נהגי רכבת

מצב
הנושא נעול.

NNN747

New member
שאלה: המסילה לנתב"ג

ת"א השלום...
ב"ה פרט לזיהום האוויר הענק שקיים שמה מקטרי הדיזל והרעש שמרעיד את רציפים וקורע את עור התוף היות התחנה סגורה מלמעלה.
שאלה: המסילה לנתב"ג
מתי יתחילו את העבודות של הכפלת המסליה לתחנת הנתב"ג? {עד עכשיו הייתה מסילה אחת ולפני תחנת נתב"ג המסילה מתפצלת לשניים- לשני הרציפים, נכון????.}
 

urilei

New member
אני מציע לך

שאלה: המסילה לנתב"ג
מתי יתחילו את העבודות של הכפלת המסליה לתחנת הנתב"ג? {עד עכשיו הייתה מסילה אחת ולפני תחנת נתב"ג המסילה מתפצלת לשניים- לשני הרציפים, נכון????.}
אני מציע לך
להיכנס לאתר חדשות הרכבת, יש שם תשובות כמעט לכל השאלות ששאלת פה בזמן האחרון. זה לא משום שאנחנו אנשים לא נחמדים שלא רוצים לענות לך, אלא משום שהאתר הזה ללא ספק יעניין אותך וכל התשובות לשאלות שלך (כמעט) נמצאות שם. ותקרא שם גם על דברים שלא חשבת לשאול אותם ובכל זאת יעניינו אותך... אתה כמובן מוזמן להמשיך ולשאול פה כל מה שמעניין אותך (רק תשרשר!
) פשוט תעשה לעצמך טובה, אם זה מעניין אותך זה מעניין אותך http://www.railnewsil.com
 

אורי404

New member
תמשיך לשרשר.

אני מציע לך
להיכנס לאתר חדשות הרכבת, יש שם תשובות כמעט לכל השאלות ששאלת פה בזמן האחרון. זה לא משום שאנחנו אנשים לא נחמדים שלא רוצים לענות לך, אלא משום שהאתר הזה ללא ספק יעניין אותך וכל התשובות לשאלות שלך (כמעט) נמצאות שם. ותקרא שם גם על דברים שלא חשבת לשאול אותם ובכל זאת יעניינו אותך... אתה כמובן מוזמן להמשיך ולשאול פה כל מה שמעניין אותך (רק תשרשר!
) פשוט תעשה לעצמך טובה, אם זה מעניין אותך זה מעניין אותך http://www.railnewsil.com
תמשיך לשרשר.
אם בעתיד, משום מה, שירשורך ייגררר אחורנית (מה שאני לא כל כך מאמין שיהיה, אם תמשיך לעשות שירשור שאלות, ולא לכל שאלה שירשור משלה), תישלח אליי מסר אישי, ואני אנסה (גם אם ייקח זמן, אני לא מאה אחוז פנוי) לענות לך.
 

אורי404

New member
אנסה לענות לך.

שאלה: המסילה לנתב"ג
מתי יתחילו את העבודות של הכפלת המסליה לתחנת הנתב"ג? {עד עכשיו הייתה מסילה אחת ולפני תחנת נתב"ג המסילה מתפצלת לשניים- לשני הרציפים, נכון????.}
אנסה לענות לך.
מתי יתחילו עבודות ההכפלה לתחנת נתב"ג? כאשר יתקדמו העבודות של הקו למודיעין, דהיינו, בד בבד עם העבודות על הקו במקרה הטוב. במקרה הפחות טוב, לקראת סיום העבודות של הקו למודיעין. לגבי הדבר השני שלך - נכון.
 

urilei

New member
וספציפית לשאלתך

שאלה: המסילה לנתב"ג
מתי יתחילו את העבודות של הכפלת המסליה לתחנת הנתב"ג? {עד עכשיו הייתה מסילה אחת ולפני תחנת נתב"ג המסילה מתפצלת לשניים- לשני הרציפים, נכון????.}
וספציפית לשאלתך
אני לא חושב שיש לוח זמנים ספציפי ל"מתי תתבצע ההכפלה" היא תתבצע כשיהיה צורך בתדירות גבוהה יותר מ-2 רכבות בשעה לכל כיוון. בכל מקרה לפני פתיחת תחנת מודיעין. תשכיל לעשות ר"י אם תעשה זאת כבר לפני עונת התיירות הקרובה בה יתכן מאוד שיהיה צורך ב-3 או אפילו 4 רכבות בשעה לנמל התעופה. מה גם שעד עונת התיירות הקרובה (אפריל-מאי) כבר תהיה כנראה מסילה שלישית באיילון ויהיה אפשר להגדיל תדירות רכבות
 

