נמצא ונתפס רוצחה הנתעב של טרי ז"ל

s h o o s h a

New member
נמצא ונתפס רוצחה הנתעב של טרי ז"ל

נער בדואי בן 17 שניסה לאנוס את הילדה המקסימה רצח אותה, לאחר שנאבקה בו ומנעה ממנו לחלל את גופה. הוא הלם בראשה עם אבן עד שהרג אותה. לא בטעות! לא בלי כוונה! הוא רצח אותה בדם קר משום שנאבקה בו!! ואני תקווה כי המדינה לא תקל בעונשו, לא תגיע לעיסקאות טיעון בשל דברים כאלה ואחרים, מצטערת במקרים כמו אלו שגזר דין המוות בישראל אינו מופעל עוד, אולם מאסר עולם במובן הפשוט שלו, מאסר לעולם! מקווה שזה מה שייגזר על החלאה הזו, שיינמק מהיום ועד עולם בתא סגור וקטן, בלי אפשרות חנינה! לכל יתרת ימי חייו!
 

JOYE האחת

New member
רצח מזעזע../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

חסר רק למדינה הזאת אם הם יקלו בעונשו... מגיע לו ועוד אך מאסר עולם על רצח מזעזע כזה...!!!! אין לי מה לכתוב אפילו...המדינה שלנו מדרדרת מרגע לרגע.... מי היה חושב שיהיה רצח במשגב?!במקום הכי ירוק במדינההה..... יהיה זכרה ברוך
מחבקת את כל משפחתה
 
עם מדינה כמו שלנו

אין לדעת מה יקרה.המטומטמים האלה עוד מסוגלים להקל בעונשו כי הוא קטין ובלה בלה בלה כל הבולשיט הזה.אצל הבדואים היו שוחטים על מעשה כזה.רק אצלנו מסוגלים להתחשב באחד כזה.אני רק רוצה לראות את הפושע הנתעב שייצג את הבדואי החלאה הזה במשפט..
 

D a n K o

New member
למה רק' מאסר עולם?

מאסר עולם זה בקושי 17 שנה בפועל. מה עם האונס? צריך להוסיף על זה עוד 10 שנים לפחות. וחבל שזה לא בצינוק.
 

shlomik101

New member
שן תחת שן

לא להתפשר כמו באיראן לגנב מורידים יד- יותר הוא וסביבתו לא יגנבו רוצח - הורגים רמת פשיעה תרד פלאים וכולנו נהנה מעולם טוב יותר ומהר מאוד
 

^NB^

New member
מוזר לראות

דברים כאלה בפורום "אין מקום לאלימות" אתה מציע לדכא אלימות עם אלימות.
 
תגובה

באמת נערה חמודה מאד, ולכן חבל שנרצחה. מה שמפחיד אותי בעצורים לכל חייהם, שהם יכולים לפשוע ולרצוח באסירים האחרים, בלי שיוכלו בהרבה להענישם, כי כבר יש להם עונש הכי חמור. אנשים שנעצרו לכל חייהם, צריכים לשבת בתא לבד או עם אנשים אחרים כאלה.
 

הוד11

New member
מזעזע

ועדיין לא בטוח שזה הוא. וגם עם זאת, איך ייתכן שבפורום כותרתו "אין מצב לאלימות" ניתן לומר שצריך להשתמש בעונש מוות?
 

tapas tapas

New member
בגלל שאלימות אמיתית

היא כזו של אנשים שמרחמים על רוצחים וחרדים לגורלם. רצח לא שווה אלימות. לפעמים רצח הוא חשוב, במיוחד של רוצחים עלובים.
 

הוד11

New member
אז למי ראוי לתת עונש מוות?

האם כל רצח? האם רק רצח של ילדות? האם רק רצח ואונס? רצח סדרתי? אם נתחיל להוציא להורג כל אחד זה לא יגמר, נהרות של דם יזרמו ברחובות וזו אלימות!!!
 

tapas tapas

New member
שטויות במיץ (או בדם)

ברור שיש להוציא להורג כל רוצח. ואל תגידי לי שגם המוציאים להורג הם רוצחים. אם את לא מסוגלת להבדיל בין רצח מתוך יצרים חייתים לבין רצח למען ביטחון הציבור אז מצבך רע. כל כך קשה להבדיל בין מישהוא שניסה לרצוח לאנוס נערה וכשהיא התנגדה הוא פיצץ לה את הגולגולת עם אבן? לבין הריגה של אותו נער בידיוק? כל כך קשה להבדיל? לי זה נראה ברור כשמש מה ההבדל בין הרצח של הנער הזה, לבין ההריגה של הנער במטרה להסיר את האיום שלו מהציבור ולהתריע עוד רוצחים פוטנציאלים כמו. לשים אותו בכלא ל20 30 שנה זה כמו לתת לו פרס. לא מגיע לו הפרס הזה. למה את רוצה לתת לו פרס?
 

הוד11

New member
אני בן

ואני לא מאמין, שוב, שפורום שכותרתו "אין מקום לאלימות" מנפק דברים שכאלו, שכל רוצח יש להוציא להורג. אנשים, תגיד לי דבר אחד שעונש מוות לכל הרוצחים אפקטיבי? האם הוא ירתיע? על פי מקרי העבר לא, בהרבה מדינות היה או יש עונשי מוות ואנשים רוצחים. האם זהו צדק? לא, זהו לא צדק, זו נקמה. יש מקרים באמת חריגים, נאצים צריך באמת להוציא להורג, בגלל המשמעות הסמלית הנוראה של מעשיהם והצל שלהם שמרחף מעל העם היהודי. אבל להזכירכם הטאליבן התחיל בכך שאמר שצריך להוציא את כל הרוצחים להורג, אחר כך את כל האנסים, הגנבים, מגדלי הפרג, והכופרים. האם ככה אתם רוצים שהעולם יראה? באנרכיה. לא אנחנו נקבע מי יחיה ומי ימות, זה כבר שייך לאל.
 

tal2swissa

New member
דין מוות על כל מקרה רצח!

אם או בלי אונס, כאשר שהרוצח הוא בוגר מגיל 20 ומעלה.
 
לא לגמרי נכון

כחברה מתורבתת למדנו לשמור על התנהגות ערכית, אנושית ורוחנית. זה כולל לא להרוג ולא לענות. זכויות אדם בסיסיות הן לחיות ולא לסבול כאב גופני. מאסר ממושך לרוצחים מספיק בהחלט. אולי רק לפושעים הנאצים הגיע עונש מות.
 

waseemunis

New member
לשים בנאדם בכלא זה

גם סוג של אלימות, לא? אז אוליי צריך מעצר בית? אבל בעצם גם זו אלימות , אוליי פשוט לשחרר אותו ולהסביר לו שמה שעשה זה אסור ושלא יעשה את זה שוב...
 

הוד11

New member
אז אני רוצה להבין אתם אומרים שהוצאה

להורג זו לא אלימות? זה לא נקמת דם מיותרת? האם זה יחזיר את הילדה לחיים? האם יהיה פה צדק?
 

waseemunis

New member
איך היית מרגיש אילו הוא שכן שלך

ושוחרר מהכלא אחרי 25 שנה ? אתה לא חושש על אחותך ? איך היא הייתה מרגישה אם אנס או רוצח היה מסתובב באיזור שלכם? אני בטוח שלא תשאיר אותה לבד אפילו לדקה והיא תיפחד לצאת מהבית. כי אדם שביצע מעשה אונס לא שלט בעצמו באותו רגע ואינני חושב שהעונש ישנה אותו לטובה אפילו יש חשש שהוא ישתנה לרעה וינסה להתנקם . אם בני סלע היה מת הוא לא היה בורח ,אני מקווה שהוא לא פגע באף אחת בזמן שהסתובב חופשי
 

s h o o s h a

New member
עונש מוות

עונש מוות לרוצחה של טרי ז"ל, או לרוצחה של תאיר ראדה ז"ל [לכשייתפס] או לרוצחיו של שי מרלי ז"ל מכרמיאל או לכל פושע אחר - עונש המוות לא ישיב אותם לחיק משפחותיהם ואוהביהם. עונש מוות לרוצחים אינו פיתרון 'גורף' לכל מי שרצח או אנס או ביצע פשע נתעב כזה או אחר. השיקול למתן עונש מוות או כל עונש אחר צריך להיבדק בכל מקרה לגופו. ולא בטוח שכליאתו של פושע נתעב מהסוג הבזוי שהוזכר, ללא כל הטבות ו'שידרוגים' של תנאי מאסרו, אינו גרוע עבורו יותר מהמתתו. אכן, הרגש הראשוני של כל יצור אנושי הוא לנקום. 'לשלם' לבני העוולה באותה מטבע שבה השתמשו נגד קורבנם. כפי שנכתב כבר במקורות "ואם אסון יהיה ונתת נפש תחת נפש, עין תחת עין, שן תחת שן, יד תחת יד וגו' חבורה תחת חבורה" (שמות כ"א כ"ג-כ"ד). "ואיש כי יתן מום בעמיתו כאשר עשה כן יעשה לו, שבר תחת שבר עין תחת עין" וגו' (ויקרא כ"ד י"ט-כ). כדי להבין עוד על עונש המוות ראוי לקרוא בנושא בקישור המצורף. כליאתו של רוצחה של טרי ז"ל או הוצאתו להורג או כל עונש אחר לא ישיבו אותה אל חיינו. אלא שזה שביצע את המעשה הונרא של גזילת חיי אדם חייב לתת את הדין וחייב לשלם את חובו לחברה. ואם הרחקתו ממנה ליתרת ימי חייו היא המחיר- So shall it be. והדבר נכון לגבי כל פושע! ואם בדרך זו נקטין את 'כמות' הפושעים המסתובבים ברחובותינו חופשיים ומטילי מורא על סביבתם, הרי שהפורום הזה שחרט על דגלו את הסיסמא 'אין מקום לאלימות' אכן עושה עבודה מצויינת בהעברת המסר שפושעים- מקומם אינו בין בני אדם אלא מאחורי סורג ובריח.
 
למעלה