ניקי ראתה Blow

ניקי ראתה Blow ../images/Emo58.gif

(למה אין פה אייקון של חשיש?) מישהי חוצממני ראתה? סרט מצויין, עצוב מאוד. בכיתי כמה פעמים בסרט, נורא הזדהיתי עם ג'ורג' בקשר לכך שבמוקדם או במאוחר כל אחד שהוא הכיר ואהב דפק אותו (חוץ מאבא שלו והבת שלו). פנלופה קרוז מכוערת, מסריחה ושחקנית מעצבנת ואני לא מבינה מה אנשים מתלהבים ממנה. הדמות שלה מסריחה לא פחות ממנה ורציתי לדפוק לה את הראש בקיר אחריי מה שהיא עשתה לג'ורג'י (שהוא אגב דמות מצויינת
) גם אימא שלו חתיכת כלבה (מזכירה לי את אימא שלי). כל הנשים בסרט הזה כלבות מסריחות חוץ מברברה שהייתה דווקא הרבה יותר נחמדה מהקולמביאנית הפ'רחה, חבל שהיא מתה, ממה היא מתה אגב? לא קלטתי איזו מחלה הייתה לה. ג'וני נראה מצחיק עם קרס מזויפת, שער חזה מזויף ואף שבור מזויף (אבל עדיין מושך מאוד - איך הוא עושה את זה דאמיט?!) והוא אשכרה נראה כמו בובת קן בגודל טבעי בהתחלה :| קריפי!
 

wicked witch

New member
בהחלט סרט מעולה! מרגש! ../images/Emo58.gif

בסצנה האחרונה שהוא מדמיין את הבת שלו... בכיתי כמו מטורפת! ממש אהבתי את הסרט, חוץ מ(כמו שאמרה ניקי) פנלופה קרוז! בלאחס! שנאתי אותה! ונראה לי שברברה מתה כתוצאה מהסמים, לא יודעת איזה מחלה בדיוק. ונורא ריחמתי על אבא שלו, איך שהוא לא יודע אם להכחיש ולהמשיך לתמוך בבן שלו או להתמודד עם המציאות... אוי זה סרט ממש טוב!!
 
הוא לא דמיין אותה :|

זאת הייתה היא הוא רק דמיין אותה כשהיא הייתה קטנה כאילו כשהוא חיבק אותה. ברברה לא מתה מסמים. זה לא הגיוני, כי היא אמרה שהרופאים נתנו לה שנתיים, וסמים עד כמה שידוע לי לא עושים דברים כאלה. היא מתה מסרטן במוח נראה לי, ובגלל זה היא דיממה מהאף.
 
אה לא! ../images/Emo58.gif

חשבתי שהתכוונת שהוא דמיין אותה כילדה קטנה אז כן צודקת זה היה כל כך עצוב בכלל כל הסרט הזה עצוב
 

wicked witch

New member
כן, צודקת (ספוילר)

עכשיו שאני חושבת על זה, נראה לי שהזכירו שהיא מתה מסרטן. אני צריכה לראות את הסרט שוב...
 

Vivi Sparrow

New member
חחח ../images/Emo6.gif

מה שמזכיר לי שאפשר לעשות שרשור של תמונות של תנועות מגונות של ג'ונוש (חחח ויש די הרבה)
 

Vivi Sparrow

New member
הוא מלך האצבע המשולשת ../images/Emo47.gif

"אתה תותח, אין אין עליך, מתה עליך, אתה הגדול מכולם..." זאת לא תמונה עם תנועה מגונה של ג'וני אלא של אקסתו.
 
למעלה