נינט על מגש של תרד - הקפצה

פגישה לילית עם קוקו מידן - נינטייב

שלום נינט. * בבית שלך היו תמיד תנינים תלויים לייבוש על הגג? * תרוצי בבחירות הבאות מטעם ש"ס לראשות קירית גת? * יש לך דעות פוליטיות מוצקות ואת לא טורחת להסביר אותם לאף אחד. נשאלת בעבר לגבי סירובך להסביר בעד מה ונגד מה את ואמרת: 'אין לי מה להסביר לך אתה אוויל משריש עם איי קיו של חציל'. מי היה הכתב שראיין אותך? * את הפשלת ג'ינס והראית את התחת לאיווט ליברמן בכנס בחירות במתנ"ס ואחר כך אמרת לו: למה שלא תתקע את הסיגר המצחין שלך למכתש הגדול שנוצר לך במקום שהיה בו פעם מוח. זה צולם והיה רעש גדול...מה גרם לך לומר זאת, ההתרגשות? הסקס-אפיל הבבוני של אביגדור? סיגרים...עושים לך את זה? * את ניצבת על סיפון של צוללת אטומית סובייטית בים הצפוני, קיבלת הוראה ללחוץ על כפתור ולהשמיד מדינה אחת. אין לך ברירה, וגם בינינו...לא אכפת לך האקשן...איזו מדינה את בוחרת להשמיד. * ערב טוב נינט, באמת ממלא ומרתק ומרגש ומכרכש להיפגש כאן. אנחנו נתחבר לפרסומות עם 'ים של דמעות' ונשוב לאחר שתעני על שאלות הפתיחה.
 

נינטייב

New member
יו...אני לא מאמינה, קוקו...!!!

1. עד לפני שבועיים היו תלויים ירבועים אוסטרליים. התנינים נתלו כמיצג אומנותי/מחאתי עבור הקמפיין "אל תייבשו את התנינים". הקמפיין מוחה על כך שאין מספיק כושים שמתרחצים בנהרות אפריקה. כתוצאה מכך התנינים הרעבים יוצאים מהנהרות, ומתייבשים. 2. אני כזאת שקופה? חשבתי שהצלחתי עם מדיניות העמימות, לפחות כמו שמעון פרס עם סוניה. עכשו שעלית עלי, אני חושבת לרוץ לראשות המועצה המקומית ינוחמיה מטעם הירוקים. 3. הכתב היה מידן, קובי מידן. אגב, השמועות על דעותי מופרכות. אין לי דעות. מה זה דעות? 4. מסתבר שלנשים עגלגלות ובעלות חיוך מקסים, יש נטיה מובנית לסיגרים. במיוחד סיגרים מרוקאיים עם הרבה חריף. אני פגשתי את איווט כי זה מתחרז עם נינט. כבר חשבתי על כתבה ב"עובדה" בסגנון "כשנינט פגשה את איווט" או משהו כזה. בסוף ראו לי את התחת. אני רק לא זוכרת אם קינחתי טוב אחרי היציאה של היום. אולי הקלטת? 5. את אביהו מדינה, זה ברור. 6. אם אפשר…אני יכולה לשלוח ד"ש? אז לאחותי כפרתי, לא נורא. הצל שלי ואני נלווה אותך כל חייך.
 

קפת

New member
תודה לקוקו, תודה לנינט

על השיח התרבותי והרגיש. אוי, כמה שאני אוהבת את התכניות של קוקו. ברשותך, נינט, יש לי גם כמה שאלות: 1. באחרונה את עוסקת באומנות צ'צ'נית עתיקה אותה למדת מסבתך עליה השלום - פיסול בטחורים. האם תוכלי לתאר את הטכניקות השונות ולעמוד על הבדלי הסגנונות בין האסכולות השונות? 2. את מאמינה שיש חיים לפני המוות? 3. הרחיבי בבקשה אודות הזיקה בין שתי השאלות הראשונות. 4. למה?
 

נינטייב

New member
תרשי לי...

לא הפרעתי לך, אז אל תפריעי לי...בעצם כן, כן, כן, אוי זה טוב...הפרעות עושות לי את זה. אמממ...אנחנו בשידור? אמא'לה... 1. אענה בשאלה: האם ריבוי השאלות שלך ושל קוקו הנוגעות לתחת מביע געגועים עזים לשלב האנאלי? אדיפוס יודע מזה? זה לא פיסול בטחורים. זה פיסול המוצאות באמצעות פיתוח טחורים משובטים מגנים של ירבוע אוסטרלי (ראי תשובה 1 לעיל). 2. חיים הכט, חיים יבין, חיים אתגר, חיים! תדליק את האורות בבקשה, ובעיקר חיים (יסדר) טופול. 3. להרחיב? ככה? עוד? לא מספיק?? 4. מה למה? כי עודד מנשה אמר!! זה למה!!
 

