קישור: כתבה מערוץ 20
הפתרון כביכול הוא להאריך את הרכבת שעוברת דרך לוד ורחובות לקו הנגב.
מדובר כמובן בפתרון מטומטם כי זמן הנסיעה דרך לוד הנו ארוך יותר מאשר דרך חולון, במיוחד לעומת זמן הנסיעה האפשרי ברכבות החשמליות מאשקלון לתל אביב (ובתקווה שברכבת אמנם ינצלו את היכולות של הציוד החדש שלהם)… עד כדי כך, שייתכן מאוד שנסיעה עם החלפה באשקלון עדיין תהיה מהירה ומשתלמת יותר מהפתרון של הרכבת הישירה דרך רחובות.
ֿֿראשי המחאה גאים ב"ניצחון" שלהם אבל לדעתי הם לא ממש הרוויחו משהו.
הפתרון כביכול הוא להאריך את הרכבת שעוברת דרך לוד ורחובות לקו הנגב.
מדובר כמובן בפתרון מטומטם כי זמן הנסיעה דרך לוד הנו ארוך יותר מאשר דרך חולון, במיוחד לעומת זמן הנסיעה האפשרי ברכבות החשמליות מאשקלון לתל אביב (ובתקווה שברכבת אמנם ינצלו את היכולות של הציוד החדש שלהם)… עד כדי כך, שייתכן מאוד שנסיעה עם החלפה באשקלון עדיין תהיה מהירה ומשתלמת יותר מהפתרון של הרכבת הישירה דרך רחובות.
ֿֿראשי המחאה גאים ב"ניצחון" שלהם אבל לדעתי הם לא ממש הרוויחו משהו.