נמאס לי מהמדינה - אפילו אין עיתונאי-חינוך אחד

yosee

New member
נמאס לי מהמדינה - אפילו אין עיתונאי-חינוך אחד

לפני כמה ימים החלטתי שאני יוצא בהודעה, מסמכים וראיות על בכירים במערכת החינוך הישראלית... פרסמתי הודעה (להלן קישור) ובקשתי את עזרת הגולשים בעניין. נכנסתי לאתרי החדשות המובילים "ידיעות, מעריב, הארץ", חיפשתי עיתונאי שעוסק בתחום החינוך, חיפשתי תחקירן על בעיות ציבור, חיפשתי עיתונאי שרודף מושחתים, חיפשתי כותרת אחת שממנה אפשר להתחיל, כותרת אחת שבמתעסקת בעם, בחינוך, באנשים בעמח'ה ותאמינו לי שלא מצאתי . כל הכותרות וכל החדשות וכל התחקירים והמאמרים על פוליטיקה, על המצב המדיני, על צה"ל, על אירן, על סוריה פוליטיקה ופוליטיקה. אם היה לי מידע על סוריה כל העיתונאים היו רודפים אחריי להשיג את המידע, והנה, יש לי מידע על שחיתות במערכת החינוך שדופקת אותנו ואת הילדים שלנו אבל זה לא מעניין אף אחד. נמאס לי.
 
תמשיך לנסות

אם הינך אכן טוען לשחיתויות במשרד החינוך וטענותייך אכן נכונות , אז אל תוותר . ישנן תוכניות טלוויזיה העוסקות בשחיתויות והונאות הציבור ( "המשמר האזרחי" , "כלבוטק" ) , תרים טלפונים למערכת העיתונים ותנסה לאתגר את המערכת , או בפורומים של ערוץ 2 (יש להם אפילו מייל . מנחי ערוץ 2 של תוכניות הבוקר מתחננים שנשלח להם כל מיני כתבות ראויות לסיקור ) , במיילים השונים של עיתונאים שונים המשאירים מיילים לציבור הנרחב וכדומה. לא חסרים ערוצי תקשורת על מנת לדווח על משהו שנראה לך ראוי לדווח עליו.
 
דרך חדשות בארץ

בכל אחד מהאתרים של שלושת העיתונים הגדולים. חדשות - בארץ - חינוך. בכל אחד מהאתרים יש עיתונאי שחתום על ידיעות בענייני חינוך. בהצלחה.
 

cohen shir

New member
מקום לפירסום - צריך פשוט לדעת לאן לגשת.......

http://www.ynet.co.il/home/1,7340,L-1206,00.html או http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-3300361,00.html בהצלחה.
 
למעלה