ניהול RACF מה- PC

2young4MF

New member
ניהול RACF מה- PC

שמעתי שקיים בשוק מוצר שיודע לנהל הגדרות של RACF מתחנת Windows, מה שיכול מאוד לעזור ל- Security Admins ללא הרבה ניסיון ב- RACF . מישהו מכיר ? מישהו יכול להמליץ לי מניסיונו האישי, או לפחות להפנות אותי למי שמפיץ את התוכנה ?
 

gadiba

New member
Vanguard Security Center

אנחנו משתמשים ב-Vanguard Security Center. אנחנו משתמשים בו מספר שנים והוא עוזר מאוד בביצוע ההגדרות. יש לו גם מספר הרחבות ל-RACF. הוא מיוצג בארץ על ידי Ness. איש הקשר הוא אייל רוטפלד.
 

2young4MF

New member
המון תודה

וואלה. זה בדיוק מה שחיפשתי. קראתי קצת באתר של היצרן. זה נראה ממש כמו חלומו הרטוב של כל מי שמתעסק בניהול הרשאות ובכלל בניהול ותחזוקה של RACF (ומסתבר, אם הבנתי נכון, שגם את DB2 , שזה ממש נשמע cool )! למי שמכיר, RACF ממש לא מספק כלים לצפות באינפורמציה בצורה נוחה. הבעייה כואבת מאוד כשמדובר במספר משתמשים גדול. האם מנסיונך ה- Security Center נותן לגשת למידע ולנהל אותו בצורה קלה ויעילה ? האם קל ללמוד את הכלי ? בכלל, מדובר בכלי יקר ? אני רואה שיש ל- Vanguard עוד מוצרים שנראים, מקריאה ראשונית, מאוד "סקסיים". המון תודה. כבר השתלם לי להתחבר לפורום.
 

gadiba

New member
Security center

אני מאוד אוהב את המוצר. אפשר לראות בקלות את כל ההרשאות שיש למשתמש. אפשר לראות את ההרשאות שיש למשתמש בגלל שהוא חבר בקבוצה מסוימת. אפשר לראות את כל המשתמשים שיש להם הרשאה לפרופיל מסוים בין אם ישירות ובים עקב חברותם בקבוצהץ אפשר ליצור משתמש כמו משתמש אחר אפשר ליצור פרופיל כמו פרופיל אחר ועוד הרבה דברים. אפשר לתת למשתמשים מסוימים אפשרות לשחרר סיסמאות ולתת סיסמאות חדשות. זוהי הרחבה ל-RACF. אני אשמח להדגים את המוצר (אנחנו בירושלים) אם תרצה.
 

2young4MF

New member
תודה רבה רבה

תודה אחי. כן. ממש רואים שאתה אוהב את המוצר. המון המון תודה על המידע ועל הרצון הטוב. אני אתחיל לבדוק את האפשרות לבדוק את המוצר ולשכנע אצלנו את מי שצריך. יכול להיות שאפנה אלייך בהמשך, כפי שהצעת. שוב תודה רבה רבה.
 
SECURITY CENTER: ממשק לניהול DB2 + RACF

אני שמח לגלות שמישהו (לא מחברת נס) המליץ על Security Center של חברת Vanguard המיוצגת ע"י נס. זהו, כפי שהוסבר לך קודם, מוצר המאפשר ניהול מבוזר של RACF והרשאות DB2 מ-Windows בעזרת ממשק גרפי, גם ללא ידע מוקדם ב-RACF . המידע הקיים בתוך מאגר הנתונים של RACF הוא רב ערך ועליו להיות זמין לשימוש יום יומי כדי להבטיח שהמערכת מוגנת בצורה נאותה. באמצעות ה- Security Center ניתן לגשת למידע ולנהל אותו בצורה קלה ויעילה. המוצר מאפשר למנהל אבטחת מידע מנוסה לעבוד באופן יעיל יותר על ידי כך שבאמצעות ה- DROP & DRAG ו- POINT & CLICK ניתן לבצע פעולות שבדרך כלל דורשות מספר רב של פקודות. למשתמש הפחות מנוסה הכלי מספק סביבה קלה ואינטואיטיבית ואפשרות נוחה ללמוד פקודות RACF. המוצר הינו מבוסס GUI ופועל מכל תחנת Windows בשיטת Client-server. השרת המרכזי של המוצר מותקן ב-Mainframe ומשתלב עם RACF ו-DB2. ה-Client מותקן בתחנות העבודה ומתקשר לשרת ב-TCP/IP. באמצעות המוצר ניתן לראות את "התמונה הגדולה" של מערך אבטחת המידע. המוצר מראה עץ הירארכי של קבוצות ומשתמשים, בעלות על משאבים והרשאות שונות. זה מתאים במיוחד למנהל אבטחת מידע כמו גם ל-Auditor שמסוגלים לראות את התמונה הכוללת העדכנית בזמן המינימלי ללא צורך בעיון בדוחות. רוב ההגדרות של RACF ו-DB2 מתבצעות בעזרת עכבר בלבד. לדוגמא, העברת משתמש מקבוצה לקבוצה אחרת מתבצעת בשיטה drag-and-drop ללא צורך בהקשת פקודתRACF אחת. תכונה זו נותנת אפשרות להפעיל כוח אדם ללא ניסיון באבטחת מידע בכלל וב-RACF בפרט. תוכל למצוא מידע נוסף ב: http://www.go2vanguard.com/software/securitycenter.cfm כמו כן אני מצרף לעיונך White Paper שנמצא גם באתר. מקווה שהחומר נראה לך מעניין. לשירותך, אייל רוטפלד [email protected] 052-4640085
 
למעלה