NNN747

New member
שאלות נוספות

נכון מאוד ידידי. זה מאוד מעציב !
שאלות נוספות
1. קו הרכבת "חוצה ישראל" זה קו הרכבת המהירה שמתחיל בבאר שבע מרכז ונגמר בתחנת נהריה { עוצר בלוד, קרית גת, 4 תחנות בתל-אביב, 3 תחנות בחיפה, קרית מוצקין, עכו ונהריה- תחנת סיום}????????????? כמה פעמים ביום נעשה הקו הזה {באיזו תדירות} ???? באיזה סוגי רכבות בדרך כלל נעשה הקו הזה????? זהו קו רכבת הנוסעים הארוך ביותר???????????????? 2. תגידו ברכבת יש קשר בין רכבות??????? ויש מגדל פיקוח שמפקח על התנועה באזור????? {או איך שקוראים לזה} 3. תגידו בזמן האחרון אני רואה הרבה רכבות מטען מכיוון עכו ונהריה שעוברות בקרית מוצקין לכיוון חיפה- מישהו יודע מה הן מובילות?? מאיפה הם באות??? הרי הקו לצפון נהריה- אזור התעשייה ולבצת נסגר, לא???
 

אורי404

New member
../images/Emo26.gif

שאלות נוספות
1. קו הרכבת "חוצה ישראל" זה קו הרכבת המהירה שמתחיל בבאר שבע מרכז ונגמר בתחנת נהריה { עוצר בלוד, קרית גת, 4 תחנות בתל-אביב, 3 תחנות בחיפה, קרית מוצקין, עכו ונהריה- תחנת סיום}????????????? כמה פעמים ביום נעשה הקו הזה {באיזו תדירות} ???? באיזה סוגי רכבות בדרך כלל נעשה הקו הזה????? זהו קו רכבת הנוסעים הארוך ביותר???????????????? 2. תגידו ברכבת יש קשר בין רכבות??????? ויש מגדל פיקוח שמפקח על התנועה באזור????? {או איך שקוראים לזה} 3. תגידו בזמן האחרון אני רואה הרבה רכבות מטען מכיוון עכו ונהריה שעוברות בקרית מוצקין לכיוון חיפה- מישהו יודע מה הן מובילות?? מאיפה הם באות??? הרי הקו לצפון נהריה- אזור התעשייה ולבצת נסגר, לא???

קו באר שבע-נהריה הוא קו הנוסעים ההכי ארוך כיום. הוא נעשה על IC3 (למפגש הפורום בחיפה נסענו בה), אך גם עם מודו, ואולי גם קרונות ישנים. לגבי תדירות אני לא יודע, מה שכן, אפשר לנסוע מבאר שבע לתל אביב, ולהחליף רכבת לצפון או להיפך, כך שאם לוקחים את זה בחשבון, התדירות אמורה להיות כל שעה-שעתים. יש מרכז פיקוח ובקרה בלוד (חברי הפורום עשו שם סיור, ויש תמונות בגלריה). בנוסף יש תפעול ובקרה בחלק מתחנות הרכבת עצמן. בעתיד מתוכנן להיות מרכז בקרה ארצי בחיפה חוף הכרמל. הקו לבצת, אכן, נסגר. אין אני יודע מה מובילות רכבות המשא צפונית לחיפה. מה ראית מכולות?
 

NNN747

New member
לא! ראיתי..


קו באר שבע-נהריה הוא קו הנוסעים ההכי ארוך כיום. הוא נעשה על IC3 (למפגש הפורום בחיפה נסענו בה), אך גם עם מודו, ואולי גם קרונות ישנים. לגבי תדירות אני לא יודע, מה שכן, אפשר לנסוע מבאר שבע לתל אביב, ולהחליף רכבת לצפון או להיפך, כך שאם לוקחים את זה בחשבון, התדירות אמורה להיות כל שעה-שעתים. יש מרכז פיקוח ובקרה בלוד (חברי הפורום עשו שם סיור, ויש תמונות בגלריה). בנוסף יש תפעול ובקרה בחלק מתחנות הרכבת עצמן. בעתיד מתוכנן להיות מרכז בקרה ארצי בחיפה חוף הכרמל. הקו לבצת, אכן, נסגר. אין אני יודע מה מובילות רכבות המשא צפונית לחיפה. מה ראית מכולות?
לא! ראיתי..
ראיתי קרונות משא משפכי
 
