נופש לבית מלון

yafitavni

New member
נופש לבית מלון

בפסח אני בעלי והתינוקת בת השנה יוצאים לנופש... פעם ראשונה יחד עם הילדה ואני כולי לחץ.. כי אני לא יודעת מה הילדה תאכל ארבעה ימים - היא אומנם אוכלת מוצקים אבל.. לא ממש כמו מבוגר רק טעימות קלות מה אני יעשה? מה היא תאכל? מה יהיה עם המרק המסורתי בצהרים? מה יחליף אותו? אשמח לעצות... כמובן שבחדר אין מיקרו ומטבחון ודברים כאלה... חשבתי להביא לחדר גזיה ולהתחיל לבשל... מה לעשות?
 

תותח9

New member
תשובות

אסור לבשל בגזיה בחדר באף מלון - יש גלאי אש וכו' האם היא אוכלת גרברים ? אם כן - הבעיה פתורה אם לא, נסו לקחת אוכל מוכן בצידנית, ולבקש ממטבח המלון לחמם. צפו לבעיות, בעיקר בגלל פסח ועניני כשרות וחמץ. אם מיקום המלון לא סגור, הייתי ממליץ לכם לשנות את המועד או את המיקום. יש מספר בתי מלון עם מטבחונים ומיקרו, שמאוד יתאימו. לחילופין - סעו לצימר
 

אמברון

New member
לאיזה מלון אתם נוסעים?

ברוב בתי המלון יש קומקום חשמלי ומקרר בחדר (מיני-בר). את יכולה להכין מרק לשלושה - ארבעה ימים ולאכסן בקופסאות אטומות, למשל אלה של טאפר וור, ששומרות על טריות יחסית של מה שבתוכן. אפשר לחמם את המרק באחת ממסעדות המלון או לברר עם הקבלה אם ניתן לחמם במיקרוגל. אם לא- קחי איתך סיר קטן, תרתיחי מים בקומקום החשמלי וחממי את המרק בצלחת מעל לאדים. אגב, לאוונט יש מחמם בקבוקים שאפשר לחמם בו גם מרקים (באותו האופן שבו מחממים מעל אדי מים חמים). גרבר ירקות / פירות עשוי להיות פיתרון מצויין, ואני מניחה שהילדה עדיין צורכת חלב אם או תמ"ל - כך שסביר להניח שהיא לא תסבול מרעב.
 

yafitavni

New member
תודה רבה לכם

על כל הרעיונות מה שאני יעשה זה בבוקר הנסיעה אכין לה מרק טרי אטחן אותו, אשמור אותו בטאפר וור במקרר של המיני בר וכל יום אחמם לה במחמם בקבוקים של אוונט שבמקרה נמצא ברשותי וחסר שימוש כרגע.
 

רותי ע

New member
מהנסיון שלנו זה ממש לא בעיה

ואם היא מוכנה לאכול גרבר אז זה בכלל קל ולא יזיק לה לכמה ימים. ותמיד אפשר למצוא בחדר אוכל נשנושים שמתאימים לגילה.
 
למעלה