נודניקים. כולם נודניקים

נודניקים. כולם נודניקים

קודם כל, מזל טוב על פתיחת הפורום. עכשיו כנראה שזו תהיה הודעה שונה מהרוח המקובלת בפורום, אבל תרשו לי להציג את הצד השני. אני כרגע לא (ודמיינו לא חזק ומודגש , תפוז לא משתף איתי פעולה) רוצה להכנס להריון. טוב לי כרגע רק כחלק מצמד, לא מתאים לי מבחינת העבודה, ועוד מליון סיבות אחרות. כן, אני ארצה ילדים. כן, אני בת 31. אבל לא רוצה עכשיו. אז למה לעזאזל כל אחד מרשה לעצמו לתת מבט בוחן בבטן שלי? שלא לדבר על לשאול "את בהריון ?מה, אתם לא מתכננים? " והכי נחמד - "למה לא?" עכשיו, אני לא מדברת על אמא שלי. השכן שלי, שרוב השיחות שלנו מתמצות בכמה יש לשלם לועד הבית גם שאל אם התחלנו לעבוד בעניין. לאחיינית שלי בת ה 10 היה מספיק טקט לשאול אותי בשקט בצד (לה מותר, היא בת 10 ונורא רוצה לעשות בייבי סיטר), אבל דודה שלי הרשתה לעצמה להגיד "מה, אתם לא עושים ילדים? את לא יודעת שאחרי גיל 30 זה הרבה יותר קשה?"(רק לעדכן, שאמא שלי ילדה בגיל 36, אחותי בהריון בגיל 37, ובת דודתי, הבת של אותה גאון משפחתי, ילדה בגיל 38). אה, ואפילו לא סיפרתי על חברה טובה שלחתונה (לחתונה!) נתנה לי את "המדריך הישראלי להריון ולידה", ומאז כל שיחה שלנו (ושלה עם חברות אחרות!) מתחילה בשאלה "את בהריון?" אז זהוא, אני לא.
 

lulyK

New member
זכותך...

אני הייתי לגמרי בנעליים שלך, ולקראת יום הולדתי ה-30 קבעתי תור במיוחד לרופאת הנשים שלי, כדי שהיא תגיד לי מה באמת הסטטיסטיקה של ירידת הפריון אחרי גיל 30... היא מאד הרגיעה אותי. לא משנה שאחרי חודשיים כבר לא היה דבר שרציתי יותר, אבל את זה את לא יכולה לצפות מראש
ולגבי הנודניקים. זה תמיד משאיר אותי פעורת פה. הרי מילא את, שלא רוצה. אבל חסר כאלה שנתקלים בזה תוך כדי נסיונות או טיפולים?
 

פּוֹנְג

New member
זה מעצבן מאד איך שאנשים מרשים לעצמם

חוסר רגישות שלא ניתנת להבנה. ראשית, הם לא יודעים למה את לא בהריון, אולי את סובלת מזה כל יום ושעה וזה שהם אומרים מה שאומרים זה לא מוסיף כלום. אני יכולה לומר לך מנסיון שלי, שכשאני לא רוצה שיכנסו לי לחיים ורוצה להבהיר לאנשים שהם חוצפניים אני משתדלת לומר דברים שישאירו אותם בהלם, אני מסוגלת אפילו לומר משהו כמו: מה לא שמעתם שאין לי רחם?... אפשר גם להסתפק ב: כשאני ארצה להכניס אותך למיטה איתנו - אני אעדכן אותך. אפשר כמובן דברים מעודנים יותר, העיקר שישאיר אותם בהלם. חוצפה שכזו מעצבנת אותי מאד ואני מבינה בהחלט אותך.
 

