נמאס לכם לפעמים לשמוע....

wingate

New member
נמאס לכם לפעמים לשמוע....

על הבעיות המיניות של אנשים? יש בי משהו שגורם לאנשים להתחיל לספר לי את כל בעיותיהם, אחת אחת ולפרטי פרטים. ובדרך כלל אין לי בעיה להקשיב. אבל הקשבה לרוב נובעת מאיזושהי יכולת להזדהות, ואני ממש לא מזדהה עם אנשים שהתסכול שלהם נובע מזה שלא שכבו עם אף אחד בזמן האחרון. אני מבינה אינטלקטואלית את הקושי של אנשים מיניים לא לקבל סיפוק לדחפים שלהם על משקל הקושי שלי כשאין שוקולד בבית, אבל קשה לי להתעניין בזה לאורך זמן. מה אתם אומרים, אני חברה רעה או שכולם כאן כך? או שמא כולנו חברים רעים? האם אני צודקת כשאני מתעצבנת על ידיד שלי כשהוא מוכן להזדווג עם כל דבר שבדיקת כרומוזומים שלו תגלה שהוא אמור להיות אישה? האם אני צודקת כשאני מתעצבנת על זה שהוא לא מפסיק לדבר על זה?
 

ToryMaster

New member
אני בכלל לא חושבת שאת חברה רעה

כלומר, אני מינית ונמאס לי להקשיב לזה
. לא, אבל ברצינות. אני כפטורה משירות ביטחון לא מתעניינת בבעיות עם צה"ל, והחברים שלי יודעים שזה נושא שאין לי נגיעה אליו, אז הם נמנעים מלקטר על זה כל הזמן. אנחנו כן מדברים על זה לפעמים, אבל זה כשיש בעיה קונקרטית שאני יכולה להבין ולעזור בה.
 

Limbonic Art

New member
עדיין???

איזה ידיד נודניק יש לך (ומצטערת להעליב) אני חושבת שאין בעיה להקשיב לבעיה הזו, כל עוד זו אחת הבעיות ממכלול דברים ולא מעין אובססיה, החוזרת על עצמה, כמו תקליט שבור, כאילו מישהו מת לו במשפחה אולי תייעצי לו ללכת לפסיכולוג ? זה פשוט לא נשמע לי כ"כ נורמלי- שבמשך חצי שנה (אם לא יותר) הוא מתבכיין רק על זה ,מבלי לעשות כלום בנידון או לחלופין מעט להסיח את דעתו- כל עוד אין לו חברה או הכי טוב שיביא את הבעיות שלו- אשמח להחליף אותו ואדע הרבה יותר טוב ממנו איך להתגבר על זה חיחי
 

wingate

New member
האמת?

שהוא כבר כמה שנים אצל פסיכולוג. זה לא עוזר לו בגרוש. למעשה, אני חושבת שזה פוגע בהערכה העצמית שלו.
 

Limbonic Art

New member
איש מוזר

לעיתים, טיפול פסיכולוגי ממושך אכן פוגע בהערכה עצמית, אולי הפסיכולוג לא עונה לבעיות שלו וסתם יוצר ,בנוסף, תלות אליו חבל על הכסף שינסה להחליף אותו במישהו מועיל יותר - לא חסר פסיכולוגים בחוץ וברור שלא כולם טובים ומתאימים לכל אחד. נסי לגרום לו להבין שאת ידידה טובה שלו, שאיכפת לך ממנו ולא מפריע לך לשמוע בעיות מידי פעם , אך נכון לעכשיו הוא כבר התחיל לעצבן עם הנושא- מה שהופך את זה לא רק לחסרון בבת זוג ,אלא לבעיה הרבה יותר עמוקה מזה. סתם להריץ בעיה זה בדיוק כמו כוסות רוח למת- זה לא עוזר לו ורק מרגיז את סביבתו (משערת שלא רק לך- הוא עושה שטיפות מוח) דברים כאלה הוא באמת כבר צריך לפתור עם עצמו ואם אינו מסוגל לבדו- אז עם איש מקצוע טוב- וברור שהנוכחי לא ממש מועיל...
 

wingate

New member
באמת שניסיתי

הוא תמיד מדבר על אותם דברים, אז אני תמיד נותנת לו אותן עצות. אז הוא מתעצבן עלי. אמרתי לו שאני לא רוצה לדבר יותר על הנושאים האלה, והוא התעצבן עלי. ואז הוא שוב מעלה את הנושאים, ואני שוב נותנת אותן עצות, והוא מתעצבן עלי, וכשאני אומרת לו שבכלל לא רציתי לדבר על זה, הוא מתעצבן עלי. ניסיתי להבהיר לו שהוא לא משאיר לי אופציה *מלבד* לעצבן אותו, אבל הוא מתעקש שהוא רוצה לשמוע עצות. הוא לא. הוא מתרגז מכולן. הוא מתרגז מעצם העובדה שאני אומרת לו שהוא צריך לשנות דברים בעצמו כדי לפתור את הבעיות.
 

Limbonic Art

New member
במקרה כזה

כנראה שהוא זקוק לקיר שתקשיבי בלי לתת עצות מאחר וכל מה שתייעצי לו יגרום לו להתעצבן עכשיו, בטח תאמרי שאם לא תעני הוא גם התעצבן- אבל זה מה יש . את דעתך הוא כבר יודע לאחד כזה מביאים בובה מתנפחת ליום הולדת או משהו ...מצב קשה וממש אל תרגישי אשמה - עשית מעל ומעבר- לדעתי.
 

gabriel1349

New member
למה

את נשארת ידידה עם אחד כמוהו שחוץ מזה (לפחות ככה זה נשמע) אין לו כלום בראש מה הוא מציע לידידות בנכם חוץ מבכי ומרמור על חייו המיניים? מה את מציע לו מלבד אוזן קשבת (במקרה זה -לדבר לקיר יותר מועיל)?
 
אולי לא כל השיחות שלהם כאלו

לפעמים צריך לפרוק תסכול, בשביל זה יש חברים. אבל פריקת התסכול לא צריכה לפגוע בחברים או בקשר.
 

wingate

New member
לא לא, איליאנאזי...

הבעיה היא בדיוק שלא משנה באיזה נושא מתחילה השיחה, היא תמיד מגיעה לשם. ואם היא לא מגיעה לשם ישירות אז בעקיפין ("משעמם לי כי אני כל הזמן לבד בבית", למשל, זה משפט נפוץ. זו הדרך שלו לגרום לי לשאול "מה קרה עם הבחורה ש...")
 

wingate

New member
האמת?

אני אף פעם לא בטוחה. חוש נאמנות מפותח מדי, אני מניחה. זאת לא הפעם הראשונה שאני שומרת על קשר עם מישהו או מישהי שמאמללים אותי כי לא נעים לי לזרוק אנשים רק בגלל, במקרה הזה, שהם אומללים ואובססיבים, או במקרה אחר כי היא כלבה שמבלה את כל זמנה בלנסות להוכיח לי שהיא טובה ממני. אולי הבעיה היא אני...
 
למעלה