נוהל שימוש בטלפון סלולרי-אוטובוסים.

מצב
הנושא נעול.

udicol

New member
נוהל שימוש בטלפון סלולרי-אוטובוסים.

נוהל שימוש בטלפון סלולרי-אוטובוסים.
אני מפנה שאלה לכל אדם הגיוני שמבין שאסור על פי חוק לדבר בטלפון הנייד כאשר הוא, אתה או כל אדם נוהג במכונית הפרטית שלו. מה לגבי נהגי אוטובוס תחבורה ציבורית ? האם מותר לנהג שאחראי על יותר מ-30 אזרחים שנוסעים באוטובוס לדבר בטלפון ? החוצפה כאמור מופנת כלפי נהגים מבאר שבע, אשר עושים שימוש יומי בטלפון סלולרי ומדברים באמצע כירטוס וגביית הכסף שלא נדבר באמצע הנסיעה. כמעט הצעתי לו שאני יחזיק את הטלפון הסלולרי כיוון שהחוצפן אפילו לא דאג להשתמש בדיבורית אישית. קלטתי נהג אחד שלא מפסיק לדבר, למזלו עם דיבורית אישית. כל בוקר וכמובן הוא פוסח תמיד בתחנה שאני צריך לעצור.
 

יצחקA

New member
לא רק הנהגים בבאר שבע מדברים

נוהל שימוש בטלפון סלולרי-אוטובוסים.
אני מפנה שאלה לכל אדם הגיוני שמבין שאסור על פי חוק לדבר בטלפון הנייד כאשר הוא, אתה או כל אדם נוהג במכונית הפרטית שלו. מה לגבי נהגי אוטובוס תחבורה ציבורית ? האם מותר לנהג שאחראי על יותר מ-30 אזרחים שנוסעים באוטובוס לדבר בטלפון ? החוצפה כאמור מופנת כלפי נהגים מבאר שבע, אשר עושים שימוש יומי בטלפון סלולרי ומדברים באמצע כירטוס וגביית הכסף שלא נדבר באמצע הנסיעה. כמעט הצעתי לו שאני יחזיק את הטלפון הסלולרי כיוון שהחוצפן אפילו לא דאג להשתמש בדיבורית אישית. קלטתי נהג אחד שלא מפסיק לדבר, למזלו עם דיבורית אישית. כל בוקר וכמובן הוא פוסח תמיד בתחנה שאני צריך לעצור.
לא רק הנהגים בבאר שבע מדברים
בטלפונים הסלולריים בזמן נסיעה... זה דבר חמור. ציבור הנוסעים לא צריך לדעת על חייו הפרטיים של הנהג ובנוסף לזה שלא לדבר אפילו עם דיבורית. מה שכן, צריך ואף רצוי שהנהגים יצטיידו עם מכשירי קשר פנימיים של הקו, כמו שנהוג במדינות באירופה. עם זאת, צריך להימנע משימוש ברדיו באופן רועש. ישנם אנשים שהרעש של הרדיו מפריע להם ואף גורם לכאבים באוזנים.
 

udicol

New member
לשם מה יש צורך במכשירי קשר

לא רק הנהגים בבאר שבע מדברים
בטלפונים הסלולריים בזמן נסיעה... זה דבר חמור. ציבור הנוסעים לא צריך לדעת על חייו הפרטיים של הנהג ובנוסף לזה שלא לדבר אפילו עם דיבורית. מה שכן, צריך ואף רצוי שהנהגים יצטיידו עם מכשירי קשר פנימיים של הקו, כמו שנהוג במדינות באירופה. עם זאת, צריך להימנע משימוש ברדיו באופן רועש. ישנם אנשים שהרעש של הרדיו מפריע להם ואף גורם לכאבים באוזנים.
לשם מה יש צורך במכשירי קשר
פנימיים בין האוטובוסים של החברה ? זכור לי פעם שהיה דבר כזה באוטובוסים של אגד, או שאני טועה...
 

איליה.

