ניתוח קיסרי מתכונן

פיקוס123

New member
ניתוח קיסרי מתכונן

שלום לכם.

אני בשבוע 27 ואמרו לנו שבשבוע 30 צריך להתקשר לקבוע תור לניתוח קיסרי מתוכנן לשבוע 38-40 למה צריך להתקשר כל כך מוקדם?? אני לא יכולה ללדת רגיל כי הלידה הקודמת שלי היתה מוקדמת והיה לי קיסרי ואני לא יכולה ללדת רגיל, למה צריך להתקשר להזמין תור חודשים מוקדם?? למה לא חודש לפני או שבועים לפני זה? ואם אני ילד קודם??
ומה הפצרדות לקראת הניתוח?? חובה להתאשפז יום קודם?? ואם לא בא לי להתאשפז יום קודם כי יש לי ילד קטן בבית? ורוצה להיות איתו עוד ערב מאשר להיות בבית חולים. ויש עדפה לאיזה יום מסוים??

בעלי רוצה לדעת כמה זמן נמשך ניתוח קיסרי מתכונן, מן ראשון אני לא זוכרת כלום אבל הוא היה ניתוח חרום ולא הספיקו לנקות כמו שצריך ולגלח.....


תודה
 
ניתוח קיסרי מתוכנן

שלום לכם
הצורך ברישום מוקדם נובע מהעובדה שיש בתי חולים בהם התור לניתוח מתוכנן הוא ארוך. במצב זה, עדיף לשריין תור מבעוד מועד כי אחרת עלול להיווצר מצב שלא יהיה תור זמין בכלל למועד הרצוי. גם אם יש תור לניתוח המתוכנן, בכל מצב בו יתעורר צורך בניתוח לפני מועד זה (דימום, ניטור עוברי חשוד או לידה שמתחילה לפני הזמן) יבוצע ניתוח קיסרי דחוף. תמיד יהיה חדר ניתוח פנוי למקרה דחוף. באשר לצורך באשפוז יום לפני המועד המתוכנן, חשוב לציין כי לא כך נוהגים בכל בתי החולים. יש בתי חולים שמנחים את הנשים להגיע מוקדם בבוקר יום הניתוח עצמו. יתכן כי ההמלצה לאשפוז יום לפני מכוונת לנשים שהן הראשונות ברשימת המנותחות: כך שאם הניתוח אמור להתחיל בשבע וחצי בבוקר יתכן שיבקשו מאותה האישה להגיע למחלקה בערב הניתוח. אם לך קשה להתאשפז יום קודם, תבקשי לא להיות הראשונה וכך תוכלי להגיע ביום הניתוח עצמו. באשר להכנות לקראת הניתוח בדרך כלל מבקשים להיות בצום מינימום 6 שעות, להביא כרטיס מעקב הריון וכל מסמך רפואי רלוונטי כוללת ספירת דם עדכנית. באשר לבחירה של יום מסויים: אין בדרך כלל בעיה וכן ניתן לבחור יום מסוים, בתנאי כמובן שבאותו יום מתקיימים ניתוחים אלקטיבים וההרשמה נעשית מספיק מוקדם. האורך של ניתוח קיסרי מתוכנן הוא בממוצע 30-40 דקות. אם זה אפשרי מבחינתכם, אשמח לדעת פרטים יותר מדוייקים לגבי הסיבה בגללה חייב גם הפעם להסתיים בניתוח קיסרי. השאלה שלי היא על מנת להבין אם באמת חל איסור ללידה רגילה במקרה שלך.
בברכה,
 

פיקוס123

New member
תשובה

שלום לך

תודה לך על תשובה המפורטת, יש לי חששות ופחדים מן הניתוח, בעיקר כי יש לי טראמות מן הניתוח אישפוז הקודם. הסיבה שאני עושה ניתוח קיסרי בפעם השניה כי בפעם הראשונה ילדתי בשבוע 29+4 עקב ירדית מים ומצוקת העובר. הכל בסדר עם הילד, הוא היה חודשים בפגיה אני היתי שבועים מאושפזת....
 
ניתוח קיסרי חוזר

שלום לך
על מנת שאוכל להתייחס לנחיצות של ניתוח קיסרי בכל מקרה אצלך, יש לי צורך במספר פרטים שאין זה יאה לפרסם אותם ברבים כאן בפורום. במידה ואת מעוניינת בדעתי המקצועית בנושא, אני מזמין ליצור איתי קשר על פי הפרטים המפורסמים כאן בפורום. בעזרת מידע משלים אודות נסיבות הניתוח, הניתוח עצמו ופרטים ממכתב השיחרור אוכל להבין לעומק את הצורך בניתוח קיסרי חוזר.
בברכה
 
למעלה