נעמתם לי

נעמתם לי

הואשמתי היום ע"י מנא"שית האשכול שאליו אנו שייכים בהתבטאויות שאינן הולמות מנהלת פורום . כן, מודה, קראתי למחבל ערבי שהורשע וישב בכלא - תולעת. הואשמתי שהפכתי את הפורום לקיצוני. הואשמתי בצביעות. הואשמתי בהתעלמות מן האולטימטום שהציבו לנו להתיישר לפי מנגינת החליל של הנהלתה או לעזוב. תפוז מתייחסים לפורום שלנו כמו אל הבן החורג, הכבשה השחורה. הודעות גולשים ( כולל הודעות של מנהלים !) ימחקו בלי להניד עפעף רק כי עוכרי ישראל שמדליקים נרות זכרון ומהללים את רב המרצחים ג'ורג חבש מתלוננים . אני הולכת עם האמת שלי , איני זקוקה לחוכמולוגים שמלהטטים בלשונם ומשליכים אלי את הכדור להפכני אם כל חטאת. יושר הוא דבר שלא אתפשר עליו. ימחקו לי הודעות, יגבילו את זכותי לומר דעותיי ויתר על כן רק משום שאני ימנית בדעותיי ? שלום. כולכם יודעים כיצד קידמתי יחד עם איתי את הפורום הזה וכיצד הפכנו אותו למקום נעים וכר פורה לדיונים מעניינים. לא עוד, תרצו להמשיך לכתוב למרות סתימת הפיות, למרות היחס המפלה, חשופים להודעות שטנה והסתה נגד ארצנו האהובה כפופי גב בפני הפריץ ? תהנו. תודה לכם שהייתם פה איתנו אתם יודעים איפה אני.
 
../images/Emo201.gif חבל שככה זה צריך להיות

לקרוא למחבל "תולעת"? - הרי אני הייתי משתמש בביטויים קשים בהרבה. אני מגנה את התנהגותה של הנהלת הפורומים כלפייך
 

timeless1

New member
באמת אחת הפעמים שאני מתביישת להיות

חלק ממערכת אשר מפלה בצורה כה בוטה , צינית ומגעילה מנהלים רק משום שהם לא שייכים למחנה "שלנו". בכל מקרה, אני אאחל לך בהצלחה בפורום "ההוא"
ולמרות שאני שייכת למערכת אחרת, מאחלת שהפורום שם יפרח וישגשג לכם
 

Ja Tomer

New member
אני דורש שאותה מנהלת אשכול

תבוא לפורום ותסביר לכולם למה הבנאדם ששומר הכי הרבה על ההגינות והכבוד בפורום מקבל את היחס הכי גרוע. הסבר ברור מגיע לנו.
 

timeless1

New member
למה?

אני מניחה משום שכל המנהלים שם , כולל מנהלת הפורומים הגדולה, שאת דעתי עליה אפשר למצוא בקומונה, החליט להקים איזה סוג של חונטה סמאלנית אשר הרצון להיות בסדר עם הערבים / קראו להם איך שתבחרו, גורמת להם להעניק יחס לא שווה לשני סוגי הפורומים.
 

StrengthHonor

New member
תמיד היו שאמרו שהנהלת תפוז שמלאנים

בצורה לא אישית כ"כ , אבל אלה היו כל הטרולים האלה שעושים סרטונים ביוטוב אז חשבתי שזה בולשיט , מסתבר שלא כ"כ. הגיע הזמן לייבש את התפוז
 

OnlyNick

New member
צריך להפסיק את הפעילות במערכת הזאת

ולהעביר את כל כולה לאג'נדה.
 
חוצפה וכפיות טובה

די ברור שהסיבה להשלכת מנהלים מצוינים שהביאו מאות גולשים לתפוז ולמחיקת הודעות המנהלים היא אותה סיבה לסגירת פורום פוליטי לגיטימי שאינו מתיישב עם עמדתו של "האח הגדול" גרסת 2008. ועוד לאחר מכן עוד להוסיף חטא על פשע ולהאשים את שרי בצביעות (?!). לידיעת נפוחי החזה בתפוז שבזה הרגע שברו שיאים בצביעות ועזות מצחף אדם הנלחם על עמדותיו ומשלם עליהם מחיר לא הוגן בעליל הוא אדם אידיאולוג וישר דרך, הנאמן לאמת של עצמו. דבר שלחלוטין לא ניתן לומר כאן על מנהלי האשכול מלככי הפנכה ועל הגברת מהקשת המזרחית האחראית שהם סרים למרותה. כי אין כמו נכבדנו אלו להמחשת "הפוסל במומו פוסל". המלצה חמה באותה רוח: להביט בראי. לא נראה שהפרצוף הנשקף שם יראה כה מלבב לאדם ישר דרך.
 
אני לא יכולה להגיד שאני מופתעת

כיוון שאני כבר יודעת מה הולך שם בתפוז הרקוב. מי מנהל וצורת הניהול המזעזעת. איך בכלל אפשר לומר על הפורום הזה קיצוני, אם איתי בעצמו הלך והתלונן במשטרה על כהניסטים שהציפו פה? איך אפשר לומר על הפורום הזה קיצוני, אם אני בעצמי אישית העברתי לינקים לכרטיסים שונים ומשונים של שרירי לאביהוא המנא"ש הקודם, רק בשביל שיחסמו אותו ויעצרו את התופעה הקיצונית הזאת? מנא"שית שאני לא אתפלא אם הורעלה עלינו ע"י המנהלת הגדולה שלמעלה. בכלל, איפה הודעת הפרידה והתודה שהנהלת הפורומים כותבת תמיד כאשר מנהל פורום עוזב? איפה היא? שילכו לעזאזל, הם שכחו שהמניה שלהם רק קורסת וקורסת. חבורת חלאות. ובנימה יותר נעימה, אוהבת אותך
 

Ja Tomer

New member
תגובה מרגשת מאוד

מה לגבי כמה הסברים? העם רוצה תשובות!
 

