נראה לי שהתיש שלנו עקר

נראה לי שהתיש שלנו עקר

הוא כבן שנתיים וחצי והן בני שלוש שנים, עד עכשיו לא נכנסו להריון, נשמע הגיוני?
 

רוזי19

New member
כמעט אידיליה

תקופה זו של השנה שלמעשה החלה מספטמבר ותמשיך עד מרץ היא הזמן שבו העיזים דורשות חוסר ליבידו שהתיש שלך מפגין יכול להיות ממספר סיבות הזנה חסר בחלבונים במנת האוכל השמנה בעיות בגב שלא מאפשרות קפיצה סטרס מסיבה כל שהיא בעיות בטלפיים מחלה כרונית כל שהיא יש לבצע בדיקה של מערכת הרבייה אשכים סימטריים והפין. לעקוב אם העיזים דורשות ולהיות במעקב אחרי הזכר ולעדכן לגבי התנהגות. vetonbike
 
במצב כמו שלך 3שנים ללא המלטה לא היתי מחפש

בהסטוריה שהמכובד כתב לך למרות שהרבה ממה שכתב לך הוא בהחלט נכון, מה למעשה אני אומר? יחום עד מרץ ? אז מתי ימליטו םוף אוגוסט? אני חושב שהחודש זה המועדים האחרונים, המלצה להביא זוג עיזיםכמו שצריך שיהיה תיש משהו משהוא להשקיע בגנים טובים עים נקבה עטינים ארוכים נוחים לחליבה עים כול הצער והסימפטיה שאתה רוחש לעיזים לשחרר לשוק החופשי ואין כמוני יודע כמה זה קשה עיזים שלא המליטו מפתחים כול מיני ציסטות שמונעות מהן להיכנס להריון כמו כן מערכת יצור החלב משתבש ואף יוצא מפעולה ויתכן שזה המצב אצלך וחבל שהילדים יפסידו גם השנה את החויה דבר נוסף לא היתי מחזיק לא ארנבות ולא שרקניםולא שום אוגרים למינהם בסביבת העיזים!
 
תודה לשניכם על התשובות

לגבי הדברים שציין הווטרינר, אז מכולם רק עניין האוכל יכול להיות, אז אני אבדוק זאת, לגבי החלפת העיזים אני לא יודע זה בכלל יהיה אפשרי, צריך לבדוק, בכל זאת הם אצלנו תקופה מכובדת, ולהעיף אותם בגלל זה בעייתי, וגם אני בספק אם אמצא מישהו שיקנה עיזים בוגרות שלא המליטו, והכלוב שלהן לא קרוב לארנבים בכל מקרה.
 
למעלה