נופש באיה נאפה

gruzini

New member
נופש באיה נאפה

ואני והחברים מתכננים חופשה באיה נאפה בתחילת ספטמבר ל7 מים לערך אך יש לנו בעיה והיא שאנחנו לא מוצאים חבילות אצל אף חברה מישהו יכול להמליץ לנו על חברה?
 

lady_anne

New member
באמת נורא מוזר (בדקתי בעצמי)

אבל אתם יכולים לקחת טיסה לכרתים (הרקליון) ולהסתדר משם בלי בעיה. בתי מלון ניתן למצוא ברשת בקלות ואם אתם צריכים עזרה בבניית הטיול תוכלו לקבל עזרה ממשתתפי הפורום וממני. זה ממש קלי קלות וחבל על הכסף שמשלמים בעד העברות ושטויות כאלו.
 

gruzini

New member
תודה ועוד שאלות

לכרתים אנו לא מעונינים לטוס. ואנו לא מעונינים לעבור בין האיים השונים. אנו מעדיפים שהכל יהיה סגור מהארץ. יש לנו דיל של 9 ימים לאיה נאפה או שנלך על קוס- חברים חזרו מהאי והיו מרוצים עד כדי כך שהם מוכנים לטוס איתנו שוב.ולקוס כל החבילות הן של 7 לילות. בקשר לאיה נאפה- בתחילת ספטמבר העונה החמה עדיין קיימת? יש תיירים מארופה למשל?
 

רובי555

New member
מהו הדיל?

אשמח אם תגיד לי מטיפה יש לך דיל ל- 9 ימים ומהו כולל. אשמח לקבל פרטים מלאים וכמובן לגבי חב´ הנסיעות. תודה מראש
 

gruzini

New member
הדיל הוא מצבר תיירות

הם בדרך כלל לא מוכנים אבל הפעם הם הסכימו אני לא יודע בדיוק את הפרטים כי לא אני בררתי אני אברר ואודיע לך
 

lady_anne

New member
למה כתבתי כרתים כשהתכוונתי לקפריסין

שאלה מצויינת ותשובה אין. לגבי קוס קצת קשה לי לענות כי די שנאתי את האי: המלון היה מחורבן, היו רק תיירות גרמניות זקנות, החופים היו די מעפנים (יחסית לחופים אחרים ביוון שאני מכירה) וחוץ מהעץ של היפוקרטס והמעיינות החמים (שגם שם שורצות מלא גרמניות זקנות) אין הרבה מה לראות ולעשות. לעומת זאת אני רוצה לעלות בפניך אופציה שלישית : לסבוס. כן כן, מדובר באי של הלסביות ושל המשוררת סאפפו שהעלתה לדיון את כל נושא אהבת הנשים, אבל זה ממש לא מפריע. מדובר באי שנמצא במרחק טיסה של 3 שעות מת"א (מדובר במטוסים קטנים של ארקיע), עם נופים מקסימים, אנשים נחמדים ואוירה רגועה. לגבי מזג אויר באיי יוון ככלל - בספטמבר עוד די חם בשעות היום אבל בלילה כבר קריר וצריך לקחת משהו חם ללבוש. אם תצטרך עזרה נוספת - אני כאן. טיול נעים.
 
כרתים ונהנים ! כדאי לחכות לספטמבר..

מזג האויר שם קרוב מאוד לישראל, כדאי להנאה מושלמת לחכות שיתקרר טיפה. אי נפלא, חופים פנטסטיים וחלוקה מרתקת של כמה איזורי נוף על אי שהמרחקים בו יחסית קטנטנים, כחצי מגודלה של מדינת ישראל. הרים של 2000 מטר חצי שעה נסיעה בג´יפ סוזוקי שכור מחוף הים. אני מרייר רק מהמחשבות על האוכל שבלסתי שם !!!
 

בתי

New member
קחו רק הפלגה

תזמינו רק הפלגה הלוך וחזור. יש הפלגות זולות על הסיפון או במושבי מטוס-של מנו. יש מסעדות על האניה, מועדון לילה וההפלגה עוברת בכיף מועדון המלצתי היא לשכור במקום רכב (שימו לב - נוהגים בשמאל) באיה נאפה לשבוע אין הרבה מה לעשות. טיילו באי, יש צימרים זולים נהדרים גם באיזור פפוס ובהרים. מסעדות נחמדות וחופים משגעים. תהנו. בתי
 
למעלה