נוער ללא שינוי.

נוער ללא שינוי.../images/Emo32.gif

חברי תנועה יקרים, היום הוא אחד הימים היותר עצובים לנוער שינוי, חשבתי (חשבנו), שהינה יש עוד סיכוי לעשות אסיפת נוער ושבמאמצים משותפים באמת נעשה וניקח את גורלנו ביידנו. היום, לאחר שקיבלתי מיידע על דבר והיפכו ובזכות או בגלל חבר או חברת נוער פלוני אלמוני שהחליט שלא תיהיה אסיפת נוער. אז כל פרויקט אסיפת נוער שהצעתי ראו זאת בטל ומבוטל. אני מצידי יכול להגיד שאני עשיתי כל מה שיכולתי לעשות למען אסיפת הנוער,יותר מזה כבר אני לא ממש יכול לעשות. אתם יודעים... אני אדם מאוד אופטימי בגדול אך זאת לראשונה נראה לי שאני מביט על עתיד התנועה במבט פסימי ואפילו פסימי בריבוע פסימי מאוד! אף פעם לא הייתי מיואש יותר ממש שאני מיואש, אף פעם לא הייתי מאוכזב נראה לי יותר ממה שאני מאוכזב, אינני צופה לתנועה הזאת עתיד וורוד, ואפילו לא כחול.... מה אני צופה? אני אומר לכם אני באמת חושב ברצינות שאם בכלל עד סוף שנת 2007 תיהיה לנו אסיפת נוער זה יהיה כבר נס... אינ צופה שלא תיהיה לנו אסיפת נוער לפחות לא בחודשים הבאים ויכול להיות שאפילו גם לאחר השנה הקרובה לא תיהיה לנו אסיפת נוער. אני צופה שבין אם הפורום הזה ימשיך להתקים בתרו פורום או קומנה (להבדיל) הוא לאט לאט ייתיבש ובסופו של דבר ייצא מצב שמנהלי הפורום יכתבו לעצמם הודעות... ואגב ... אני גם לא צוחק... תקרוא ותפנימו!! גם לאחר שנגיד נגיע ליעד של 15 חברי תנועה, גם לאחר מכן אני בכלל לא בטוח שהאחראית על הנוער תסדר לנו אסיפה. חו.ץ מזה אני אומר שככל שעובר הזמן, חברי הנוער מתמלאים עוד ועוד רגשי אכזבה התמרמרות וייאוש בלבבתיינו מהמפלגה. הנוער קורס מול פניי המפלגה וכולם שותקים, אני לא מבין איך המפלגה לא מזדעזעת? אולי אתם מפלגת שינוי כבר לא זקוקים לנו יותר? אולי באמת זה כך,,, אולי קשה להגיד לנו בפרצוף שאיננו רצויים עוד יותר בקרבכם? או שאתם כבר לא רוצים אותנו? ואגב בגלל שהאספה אם תיהיה היא תיהיה בעוד מלא זמן אני אומר כאן שחלומה או חלומו או הרצון של מישהי או מישהו בתוך נוער שינוי להיות יו"ר התנועה יתמסס לו בין היידים והוא יוכל לשכוח מלהיות יו"ר נוער שינוי. לרונית אני אומר שעכשיו הכל באחריותך את אוחזת בכל התפקידים ומוטלת עלייך האחריות לעשות לנו מהר תוכנית (יחד איתנו לתכנן) גיוסים לנוער שינוי... רונית זה מחובתך! את האחראית קחי אחריות ותתכנני איתנו תוכנית גיוסים. אני מפחינתי כמו תמיד אעשה כל מאמץ בשביל להגיע ליעד של 15 האיש... עכשיו נוער שינוי תיכנס לתרדמת... לילה טוב תמיר, לילה טוב עומר, לילה טוב שני... שנת תרדמת נעימה לכולנו.
 

תמיר1991

New member
אתה כל כך צודק../images/Emo45.gif../images/Emo4.gif

והכל בגלל אחת. רונית, ונוער שינוי שלנו נחרב. פשוט זוועה. תמיר.
 

דללה

New member
../images/Emo31.gif ממש לא בגלל רונית.

אם התנועה הייתה חשובה לנו קצת יותר היינו פועלים גם בלעדייה. זה נחמד לחפש אשמים בלי להסתכל קודם כל על עצמנו.
 
קודם כל על זה שהגבת קבלי ח"ח.

ממש? פועלים בילעדיה? נו באמת תראו מי אומרת זאת!! את אומרת פועלים בילעדיה? מי זאת שבגללה אין לנו עכשיו אסיפת נוער? מי?! מיי? מי זה שלא נותן לנו לצמוח ולהתקדם? ?! (ואל תאשימו את אלוהים). לפעול בלעדי רונית ?1 נו ייאלה שני בואי נפעל! למה את לא מוציאה הצעות מה לעשות ? ואיך בידיוק נפעל? עכשיו אם אני אצי משהו נתחיל לעשות? מתי כבר נתחיל לעשות פעיליות גיוסים ? מתי יתחיל לזוז משהו בתנועה הזאת?! נו שני אני רוצה לראות אותך תציאי יוזמה. מה שאת עשית בהודעה הזאת שלך את פשוט הסרת מרונית את כל אחריותה על הנוער!! היא האחראית שלנו או לא האחראית שלנו? היא צריכה לעשות לנו גיוסים!! אני רוצה כבר לפעול לפעול לפעול!! ומה זה הביטוי הזה "אם היא הייתה חשובה לנו".. סליחה?!! יש חבר תנועה אחת שהתנועה הזאת לא חשובה לא?!!! יש אחד?!~!~!~?!!!!!!!!!!! אני אומר לך שני שמי שנשאר בנוער שינוי מתוך כל אלו שהיו נוער שינוי באמת חשובה לו.
 