New member
בפיגוע הגדול האחרון שהיה

לא רק הנהגים בבאר שבע מדברים
בטלפונים הסלולריים בזמן נסיעה... זה דבר חמור. ציבור הנוסעים לא צריך לדעת על חייו הפרטיים של הנהג ובנוסף לזה שלא לדבר אפילו עם דיבורית. מה שכן, צריך ואף רצוי שהנהגים יצטיידו עם מכשירי קשר פנימיים של הקו, כמו שנהוג במדינות באירופה. עם זאת, צריך להימנע משימוש ברדיו באופן רועש. ישנם אנשים שהרעש של הרדיו מפריע להם ואף גורם לכאבים באוזנים.
בפיגוע הגדול האחרון שהיה
נסעתי באוטובוס עירוני בחיפה, והנהג פתח רדיו בפול ווליום, ככה שיצאו לי האוזניים. ניגשתי אליו וביקשתי שינמיך, והוא התייחס אליי כאלו אני אוויר.
 
גם כאן יש תקנה מחייבת

בפיגוע הגדול האחרון שהיה
נסעתי באוטובוס עירוני בחיפה, והנהג פתח רדיו בפול ווליום, ככה שיצאו לי האוזניים. ניגשתי אליו וביקשתי שינמיך, והוא התייחס אליי כאלו אני אוויר.
גם כאן יש תקנה מחייבת
אם נוסע מבקש מנהג להחליש את עוצמת הרדיו, הוא חייב להיענות לו. אם לא יעשה זאת, ניתן להגיש תלונה. לדעתי, הגיע הזמן לאסור כליל השמעת רדיו באוטובוסים (כמו בארצות אחרות), הואיל וטעם הקהל נעשה פלורליסטי, ואין תחנה אחת שלא תעצבן מישהו... נוסע שדווקא רוצה להאזין, יתכבד ויצטייד בווקמן.
 

איליה.

New member
יופי, בפעם הבאה אני אדע לקחת ממנו

גם כאן יש תקנה מחייבת
אם נוסע מבקש מנהג להחליש את עוצמת הרדיו, הוא חייב להיענות לו. אם לא יעשה זאת, ניתן להגיש תלונה. לדעתי, הגיע הזמן לאסור כליל השמעת רדיו באוטובוסים (כמו בארצות אחרות), הואיל וטעם הקהל נעשה פלורליסטי, ואין תחנה אחת שלא תעצבן מישהו... נוסע שדווקא רוצה להאזין, יתכבד ויצטייד בווקמן.
יופי, בפעם הבאה אני אדע לקחת ממנו
פרטים.
 
חד וחלק: אסור לשום נהג בשום אוטובוס

נוהל שימוש בטלפון סלולרי-אוטובוסים.
אני מפנה שאלה לכל אדם הגיוני שמבין שאסור על פי חוק לדבר בטלפון הנייד כאשר הוא, אתה או כל אדם נוהג במכונית הפרטית שלו. מה לגבי נהגי אוטובוס תחבורה ציבורית ? האם מותר לנהג שאחראי על יותר מ-30 אזרחים שנוסעים באוטובוס לדבר בטלפון ? החוצפה כאמור מופנת כלפי נהגים מבאר שבע, אשר עושים שימוש יומי בטלפון סלולרי ומדברים באמצע כירטוס וגביית הכסף שלא נדבר באמצע הנסיעה. כמעט הצעתי לו שאני יחזיק את הטלפון הסלולרי כיוון שהחוצפן אפילו לא דאג להשתמש בדיבורית אישית. קלטתי נהג אחד שלא מפסיק לדבר, למזלו עם דיבורית אישית. כל בוקר וכמובן הוא פוסח תמיד בתחנה שאני צריך לעצור.
חד וחלק: אסור לשום נהג בשום אוטובוס
ובשום חברה לדבר או לגעת בסלולרי בעת נסיעה !!! ההוראה הינה חד-משמעית והעובר עליה צפוי לקנס בשיעור 1000 ש"ח ול-6 נק'.
 

איליה.

New member
ובזמן שהוא מעלה נוסעים בתחנה?

חד וחלק: אסור לשום נהג בשום אוטובוס
ובשום חברה לדבר או לגעת בסלולרי בעת נסיעה !!! ההוראה הינה חד-משמעית והעובר עליה צפוי לקנס בשיעור 1000 ש"ח ול-6 נק'.
ובזמן שהוא מעלה נוסעים בתחנה?
האם אז מותר לו לדבר בטלפון?
 
