נמאס לי להפסיק סדרות באמצע....צריכה המלצות...

IWRIS

New member
נמאס לי להפסיק סדרות באמצע....צריכה המלצות...

היי, בזמן האחרון אני מתחילה לצפות בסדרות בצפייה ישירה באינטרנט ואני מתייאשת ומפסיקה באמצע משעמום. אני צריכה קצת המלצות, ברשותכם
סדרות שאהבתי: נמלטים, אבודים, האוס, האנטומיה של גריי, יומני הערפד, פליסיטי, באפי, צווארון לבן, מתים מהלכים, חברים, שקרניות קטנות ויפות, רינג'ר, 24, עמוק באדמה, משחקי הכס, אקס פקטור, the voice, איך פגשתי את אמא, דקסטר. סדרות שלא אהבתי: על הקצה (ראיתי 4-5 פרקים מהעונה הראשונה), גיבורים (ראיתי עונה 1), הסופרנוס (לא כ"כ אוהבת משפחות פשע...), סיינפלד, עקרות בית נואשות (פרק אחד נראה לי), glee (פרק אחד)... אשמח להמלצות...כרגע אני שוקלת להתחיל חטופים, אבל מניסיוני עם מתים מהלכים, זה מעצבן שאין מספיק פרקים מסדרה... תודה מראש!
 

Shpritz

New member
הרבה עונות?

יש את זהות בדויה כמובן. ורוניקה מארס המגניבה ושובר שורות הבלתי יאומן. ניזכרתי גם במספרים (החביב וזהו) תוך כדי קריאה של הפוסט שלך משום מה. אם מדובר דווקא במשהו זריז אז יש את ז'אנר המיני סדרה כמו אחים לנשק והפסיפיק עם 10 פרקים לעונה אחת.. ויש את flashforward‬ שבוטלה אחרי עונה אבל לדעתי הייתה סדרת מתח מוצלחת. בנוסף, עכשיו סיימתי לראות את עונה 4 של damages שהייתה פחות טובה מהעונות הקודמות לדעתי אבל אם את אוהבת דרמות משפטיות (סוג של) אז היא בסדר גמור.
 

Amiram_e

New member
הסידרה הכי מומלצת - "שובר שורות"

באנגלית Breaking Bad. אחת הטובות ביותר שראיתי. היא אמנם סידרה בעלת מאפיינים של "סידרת פשע" - שציינת שאת לא אוהבת, אבל זה לא על משפחת פשע ומאפייה וכו אלא סיפור על מורה לכימייה גאון בבית ספר תיכון החולה במחלה סופנית, שמתחיל לבשל מת' על מנת לתת למשפחתו אמצעים. יש הרבה קווים דומים לדקסטר פה, מה יקרה אם ייתפס, כיצד להסוות את מה שהוא עושה מפני המשפחה. סידרה מרתקת. עד שראיתי אותה הייתי בטוח שאף סידרה לא תתעלה על "דקסטר". לדעתי "שובר שורות" לוקחת את "דקסטר" בגדול.
 
למעלה