דללה

New member
סליחה?

אתם יכולים להיפגש גם בלעדיי ולקיים "אסיפת נוער" או איך שלא תקרא לזה. זה קרה בעבר וזה יכול לקרות גם עכשיו. שום דבר לא יקרה אם אני לא אגיע ל"אסיפה" של 4 אנשים! לא אמרתי שלי כן אכפת כמו שהיה אכפת לי בהתחלה. ממש לא. ותאמין לי שיש יותר מחבר אחד כרגע (לא שזה כל כך קשה.. אנחנו 4
) שהתנועה לא חשובה לו מספיק. היא צריכה?? היא צריכה???? קודם כל תתחיל להירגע ותרד מהאולימפוס שאתה יושב עליו! אף אחד לא צריך כלום! אנחנו עושים הכל בהתנדבות! והחזרי כסף??? בדיוק על זה דיברתי. אם התנועה הייתה קצת יותר חשובה לנו, לא היינו מחפשים כל הזמן איך התנועה דופקת אותנו. זאת נקודה למחשבה ולא מה שאתה ציינת.
 
סלחתי.

ואנחו לא יכולים לקיים אסיפת נוער בילעדייך אחד התנאים לאסיפת הנוער שהצעתי הוא שכל 4 המופלאים יהיו נוחכים בישיבה. מה קרה בעבר ולא יכול לקרות גם עכשיו?? מה זאת אומרת? את רוצה להגיד לנו שכבר לא הכי אכפת לך מנוער שינוי?
נו ומי זה החבר הזה שהתנועה לא כל כך חשובה לו? (את צריכה להיות בעלת אומץ רב בשביל להצהיר כזה דבר!)) נו כן מי זה? תני שמות אל תפחדי! אם לא אז לפחות תגידי לי בפרטי.. אבל סתם לכתוב שלמישהו מאיתנו לא אכפת מהתנועה זה סתם לא יפה. ואני אומר לך שאני עד כמה שאני יודע מהכרותי הרבה או הלא כל כך רבה עם כל חברי התנועה לך לעומר לי ולתמיר לכולנו חשוב מאוד מהתנועה. אני רגוע כמו אלוהים. איזה אולימפוס? אם אני באולימפוס אז את מינימום על גבעת האקרופוליס אם לא על הרי הקרפטים...
מזה אף אחד לא צריך כלום?! מצד אחד את לא רוצה אסיפה ומצד שני את אומרת שלרונית אין אחריות?! בטח שכן זה חלק מתפקידה ! וכך זה בתקנון גם של נוער שינוי!! היא כן האחראית שלנו או לא?!! כשצריך להודיע לנו על עוולות חדשות כמו שאין החזרי נסיעות ושצריך 15 איש מינימום לאסיפה היא יוכלה לעשות אבל כשצריך באמת לעשות דברים למעננו זה כבר לא מתפקידה?! את יודעת בכלל מה המשמעות של אחראי נוער? את עברת כמה כאלו? אני עברתי וראיתי כבר אחראים ורכזים ומדריכים!! עברתי אחראי ורכז קודמים ועוד מספר מדריכים. החזרי כספים? זה דבר חדש לך ? אה.. או שלך לא הכי אכפת אולי... כי לך הריי יש רישיון נהיגה ועד 10 דקות נסיעה ממשרדי המפלגה וגם גדלים אצלך בבית עצים שמנביטים גושי זהב... חחח.... מה הקשר? (בואנה שני את כבר קצת נגררת לדמגוגיה). אויל אם לתנועה היה קצת יותר אכפת מאיתנו היא הייתה מביאה לנו החזרי כספים?!!!! הרי היחס צריך להיות הדדי!! אנחנו הרי עושים למענה ]פעיליות (טקסים למינהם) אז היא צריכה לפחות להחזיר לנו את כספנו על נסיעות שנסענו למענה!!!!! (על הדדיות שמעת?)... ושוב את אומרת שצריך לפעול.. נו תציעי הצעות? מה לעשות ? מתי ניפגA? יחזירו לנו החזרי ניסעות או לא? מי ידאג לנו? רונית? המפלגה? אולי את שני תיהיה האחראית שלנו? אולי את תחזירי לי את כל החזרי הכספים שאני אצטרך? אולי תעשי לי הסעות תמיד?
 

דללה

New member
אני לא מתכוונת לקיים איתך דיון כזה.

בטח שלא בדרך בה אתה מתבטא או התבטאת לאחרונה.
 

דללה

New member
תבין,

אני לא מפחדת לא ממך ולא מביקורת... רוצה להגיד לי/עליי משהו? תגיד.. אבל תפסיק להכין אותי שנה מראש ואז שכלום לא יקרה.. אין לי סבלנות לזה.
 
ואת יודעת מה...

תכתביבי מה נראה בעיניך חוצפה כלפיך בהודעותי או ממה שלא היה נעים.. אני אתקן ואשפץ אותה כך שתתאים לרוחה של גברתי המנהלת... (מה לא עושים בשביל תגובתך החשבוה)...
 
למעלה