זה לא תקין. הם עבריינים. במקרה של

אני רואה המון נהגים
מדברים בפלפון עם אוזניה בזמן הנסיעה וזמן הכירטוס. זה ממש נראה לי לא בסדר.
זה לא תקין. הם עבריינים. במקרה של
תאונה, אם יוודע לחברת הביטוח שהנהג דיבר בטלפון, הנוסעים לא יקבלו אגורה !!! חברת הביטוח תתנער מאחריותה !!!
 

shapira meir

New member
על פי החוק

זה לא תקין. הם עבריינים. במקרה של
תאונה, אם יוודע לחברת הביטוח שהנהג דיבר בטלפון, הנוסעים לא יקבלו אגורה !!! חברת הביטוח תתנער מאחריותה !!!
על פי החוק
1. החובה להחזיק בהגה בשתי ידיים היא אבסולוטית אלא אם הורדת היד מההגה היא לצרכי נהיגה ולפרק הזמן המחייב זאת (למשל, החלפת הילוך, ומיד היד חוזרת להגה) 2. בזמנו כשהייתי ע.קמב"צ מחוז-תל-אביב של המשטרה, הוצאנו מכתב לחברות התחבורה הציבורית (אוטובוסים,רכבת,מוניות,מד"א וכו) שהשיחה בטלפון בעת הנהיגה עם דיבורית היא לכאורה חוקית, אולם בעת נהיגה ברכב ציבורי ואחריות על חיי אנשים אחרים הנמצאים ברכב ומחוצה לו, יש לכך השלכה של נהיגה בקלות-ראש ואי מתן תשומת לב מלאה לנהיגה, ואם יהיה חשד קל שהדיבור בטלפון תרם לתאונה, ההנחיה לתביעות תעבורה שהנהג יואשם בנהיגה ברשלנות.
 
כיום חלה חובה לסגור את המכשיר

על פי החוק
1. החובה להחזיק בהגה בשתי ידיים היא אבסולוטית אלא אם הורדת היד מההגה היא לצרכי נהיגה ולפרק הזמן המחייב זאת (למשל, החלפת הילוך, ומיד היד חוזרת להגה) 2. בזמנו כשהייתי ע.קמב"צ מחוז-תל-אביב של המשטרה, הוצאנו מכתב לחברות התחבורה הציבורית (אוטובוסים,רכבת,מוניות,מד"א וכו) שהשיחה בטלפון בעת הנהיגה עם דיבורית היא לכאורה חוקית, אולם בעת נהיגה ברכב ציבורי ואחריות על חיי אנשים אחרים הנמצאים ברכב ומחוצה לו, יש לכך השלכה של נהיגה בקלות-ראש ואי מתן תשומת לב מלאה לנהיגה, ואם יהיה חשד קל שהדיבור בטלפון תרם לתאונה, ההנחיה לתביעות תעבורה שהנהג יואשם בנהיגה ברשלנות.
כיום חלה חובה לסגור את המכשיר
הסלולרי לחלוטין או להשאיר אותו אצל הסדרן עד גמר הנסיעה. אסור להפעילו באוטובוס בשום מקרה ובשום אופן: לא במצב שקט ולא במצב רטט. ההנחייה הזו מוקפדת באגד במיוחד ואם אתם רואים סלולרי בידי הנהג, הרי שהוא עבריין ועליו לעמוד לדין בכל מקרה. ההוראה הפנימית באגד גם גורסת שאסור לו להשתמש בדיבורית ולא באוזניה.
 
באמת מעצבן, אבל

כיום חלה חובה לסגור את המכשיר
הסלולרי לחלוטין או להשאיר אותו אצל הסדרן עד גמר הנסיעה. אסור להפעילו באוטובוס בשום מקרה ובשום אופן: לא במצב שקט ולא במצב רטט. ההנחייה הזו מוקפדת באגד במיוחד ואם אתם רואים סלולרי בידי הנהג, הרי שהוא עבריין ועליו לעמוד לדין בכל מקרה. ההוראה הפנימית באגד גם גורסת שאסור לו להשתמש בדיבורית ולא באוזניה.
באמת מעצבן, אבל
מה לגבי הצד השני? היכולת של הנהג לדווח על עיכובים או בעיות, או חס וחלילה פיגוע? טלפון אצל הסדרן לא ממש יעזור. מה שנקרא - אי אפשר אם, אי אפשר בלי....
 