יס באך

New member
נינט - זה נכון שאת עוד בתולה, ועד

החתונה את מתעסקת רק עם נשים?
 

נינטייב

New member
זאת פגישה לילית עם קוקו מידן

או "פגישה לילית" בנוסח ההוא שהשתתפו בו ה"ה כספי, ארנון, הוכמן ועמר? אבל את יס באך אני כ"כ אוהבת שאענה בכל זאת. זה נכון. אני במזל בתולה, וחוץ מצביקה הדר ורמי קליינשטיין, לא ידעני איש. וכן, מסודי עושה לי את זה.
 

יס באך

New member
בינינו נינט

אפ תביאי לי מסודי אני מביא לך את מי שהכי נדלקת עליו.. מה'ת'ומרת?
 

קפת

New member
שניכם

מזכירים לי את שני הקשישים בתא המבקרים של החבובות. זורקים הרבה מלח, על כל פצע מזדמן, במקום ללכת לשחק קצת ברידג' במועדון הקשישים, כמו סבאים טובים. על מי נינט דלוקה?
 

נינטייב

New member
בעוונותי, קראתי את מדור הרכילות

ב"רייטינג" לפני שלושה שבועות (לובה הציעה לי את המגזין ב-2.90 לאחר שהורדתי איזה 800 ש"ח בסופר). נכתב שם שמתפתח משהו ביני לבין בנו של דודו דותן ז"ל. האמת, לא יודעת מי זה..
 

יס באך

New member
את רואה מה זה?

יש היא מעליבה אותנו, זה בגלל שאין לה מה ל'גיד לנו, והיא מ'שימה אותנו בחטאיה, שמתְּ לב? הבן של דודו דותן, מאשתו הזמרעית עירית דותן או משהו.. היה סיפור רציני לגביה ולגבי ניהולה את תודעתהּ. הזהרי נינט, גנים לא טובים ממש.....
 
הלילה עם נינטייב-כאן

נינט: זה נכון שנאלצת לעבור תהליך וויתור קשה מאוד...אפילו משפיל במידת מה הייתי אומר...על מנת לממש אורח חיים ייחודי...ולהיות כוהנת וודו. נעצת פעם סיכה בבובה של צביקה הדר? את מאמינה בתור אל הרעם? הביוגרפיה הצבאית שלך מאוד מעניינת. את סיימת קורס טייס ושרתת כטייסת אפאצ'י במשך שנה וחצי, האם היו לך קשיים במהלך הקורס...נאמר קשיים שנבעו משובניזם של המערכת הצבאית? יצא לך לעשות את זה...אגב...בהליקופטר? האם ההצלחה סובבה לך את הראש?
 

נינטייב

New member
תשובות חלקיות

א. אתה מתכוון שצביקה נעץ את הסיכה שלו בי...בתור אל הרעם, הייתי מצפה ממנו שיביא שלום לעולם, ושאהיה גם מלכת יופי. ב. זה היה בדרך לחיסולו של רנטיסי, או יאסין אני לא בטוחה.השעות הארוכות באויר עשו את שלהן...מ. שהתגרש מאשתו, לא הפסיק להביא ביד. הוא חשב שאני לא רואה, כי הייתי עסוקה בלדקור את הבובה של גבסו, אבל בזוית העין ראיתי את התוצרת שלו. המשכתי בעסקי כרגיל, כשלפתע מ. אומר. תחזיקי רגע את הסטיק, אני מתקשר לגרושתי. החזקתי והרגשתי שהוא לא קשה וקר כתמיד, אלא חם ורך.. להמשיך?
 

נינטייב

New member
לכמה שניות

לא העזתי להסתכל במה אני מחזיקה. לבסוף אזרתי אומץ...שקית הזוגלובק הייתה ריקה. מ. בלס בכל פה, ואנוכי החזקתי את הנקניקיה האחרונה. "תאכלי" אמר מ. יש לנו עוד שעתיים באויר. פתאום הבנתי כמה אני מצטערת שזה לא מה שחשבתי שזה, ונזכרתי במ. אומר לאשתו "זה לא מה שאת חושבת שזה", ואמרתי למ. "זה לא מה שחשבתי שזה". יאסין/ראנטיסי חמקו בדקה ה-90. ארבעה עוברי אורח נהרגו.
 

קפת

New member
זה יפה, נינטייב

את לעולם לא שוכחת לאן מחוברת היד שמאכילה אותך. תרתי, גם. ואם את צריכה הזבר... באיזו יד חתם מ. על מכתב הטייסים? ובאיזו יד את מנענעת את העריסה? מותקשלינינטמותקמותקנינטמתוקה.
 
למעלה