תשובות נוספות

שאלות נוספות
1. קו הרכבת "חוצה ישראל" זה קו הרכבת המהירה שמתחיל בבאר שבע מרכז ונגמר בתחנת נהריה { עוצר בלוד, קרית גת, 4 תחנות בתל-אביב, 3 תחנות בחיפה, קרית מוצקין, עכו ונהריה- תחנת סיום}????????????? כמה פעמים ביום נעשה הקו הזה {באיזו תדירות} ???? באיזה סוגי רכבות בדרך כלל נעשה הקו הזה????? זהו קו רכבת הנוסעים הארוך ביותר???????????????? 2. תגידו ברכבת יש קשר בין רכבות??????? ויש מגדל פיקוח שמפקח על התנועה באזור????? {או איך שקוראים לזה} 3. תגידו בזמן האחרון אני רואה הרבה רכבות מטען מכיוון עכו ונהריה שעוברות בקרית מוצקין לכיוון חיפה- מישהו יודע מה הן מובילות?? מאיפה הם באות??? הרי הקו לצפון נהריה- אזור התעשייה ולבצת נסגר, לא???
תשובות נוספות
דבר ראשון, בבקשה, אל תגזים עם הסימני שאלה, זה לא נוח לקרוא את השאלות ככה.. אין קו שנקרא "חוצה ישראל", ואין קו מהיר שמתחיל בבאר שבע ונגמר בנהריה. על מנת ליסוע מנהריה לבאר שבע, יש לעלות על הקו הביניעירוני נהריה-חיפה-ת"א, ובתל אביב להחליף לקו בינעירוני ת"א-באר שבע. לא הבנתי מה זה "ברכבת יש קשר בין רכבות", ולא, אין "מגדל פיקוח", יש מרכזי שליטה ובקרה ברחבי הארץ, עליהם ניתן לפקח ולשלוט על הקוים. בקשר לרכבות המשא, למרות ששלוחת נהריה נסגרה, הרבה מן הסחורה בערים הנ"ל מובלות באמצעות רכבות משא, ולכן ישנה תנועה ערה של רכבות בקו.
 

NNN747

New member
ליובל

תשובות נוספות
דבר ראשון, בבקשה, אל תגזים עם הסימני שאלה, זה לא נוח לקרוא את השאלות ככה.. אין קו שנקרא "חוצה ישראל", ואין קו מהיר שמתחיל בבאר שבע ונגמר בנהריה. על מנת ליסוע מנהריה לבאר שבע, יש לעלות על הקו הביניעירוני נהריה-חיפה-ת"א, ובתל אביב להחליף לקו בינעירוני ת"א-באר שבע. לא הבנתי מה זה "ברכבת יש קשר בין רכבות", ולא, אין "מגדל פיקוח", יש מרכזי שליטה ובקרה ברחבי הארץ, עליהם ניתן לפקח ולשלוט על הקוים. בקשר לרכבות המשא, למרות ששלוחת נהריה נסגרה, הרבה מן הסחורה בערים הנ"ל מובלות באמצעות רכבות משא, ולכן ישנה תנועה ערה של רכבות בקו.
ליובל
לכל אחד יש פה הערות אוף...... ויובל!!! יש קו רכבת מהיר בין באר שבע מרכז לנהריה!!!!!!!!!!!!! באר שבע מרכז- באר שבע צפון- קרית גת -לוד- תל-אביב הגנה- תלאביב השלום-תל-אביב מרכז- תל-אביב אוניברסיטה- חיפה חוף הכרמל- חיפה בת גלים- חיפה מרכז-קרית מוצקין- עכו - נהריה {תחנה ארונה} אם אתה רוצה תבדוק באתר רכבת ישראל!! יש גם קווים מבאר שבע מרכז לנהריה שממש עוצרים בכמעט כל תחנה בדרך שאלו כבר לא קווים מהירים!!!!
 

NNN747

New member
קווי משא

ליובל
לכל אחד יש פה הערות אוף...... ויובל!!! יש קו רכבת מהיר בין באר שבע מרכז לנהריה!!!!!!!!!!!!! באר שבע מרכז- באר שבע צפון- קרית גת -לוד- תל-אביב הגנה- תלאביב השלום-תל-אביב מרכז- תל-אביב אוניברסיטה- חיפה חוף הכרמל- חיפה בת גלים- חיפה מרכז-קרית מוצקין- עכו - נהריה {תחנה ארונה} אם אתה רוצה תבדוק באתר רכבת ישראל!! יש גם קווים מבאר שבע מרכז לנהריה שממש עוצרים בכמעט כל תחנה בדרך שאלו כבר לא קווים מהירים!!!!
קווי משא
רטב קווי המשא נעשים בדרום נכון?- {בדרך-כלל באזור נמל אשדוד ולדימונה, נחל צין וכל הרכבות של המחצבים והשטויות שיש בנגב}
 

אורי404

New member
השטויות שיש בנגב?

קווי משא
רטב קווי המשא נעשים בדרום נכון?- {בדרך-כלל באזור נמל אשדוד ולדימונה, נחל צין וכל הרכבות של המחצבים והשטויות שיש בנגב}
השטויות שיש בנגב?
וכן, יש קווי משא למקומות שציינת. בנוסף יש את קו המשא, שהוקם לפני פחות משנה לרמת חובב.
 