הנהג לא צריך פלאפון. אם מתעוררת בעי

באמת מעצבן, אבל
מה לגבי הצד השני? היכולת של הנהג לדווח על עיכובים או בעיות, או חס וחלילה פיגוע? טלפון אצל הסדרן לא ממש יעזור. מה שנקרא - אי אפשר אם, אי אפשר בלי....
הנהג לא צריך פלאפון. אם מתעוררת בעי
בעיה, ל-90 אחוז מהנוסעים יש סלולרי. לגבי בעיות בדרך: *918 היא התשובה או פתיחת הרדיו על "גל-גל"צ". אפשרות נוספת: *955 או פתיחת הרדיו על 95.5 FM רשת ב'. הבעיה הקרדינאלית באה לידי ביטוי בכך שכבר היו תאונות דרכים בהן מעורבים אוטובוסים בעקבות נהג ששוחח בסלולרי שלו. זה לא בטיחותי וכל שיחה יכולה בהחלט להמתין למועד הגעת האוטובוס אל תחנתו הסופית. שום דבר לא בוער !!! הכל יכול לחכות ! אם חס וחלילה קורה משהו במשפחתו של הנהג, יגיע אליו לכביש צוות של "אגד" עם רכב פרטי של האגודה + נהג מחליף ופסיכולוג. זה הנוהל כחלק ממערכת נהלים כללית.
 

udicol

New member
אפילו לא דיברנו על תאונה ח ושלום...

על פי החוק
1. החובה להחזיק בהגה בשתי ידיים היא אבסולוטית אלא אם הורדת היד מההגה היא לצרכי נהיגה ולפרק הזמן המחייב זאת (למשל, החלפת הילוך, ומיד היד חוזרת להגה) 2. בזמנו כשהייתי ע.קמב"צ מחוז-תל-אביב של המשטרה, הוצאנו מכתב לחברות התחבורה הציבורית (אוטובוסים,רכבת,מוניות,מד"א וכו) שהשיחה בטלפון בעת הנהיגה עם דיבורית היא לכאורה חוקית, אולם בעת נהיגה ברכב ציבורי ואחריות על חיי אנשים אחרים הנמצאים ברכב ומחוצה לו, יש לכך השלכה של נהיגה בקלות-ראש ואי מתן תשומת לב מלאה לנהיגה, ואם יהיה חשד קל שהדיבור בטלפון תרם לתאונה, ההנחיה לתביעות תעבורה שהנהג יואשם בנהיגה ברשלנות.
אפילו לא דיברנו על תאונה ח ושלום...
בתייחסות מינימלית לציבור העולה לאוטובוס. או אולי בדיקת הנוסעים כדי לוודא שלא מדובר במחבל חס ושלום. אני נגד טלפונים סלולריים בכלל, אבל כשמדובר בנהגי תחבורה ציבורית הדבר מרתיח אותי במיוחד.
 
נכון מאוד !!! גם אני נגדם ואני

אפילו לא דיברנו על תאונה ח ושלום...
בתייחסות מינימלית לציבור העולה לאוטובוס. או אולי בדיקת הנוסעים כדי לוודא שלא מדובר במחבל חס ושלום. אני נגד טלפונים סלולריים בכלל, אבל כשמדובר בנהגי תחבורה ציבורית הדבר מרתיח אותי במיוחד.
נכון מאוד !!! גם אני נגדם ואני
מזדהה איתך הזדהות מוחלטת !!!!
 

david80

Member
בקונקס מדברים הנהגים קבוע בסלולרי

נוהל שימוש בטלפון סלולרי-אוטובוסים.
אני מפנה שאלה לכל אדם הגיוני שמבין שאסור על פי חוק לדבר בטלפון הנייד כאשר הוא, אתה או כל אדם נוהג במכונית הפרטית שלו. מה לגבי נהגי אוטובוס תחבורה ציבורית ? האם מותר לנהג שאחראי על יותר מ-30 אזרחים שנוסעים באוטובוס לדבר בטלפון ? החוצפה כאמור מופנת כלפי נהגים מבאר שבע, אשר עושים שימוש יומי בטלפון סלולרי ומדברים באמצע כירטוס וגביית הכסף שלא נדבר באמצע הנסיעה. כמעט הצעתי לו שאני יחזיק את הטלפון הסלולרי כיוון שהחוצפן אפילו לא דאג להשתמש בדיבורית אישית. קלטתי נהג אחד שלא מפסיק לדבר, למזלו עם דיבורית אישית. כל בוקר וכמובן הוא פוסח תמיד בתחנה שאני צריך לעצור.
בקונקס מדברים הנהגים קבוע בסלולרי
עם דיבורית, כמובן!!!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה