נמצא ונתפס רוצחה הנתעב של טרי ז"ל

אלימות

היא עשית רע לאחר רק כדי להנות מסבלו. הענשה הולמת אינה אלימות. לו ענו את הפושעים בכלא, אלימות.
 
כנסו, /tapuzforum/images/emo39.gif

אני לא יכולה לקלוט איך יקלו לו בעונש. הוא ניסה לאנוס אותה, היא נילחמה כדי שלא יפגע בא ואז הוא רצח אותה. היו לו כוונות רעות מהתחלה. צריך לתת לחלאה הזאת עונש כפול.
 

voice within

New member
תגובה!

הייתי חברה קרובה של טרי.. ולדעתי לחלאה הזאת מגיע להרקב בין הקירות של בית הכלא ולא לצאת ולראות יותר אור יום כמו שאור שניר אמרה חברתה של טרי !!! אני מתה לראות אותו ולהסתכל לו בעיינים, כי אני יודעת שהוא לא יוכל להסתכל לי או לחברים האחרים שלה בעיינים במיוחד לא להורים שלה!!!! אני כל כך כועסת שאני לא חושבת שאני אוכל להחזיק את עצמי מלחנוק אותו אם יעמוד מולי! צריך לזרוק אותו לתוך תא ולמלא אותו בתמנות שלה ככה שיסתכל עלייה כל יום ויחייה עם מה שהוא עשה, הוא צריך לסבול!!!!!!!!!!!!!!!! בקשר לעונש מוות- אני לא מסכימה עם זה בכלל ואני מתייחסת לזה כאל רצח, מה זה אם זה לא רצח?! דבר שני עונש מוות זה לא עונש בכלל זה לתת לפושע דרך קלה להתחמק מהעונש.. העונש האמיתי הוא הסבל של לחיות עם המעשה!!! אם יקלו עליו בגלל שהוא קטין אני לא יודעת מה אני אעשה זה לא צודק, הוא לא מפגר הוא יודע בידיוק מה הוא עשה ועכשיו הוא צריך לסבול ולחיות עם עצמו!!!!!!!!
 
מסכימה עם הוד

וכמו שאמר גנדי "עם עין תחת עין, בסוף כולנו ניהיה עיוורים" אל לנו לשלוח יד בנפשו של אדם, לא לנו נתנה הזכות לעשות זאת, בעצם ההוצאה להורג אין זה עושה אותנו יותר טובים מהפושע... הוצאה להורג כמוה כמו רצח, ואין בה תועלת מלבד נקמה וכמו שנאמר לפניי בעצם המוות של הרוצח הריי הוא רחוק מלשלם את עונשו ובעצם "שיחררנו אותו לחופשי". עצם העובדה שימצא בין קירות וסורגים וההתמודדות היומיומית עם מעשיו זה העונש האמיתי, הידיעה של מעשיו והבנתם הם אלו שלא יתנו לו מנוח אפילו בפני עצמו. ועוד משהו בכלא לא אוהבים אנסים. וכן הוא צריך להרכיב בכלא לא מאסר עולם כפול אלא משולש, עד אשר יהיה מקומט כולו ולא יהיו בו חיים... העונש הוא בסבל שלו, הוצאה להורג לוקחת פחות מדקה טרי שווה הרבה יותר מזה.
 
למעלה