My Wave

New member
אוי כמה שזה מוכר

ממש לא ברור לי למה כ-ל העולם חושב שהוא יכול להיכנס לי לוורידים ולרחם ובכלל לתכנן לי את החיים. כמו שכתבתי בהודעת הפתיחה, אנחנו נשואים כבר יותר משנתיים וחצי ועד לא מזמן פשוט לא רצינו... אז האמת היא שבהתחלה (בערך חודש אחרי החתונה כבר התחילו לשאול שאלות)זה אפילו שיעשע אותי, אבל די מהר זה התחיל להרגיז.(ודרך אגב, אני דווקא התחתנתי ממש צעירה, כך שלא בטוח שהגיל הוא הגרם המשמעותי כאן...). ועכשיו, כשכבר מתחילים לנסות (בינתיים ללא הצלחה יתרה), זה כבר ממש בגדר הטרדה. היה לי לפני כחודש "תאקל" רציני בעבודה בהקשר הזה כשממש התפרצתי על מישהי (שהתנהגה לדעתי בחוצפה אדירה). בקיצור, הדרך בה אני הצלחתי להשתיק אנשים היא * להגיד בנימה מתנצלת "לא...אני פשוט נורא השמנתי...כן, אני חייבת לעשות דיאטה..." התגובה הזו גורמת לאנשים להתנצל, לברוח ובדרך כלל לסתום את הפה לכמה חודשים... * לומר "לא" בטון נוגה ולהשפיל מבט (גורם לאנשים לחשוב שהם דכרו פה על יבלת רצינית ולהיזהר בפעם הבאה...) * תמיד בא לי לענות משהו כמו "אולי מאתמול בלילה", אבל בינתיים עוד לא היה לי אומץ... טוב, נו, שאילו יהיו הבעיות שלנו...
 

m i c h a l y

New member
../images/Emo183.gif

מה שחשוב זה שתדעי בדיוק מה את רוצה, ומתי לך זה מתאים! לסביבתך - תתיחסי איך שנראה לך, למרות שלדעתי אותה חברה טובה אינה עונה על הקריטריונים של חברה טובה כיוון שכלל אינה מתייחסת למקום בו את נמצאת. לי הציקו בעיקר בקשר לחתונה - ומתי שהרגשתי שההתעניינות היא חוצפה - עניתי בהתאם.
 

sipor

New member
וואווו מזדהה בטירוף..

גם לי לא מתאים עכשיו ואני בת 32 ... ולא איכפת לי בכלל מהסביבה ... פשוט מאוד.. שמה פס אחד גדול על כולם ועושה מה בא לי. לשואלים למינהם אני פשוט עונה - לא , וגם לא מתכננת לעתיד, לאלה שממשיכים להתעניין בתוקף.. אני פשוט אומרת... אתם יודעים זה החיים שלי ולא שלכם, אז נשאיר את זה ככה !!! אה ?!!! אחרי זה כבר ממלמלים איזה מילה ולא שואלים יותר ! וחוץ מזה. מי שם עליהם.. החיים הם באמת שלך... ואני לא מתרגשת מהם יותר חשוב לי כרגע דברים אחרים.. ויום אחד בהחלט תחליטי אחרת. אבל הכי חשוב שזאת תהי את.!!! אהבתי את התגובה של - כן השמנתי בטירוף , חייבת דיאטה דחוף.. זה הצחיק אותי ונשמע לי אחלה רעיון!!!
 
ידעתי שזה המקום הנכון לקיטורים כאלה

ואני חשבתי שרק אני פוגמת במאזן הדמוגרפי... אני חושבת שאני אאמץ את התגובה של "אין לי רחם". לחילופין חשבתי לענות "יש לנו בעיה רפואית." ואחרי שכולם יעשו פרצוף עצוב להמשיך ולהגיד "הגלולות כנראה מפריעות". דרך אגב, ידעתם שאחת מהיתרונות של גלולות הן שהן "מקטינות את הסיכוי להריון מחוץ לרחם"? בחיי, זה היה כתוב בעלון הפרסומת של הגלולות שלי... ושוב, אני מאחלת בהצלחה לכל אלה שהחליטו שהן כן רוצות עכשיו.
 

מעיןבר

New member
אין ספק שעמישראל הוא חטטן

לא נורמלי - נכנסים לנו לתוך הנושאים הכי אינטימיים בלי בושה בכלל. כמה שזה מציק עכשיו, תארי לעצמך כמה זה כואב כשמנסים ולא מצליח... לדעתי אפשר לבקש מבנות פורום פוריות לתת לנו כמה טיפים איך להתגבר על ההצקות - הן כבר אלופות!
 
למעלה