נו, אז עכשיו שאני חוזרת לארץ

OrlyNL

New member
נו, אז עכשיו שאני חוזרת לארץ

אני אצטרך לחכות כמו כולם עד שהמשיח יגיע ויו2 יבואו להופיע בארץ?
אחד הדברים היחידים שאני אתגעגע אליהם בארה"ב זה ההופעות. לפחות אני שמחה שניצלתי היטב את הזמן שלי, וראיתי כמעט את כל ההופעות שרציתי לראות.... יאללה, מי אמר שמרימים עצומה להביא את יו2 לארץ?? ;-P
 

OrlyNL

New member
הייתי בארבע הופעות של יו2

בארה"ב (וחוץ מזה הייתי כמובן גם בהופעה בארץ). חוזרת כי מיציתי את אמריקה...מתגעגעת לארץ שלי
 

steelwater

New member
יווו איזה כיף לך!

יש אנשים, לא את, שחיים באירופה או בארה"ב ופשוט נוסעים וטסים כל הזמן להופעות של U2. אם אתה גר באמריקה זו לא כזה בעיה, אתה הולך להופעה שבעיר שלך, ונוסע וטס לערים אחרות בארה"ב וככה אתה רואה איזה 10 הופעות בכל סיבוב, או לפחות בשני הסיבובים האחרונים, יש אנשים כאלו שעשו את זה וראו הרבה הופעות... אבל לא כולם זוכים לזה עדיין
אני עוד לא הייתי באף הופעה של U2. הדבר הכי קרוב היה לראות הופעות ב-DVD, בטלווייזה ובידיאו, ואפילו את ה-Live 8 לא ראיתי בשידור הישיר... ולהיות בהופעת מחווה ל-U2. אני מקווה מאד להיות בהופעה! זה אחד החלומות הכי גדולים שלי! אבל אני מאד שמחה בשבילך! איפה ומתי היית בהופעות? איך הם היו? מה הייתה ההופעה הכי טובה?
 

OrlyNL

New member
אז ככה...

נראה לי שכתבתי על זה מלא פעמים בפורום, אבל תמיד נחמד להיזכר שוב
1) שיקאגו - Elevation Tour - ההופעה הראשונה שלי בארה"ב. אולם ענק - 30,000 אנשים, הופעה שכמובן מכורה מראש, והאולם מפוצץ. אני חושבת שזאת היתה ההופעה שהכי נהניתי בה, כי היא היתה הראשונה, ואני בחיים לא אשכח את הצמרמורת שעברה בי כשבונו עלה לבמה ו 30,000 איש צעקו ביחד. 2) שיקאגו - Elevation Tour - אחרי כמה חודשים הם חזרו לשיקאגו, והצלחנו בנס להשיג כרטיסים. זאת היתה ההופעה ששילמתי עליה הכי הרבה, והכי פחות נהניתי בה. כמו שכבר סיפרתי פה פעם, ההופעה היתה זמן קצר אחרי אסון התאומים, ובונו לא הפסיק לדבר על זה כל הזמן. בהדרן האחרון, התגלגלו שמות של קורבנות האסון על המסכים מאחורה, ודיכאו את כולם. הלכנו להופעה של יו2, וקיבלנו את אסון התאומים בפרצוף. היה ממש מבאס... 3) סן חוזה - Vertigo Tour - לפני שעברתי לסן פרנסיסקו עשיתי פה כמה ביקורי הכנה (לחפש עבודה וכאלה). כשראיתי שיו2 מופיעים בסן חוזה, לא רחוק מסן פרנסיסקו, כיוונתי את אחד הביקורים שלי שיצא על ההופעה. האולם היה קצת יותר קטן משיקאגו - רק 20000 איש, אבל האנרגיה היתה מדהימה. עוד לא ממש למדתי לאהוב לגמרי את השירים החדשים, והרבה מההופעה היה מבוסס על הדיסק החדש, אז אי אפשר להגיד שלא נהניתי (אחרי הכל - אי אפשר לא להנות בהופעה של יו2), אבל הייתי מעדיפה לשמוע יותר שירים ישנים ומוכרים. 4) אוקלנד - Vertigo Tour. להופעה הזאת אני קוראת "ההופעה הספונטנית", ובה ממש ממש נהניתי. יומיים לפני ההופעה החלטתי שאני הולכת, ומצאתי כרטיסים ממש זולים. התקשרתי לחברה שלי, ששמחה לבוא איתי, וקניתי את הכרטיסים ממש ביום ההופעה. ניסיתי לשים קישור מההודעה שלי על ההופעה, אבל זה לא הולך. אני אנסה יותר מאוחר. בקיצור, אני ממש שמחה שהספרתי לראות את כל ההופעות. ראיתי פה עוד הופעות שמאוד רציתי לראות, ואני באמת מקווה שיצא לי לראות את יו2 מתישהו בארץ.
 

steelwater

New member
היא נסעה לסאן חוזה!../images/Emo8.gif

אני מופתעת שאמרת שקצת פחות נהינת בחלק מההופעות... ומכל ההופעות, כולל ההופעה בארץ, הכי נהינת מההופעה הראשונה בארה"ב? נשמע ממש מגניב! ואני שמחה בשביך מאד. כתבת על עוד הופעות מגניבות שהיית, באיזה עוד הופעות היית?
 

OrlyNL

New member
חחח ממש הראיון השבועי ../images/Emo3.gif

חוץ מיו2, ראיתי גם את אירוסמית (פעמיים), בון ג'ובי (פעמיים), אואזיס, Black Crows, פיקסיז... אבל שום דבר לא השתווה כמובן להופעות של ארבעת המופלאים!
 

steelwater

New member
איזה כיף!

אני אוהבת את אירוסמית ואואזיס וגם בון ג'ובי והפיקסיז סבבה.
 

Hangman Jury 87

New member
ברוכה השבה! ../images/Emo13.gif

אפשר רק לשאול מתי בדיוק היית ב-2 ההופעות של אירוסמית'? ב-2004 זה היה?
 

OrlyNL

New member
אממממ...

נראה לי שזה היה לפני 2004. שתיהן היו בשיקאגו...לא זכורה לי בדיוק השנה (מה שכן, שתיהן היו בהפרש של שנה)
 

psychocandy

New member
פיקסיז!

your'e a bone machiiiine ראית את קים דיל, איזה כיף לך. :) בסיבוב האחרון אני מניחה? איך היה?
 
למעלה