Ja Tomer

New member
אני לא עושה את עצמי

אני באמת שלא מבין למה מעיפים אותה, ועד עכשיו אף אחד לא הצליח להסביר לי למה.
 

primus solus

New member
סליחה! הנהלת הפורומים צודקת !!!!!!!111

וגם שולתת!!!1111 שרה באמת הפכה אותי לקיצוני, ובתור איש קיצוני לא נותר לי אלא לצטט (לצטט, הנהלת הפורומים, לצטט, אני לא "באמת" חושב ככה, אני רק מצטט) איש קיצוני אחר, כי מה כבר נותר לי לעשות עם ארח חיי הקיצוניים עם לא לצטט בקיצוניות אנשים קיצוניים, ולהתבלבל בין ע' לא' כי אני ימנמן כהניסט עילג. כה אמר אביגדור ליברמן (אדוננו, מורנו, רבנו וזה), אנשי גוש שלום הם (ומן הסתם גם תנועות שמאל קיצוני אחרות כמו התנועה שבאה אחרי הגשם ולא ממערב) "קאפו, כמו משרתי הנאצים במחנות הריכוז"
 

EmGee

New member
לא יראיתי את השרשור המדובר

או שראיתי ואני לא מקשר בינהם, בכל אופן לא זכור לי כאן דיון על ג'ורג' חבש... חבל שאת עוזבת, למרות שלא הכרתי אותך יותר מידי. אני לא מכיר את הסיבות במדויק ולא מכיר את ההיסטוריה שלך עם הנהלת תפוז, אבל זה נראה כאילו באמת נעשה כאן עוול. אל תתפשרי על האמת שלך, ואל תכנעי לתכתיבים מלמעלה. אני מקווה שכן יהיה כאן מנהל שיחליף אותך בהקדם, כי פורום כזה זקוק ליותר ממנהל אחד. מקווה שתשארי כאן גם ללא הניהול.
 
חסרה סולידריות של מתנגדי הפאשיזם השמאלני

כ"א מהם ניצב לבד מול ההנהלות השמאלניות בפורומים השונים המנהלים את המלחמה הפוליטית שלהם בחסות 'תפוז' והנהלתו השמאלנית באמצעים המקובלים על הפאשיסטים - וקודם כל סתימת פיות וחסימות שרירותיות של מתנגדים פוליטיים. לאלה נוספו האיסלאמו-פראשיסטים המנהלים את ה'פורומים הערביים' - אנשי בל"ד וחד"ש, תומכי חמאס וחיזבאללה, מעריצי רב המרצחים ג'ורג' חבש. כמעט כ"א מאיתנו 'זכה' לטעום מדיכוי חופש הביטוי באתר הזה ובפורומים והקומונות שלו. אבל כ"א הושאר לבדו שותת דם בזירה מבלי שהאחרים יתערבו - היוצאים מהכלל היו מעטים. זאת האמת העצובה.
 
../images/Emo165.gifשרידובדבנית היקרה../images/Emo165.gif

אני גאה מאוד היום,גאה על שאת חברתי עמדת על יושרך והאמונה שלך,ולא התכופפת מול הנהלתהפרדס הרקוב ,שאני אפילו מסרבת לנקוט בשמו,אני קוראת את השרשור ואני מבינה שהגברת המדוברת שהאשימה אותך בכל ההאשמות המגוכחות להחריד שייכת לקשת המזרחית,אני רוצה לומר לך באופן אישי כמזרחית,אני מתביישת בה ובשכמותה,שם טוב הם בטח לא הביאו להורי הוריהם ובטח לט לאלו שהם מתיימרים לייצג,בושה וחרפה. על כל פנים יקרה שלי,אני רוצה לברך אותך שבכל אשר תלכי רק טוב שיבוא בדרכך,את ראויה להכי טוב, ולנהנלת הפרדס הרוקוב אני מודיעה בזאת,שזוהי הודעתי האחרונה בפורומים שלכם,אני כבר מזמן לא כותבת מימלא בפרדס הרקובשלכם,ואתם יכולים לדחוף אותו ואת הנפרסומות שלכם הכי עמוק בפתח התחתון בגופכם. ובנימה יפה יותר אסיים שרי יקירתי בזכותך למדתי להביע את דעותי הפוליטיות ללא חשש,ואני גאה על כך ולא מתביישת שדעותיי זהות לשלך ושל רוב החברים כאן. שרי יקירתי באשר תלכי אלך גם אני,היכן שתכתבי היכן שאראה את שמך,שם אהייה גם,מתוך גאווה ואהבתי אותך ואת המולדת. לא אומר לך שלום משום שדרכינו לא נפרדות,אומר לך ניפגש כמובן במקום שבו לא תמנע מאיתנו זכותינו הבסיסית להבעת דיעה גם אם שונה היא. אוהבת אותך אישה יקרה
על מה שאת ומי שאת
גולדי
 

mike00

New member
בתור קורא סמוי אני רוצה לומר

שעשית עבודה מעולה,גם אני אחד מנפגעי האג'נדה המחורבנת של תפוז,חבל שזה נגמר בצורה כזאת ואני מאחל לך הצלחה במקום החדש....
 
למעלה