נקבעו החמישיות הסופיות לאוסטאר

chaiel

New member
זאת שאלה רטורית נכון?!

ברור ש.....כן! אצלי הוא אפילו לא בטופ 5 של הרכזים...אבל זה רק אני... זכותי!
(ואני לא הולך להתווכח עמזה, אני יודע שאתה לא מסכים אבל אל תטרח להגיד לי למה אני לא צודק כי אני גמרתי להתווכח מי שחקן יותר טוב (ע"ע בראיינט וג'ורדן) )
 
לא ברור

מאיפה זה מגיע עם כל הכבוד לקיד ולטריפל דאבלים הנחמדים שלו, הוא כבר מזמן לא סוחב את הקבוצה לטופ כמו שעשה לפני כמה שנים ואז היה גם מגיע לו ה-mvp של הליגה (ולא לדאנקן). קבוצה אתו, קארטר וגפרסון -אמורה- להיות שווה ביתיות סיבוב ראשון לפחות במזרח החלש. היום קשה למצוא משחק לרפואה שבו שלושתם מתחברים למשחק גדול. נאש לעומתו מאז שעבר לפיניקס מזכיר את קיד כשעבר לניו גרזי, הוא הלב והמוח ועושה את כולם טובים יותר. כשצריך הוא יקלע גם 30+, כשצריך הוא רק ימסור. הוא קורא את המשחק. הבעיה היחידה היא הגנה בפלייאוף, למרות שהדם באף בשנה שעברה הוכיח שגם כאן הוא השתפר (מול פארקר). חוצמזה, הוא כבר כמה שנים הmvp של הליגה (אשתקד נוביצקי נבחר בעיקר בגלל הצלחת דאלאס, כו-לה סקורר גבוה), ופיניקס בצמרת קבוע. אם כבר הוזכרו אנדר-רייטד, התרומה של נאש לא פחותה מכל אולסטאר אחר שנבחר לחמישיות.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
ת'כלס, משהו פה לא כשר...

בשבוע האחרון אייברסון עבר את טרייסי ונכנס לחמישיה וכרמלו פתאום עקף את דאנקן וקיבל הכי הרבה קולות בין הפורוורדים במערב. נראה לי שאיזה אחד בדנבר התעצבן מזה שהסינים עושים בלאגן ולקח את העניינים לידיים.
 

tristan79

New member
זו הבעיה עם הצבעות אינטרנט

על כל מי שממציא מערכות אבטחה להבטיח את טוהר ההצבעות אונליין, יש 10 שמנסים למצוא דרך לעקוף את זה, מישהו כנראה מצא איזה באג שמאפשר להצביע בכמויות, או שהם עשו את זה בדרך הישנה והטובה של גיוס "קבלני קולות" והצבעה עם רשימת שמות סגורה. מילא אם זה היה קורה רק בבחירות לאולסטאר או במשהו זניח כמו פוליטיקה... אבל זה גם קרה ב"כוכב נולד"!!! אין לאנשים בושה!!! הראל סקעת - לא נשכח ולא נסלח!!!
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
מילא בכוכב נולד, זה קרה בנולד לרקוד!!

בגלל זיופי הצבעות ההיא חזרה ישר מגלגל ההצלה עד לגמר...בזיון!!! (טוב, תסלחו לי אבל אני הולך לחפש מקלט מדיני באוזביקיסטן בחודשים הקרובים...הרבה יותר בטוח שם עבורי כרגע)
 

SHNIK

New member
מה, אתה רואה את הזבל הזה?

איזה סיסי!!!
אגב, חבר שלי שצופה בתכניות האלה (בטח חבר שלי, שאני אצפה בתכניות האלה?!) אומר שעדי עמית היתה המתחרה הכי מוצלחת בנולד לרקוד 2, עשו לה עוול כשהדיחו אותה בתכנית הראשונה, כיפרו על כך כשהחזירו אותה בגלגל ההצלה ולכלכו שוב כשהגיע הגיעה בסופו של דבר רק למקום השלישי, אבל שוב, זה חבר שלי, מה הוא מבין... (טוב נו, עליתם עלי...) שניק.
 
למעלה