רכבות משא בישראל כיום

קווי משא
רטב קווי המשא נעשים בדרום נכון?- {בדרך-כלל באזור נמל אשדוד ולדימונה, נחל צין וכל הרכבות של המחצבים והשטויות שיש בנגב}
רכבות משא בישראל כיום
אכן, כיום רוב פעילות המשא של רכבת ישראל היא במה שכונה פעם 'מרחב דרום' שלה, במיוחד אם כוללים בהגדרה את מסוף המכולות בתחנת בני ברק. עם זאת, יש גם לא מעט פעילות משא בצפון (אבל הרבה פחות מפעם, והרבה פחות ממה שהייתי רוצה לראות): נמל חיפה, ממגורות 'דגון' בחיפה, ממגורות 'מילובר' בנעמן, חיפה כימיקלים, בתי הזיקוק ומסוף המכולות בתחנת חדרה מערב הם כולם מוצאים או יעדים של כמות גדולה של משא מדי שבוע, כמות שמצריכה החזקת חצר מיון בין גשר פז למוסך הרכבת בחיפה והפעלה של עד שלוש שליחויות משא באיזור חיפה מדי יום, לא כולל חדרה מערב ורכבות מהדרום ולשם.
 
אין קוים מהירים../images/Emo70.gif הנה עובדה

ליובל
לכל אחד יש פה הערות אוף...... ויובל!!! יש קו רכבת מהיר בין באר שבע מרכז לנהריה!!!!!!!!!!!!! באר שבע מרכז- באר שבע צפון- קרית גת -לוד- תל-אביב הגנה- תלאביב השלום-תל-אביב מרכז- תל-אביב אוניברסיטה- חיפה חוף הכרמל- חיפה בת גלים- חיפה מרכז-קרית מוצקין- עכו - נהריה {תחנה ארונה} אם אתה רוצה תבדוק באתר רכבת ישראל!! יש גם קווים מבאר שבע מרכז לנהריה שממש עוצרים בכמעט כל תחנה בדרך שאלו כבר לא קווים מהירים!!!!
אין קוים מהירים
הנה עובדה
כל הקוים הם בין עירוניים, ברובם יש החלפה, בחלקם אפילו שתי החלפות. צרפתי תמונה כדי להוכיח.
 

NNN747

New member
מה זה קווים מהירים בשבילך?

אין קוים מהירים
הנה עובדה
כל הקוים הם בין עירוניים, ברובם יש החלפה, בחלקם אפילו שתי החלפות. צרפתי תמונה כדי להוכיח.
מה זה קווים מהירים בשבילך?
קווים מהירים ובינ עירוניים זה אותו דבר. זה קו מהיר בין באר שבע לנהריה שעובר רק בתחנות מרכזיות ואפילו מנהל התחנה בקרית מוצקין אומר שזאת רכבת מהירה לתל-אביב שממשיכה לבאר שבע!
 
אין כזה דבר "בשבילך".

מה זה קווים מהירים בשבילך?
קווים מהירים ובינ עירוניים זה אותו דבר. זה קו מהיר בין באר שבע לנהריה שעובר רק בתחנות מרכזיות ואפילו מנהל התחנה בקרית מוצקין אומר שזאת רכבת מהירה לתל-אביב שממשיכה לבאר שבע!
אין כזה דבר "בשבילך".
יש רכבות מהירות, ויש לא מהירות. אלו הגדרות של רכבת ישראל, ולא שלי.
 

alondr

New member
אין מה לעשות הוא צודק

אין כזה דבר "בשבילך".
יש רכבות מהירות, ויש לא מהירות. אלו הגדרות של רכבת ישראל, ולא שלי.
אין מה לעשות הוא צודק
הקו המהיר היחיד הוא חיפה תל אביב שבו יש רכבות מסויימות שבין חוף הכרמל לאוניברסיטה ללא עצירות... ובוא נשתמש בבמונחים מתחום הטיסות - הרכבת מהירה(אני הייתי משתמש במונח אקספרס) כי בניגוד למאספת היא לא עוצרת בכל תחנות הביניים... אבל היא אינה ישירה( NON -STOP ) אני מניח ששירות ישיר בין נהריה לבאר שבע לא היה רווחי ולא מצדיק את עצמו כי לא כולם נוסעים מתחנת קצה אחת לשניה - הרוב דווקא מתפזר דווקא בין חיפה לאשדוד... ורכבת ישירה לחלוטין אני מניח תהיה די ריקה - אם זה לא יום א' ואין סטודנטים או חיילים שצריכים ישיר לבאר שבע
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה