נס הצלה מדהים שקרה

nehtab

New member
נס הצלה מדהים שקרה

סיפור אמיתי ומצמרר על נס הצלה מדהים שקרה. הסיפור ממקור נאמן לחלוטין. אתמול באחת מההפסקות בכנס ירושלים ידידה שלי סיפרה את הסיפור הבא על בחורה שחברות שלה מכירות: הבחורה הלכה ערב אחד מאוחר בלילה ברובע היהודי לבדה.. האווירה הייתה מאוד מפחידה אז היא כדי להרגיע את עצמה התחילה לשיר בשקט: "בשם השם אלקי ישראל, מימיני מיכאל, ומשמאלי גבריאל, ומלפני אוריאל, ומאחורי רפאל, ועל ראשי שכינת א-ל ". לאחר כמה דקות התחילה לשים לב שבחור מפחיד הולך מאחוריה והיא נבהלה אבל המשיכה לשיר בשקט. כשעבר מתחת לאחד הפנסים פניו עוררו בה בחילה ופחד נורא והיא מיהרה צעדיה לכיוון הדירה והמשיכה לשיר עד שהגיעה לדירה. למחרת בבוקר היא קוראת בעיתון כי נתפס בירושלים אנס סדרתי וראוה את תמונתו של אותו בחור. היא מברכת בגומל ורצה לתחנת המשטרה. בתחנה היא מספרת לשוטרים שאתמול בלילה הבחור הלך אחריה כשהייתה לבדה בסמטאות ברובע היהודי אבל ברוך ה' לא התקרב אליה ולא עשה לה דבר. השוטרים שאלו אותו האם אכן ראה את הבחורה הזאת אתמול בערב ואם כן למה לא ניטפל אליה כי הרי הייתה לבדה. האנס הקשיב והשיב בפליאה: "מה לבד? היו איתה שני בחורים." הסיפור אמיתי וממקור מהימן לחלוטין. באהבת ישראל ננצח, צו השעה- אהבת חינם. חייך אחי, אתה יהודי.
 

sivanusi

New member
מדהים..

זה ממש סיפור מדהים... סיפורים כאלה מעודדים בשעות מצוקה.. זה פשוט לא יאמן. תודה שחלקת.
 

meeee

New member
ואוו:)

ואוו:) מדהיים! אני נפעמת מהסיפורים פה. בדיוק סיימתי לקרוא את "שיחות עם אלוהים" הראשון.. לא יודעת, חלד נגע בי וחלק לא. אבל היה לי מאוד נעים לקרוא את הספר. ממש עזרו לי דברים מסוימים. איך אפשר לרכז את האמונה המטורפת הזו להגדרה? אי אפשר אה? כשאנשים שואלים אותי במה אני מאמינה...אין לי מה להגיד. זה מוזר. ואני עדיין לא קולטת במה בדיוק אני מאמינה. אני רק יודעת שיש את הקסם הזה, את המסתורין, וביחד עם כל זה את הידיעה! אנחנו לא רגילים בתור בני אדם שדברים לא סותרים דברים אחרים. וזה בדיוק מה שכל הספר הזה עושה, לא סותר את הסתירה..הכל הוא הכל וזה מטורף להבנה שכלית בכל אופן.. אז זהו. יש משהו כל כך מרגיע...בספר בתחושות האלו של הכל מהכל והכל כלום..זה פשוט כך! חסר הגדרה...זה מטורף בעיני..לפעמים ממש מעצבן. אני כותבת, שירים. הביטוי שלי מאוד מדויק בכתיבה ודברים מסוימים אני לא מצליחה פשוט להסביר. ואוו, חשבתי שאני סתם אכתוב תגובה והנה אני שופכת את נפשי, מחשבותי..תהיותיי.. לא יודעת...בסוף זה תמיד מגיע ללא יודעת..
 

nehtab

New member
משהו שעוזר להתחבר לאלוקים

באמת בהתחלה זה אולי נראה מטורף וקשה להבנה. אני לפני כמה זמן גיליתי משהו שמאוד עוזר לי להתחבר לאלוקים. אני מרגישה שה' הוא אבא שלי. ה' נמצא עם כל יהודי ויהודי ולא משנה איפה. יש השגחה פרטית על כל יהודי וה' אוהב כל יהודי אהבה עצומה וגדולה. בקיצור, קראתי בספרונים של חסידות ברסלב על דבר נפלא מאוד, שהוא- לדבר עם ה'. פשוט ככה. כל מה שעובר על יהודי, איזה צרות שיהיו, איזה יסורים שיהיו, תמיד ללכת למקום שאין שם בני אדם ושם להתפלל לה', לדבר איתו בשפת האם, כמו חבר אל רעהו, לשפוך את הנפש לפניו ולספר לו את כל מה שעובר עלינו ולבקש ממנו שיעזור לנו, לבכות לפניו, לדבר איתו. התפילות האלה עושות הרבה מאוד בשמים ויש להם הרבה כוחות ועוצמה. וגם אם בהתחלה נראה לנו שאף אחד לא מקשיב לנו וקצת קשה לנו להתפלל, זה רק בהתחלה, ולמרות הקשיים להמשיך ולדבר עם ה' "וישועה קרובה מלבוא" , ה' שומע ומקשיב לנו תמיד. אני מרגישה שהתפילות האלה מאוד עוזרות לי וגם אני מרגישה הרבה חיבור וקירבה לקדוש ברוך הוא בעזרת התפילות האלה. לתפילה יש הרבה כוחות. "ותשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה". וזה גם נחמד שכל פעם שאיזה משהו לא בדיוק מסתדר, אז תמיד יש כתובת שאליה אפשר לפנות, ובמיוחד שבאמת התפילות האלה עוזרות. וגם אם תפילה אחת לא התקבלה עדיין להמשיך ולהתפלל ובע"ה התפילה הבאה תתקבל. באהבת ישראל ננצתח, צו השעה- אהבת חינם. חייך אחי, אתה יהודי.
 
למעלה