נשים בעמדות ניהול - מהי דעתכן

נשים בעמדות ניהול - מהי דעתכן../images/Emo35.gif

שמעתי כ"כ הרבה מקרים מנשים שהגיעו לעמדות ניהול, וברגע שנהיו בוסיות - הן גרועות יותר מנשים ביחס שלהן לעובדים
האם אתם מכירים את זה
חויתם את זה על בשרכם
אני פשוט נותרתי המומה. עד כמה אפשר להיות אטומים. הבוסית שלי היא ממש חרא, ואם לא זה שהיא היתה עוזבת בשבועיים/שלושה הקרובים - אני הייתי צריכה לעזוב. זה לא יאומן לאיזו רמת גועל היא יורדת. לשמחתי, המחליפה שלה פשוט מקסימה ו"התאהבה" בי מהרגע הראשון, והיא זו ששכנעה אותי להחזיק מעמד עוד קצת ולא לעזוב, כי היא מאוד רוצה אותי. אז מה יש לכם לומר בעניי|ן?| אני סתם מדמיינת, או שאכן אישה שכבר מגיעה לעמדת ניהול 'תופסת תחת'
 

פלג מים1

New member
כמו בכל דבר יש ויש

הבוסית שלי היא קודם כל בנאדם ואמא וזה בא לידי ביטוי בהתנהגות שלה. היא לא תקפוץ מאושר כשאודיע על הריון אבל היא בכלל אמפטית לענייני שעות/מחלות ילד/קליטה בגן וכיוצ"ב. יש גברים מפלצות ויש נשים מפלצות וכנ"ל להפך נשים מקסימות וגברים מקסימים. מה שכן - הכי מבאס זה אישה מנהלת שעובדת מסביב לשעון למרות שיש לה ילדים ואז היא כמובן מצפה לאותה התנהגות מהעובדות שלה
 
אז אצלי

הבוסית היא אמא ל-3 ילדים, שלא עובדת מסביב לשעון - הולכת בסביבות 2.30 הביתה, ולמרות זאת דורשת (ממני למשל) לעבוד כמו חמור ולהגיע בשעה מאוחרת הביתה. וזה ממש לא אכפת לה בגרוש.
 

א י ו ש י

New member
והבוסית שלי פיטרה אותי בהריון../images/Emo4.gif

וזה אחרי שאני זו שהחלפתי אותה כשילדה בעצמה לכי תביני..... לא רוצה לעשות הכללות אבל בהחלט מעדיפה בוס גבר!
 
wow../images/Emo70.gif

לא יודעת מהיכן הן שואבות את האומץ הזה שחוץ מהן אין אף אחד חכם מסביב
 
את יודעת שאסור לפטר בהריון!

אם תתבעי אותה, היא תצטרך לשלם לך הרבה פיצויים, כי זה ממש מנוגד לחוק.
 

א י ו ש י

New member
עבדתי רק 5 חודשים../images/Emo4.gif האמיני לי שניסינו

הייתי בנעמ"ת בעלי עו"ד, בירר עם כל חבריו שעוסקים בדיני עבודה נאדה אין מה לעשות היא פיטרה אותי לפני שאגיע ל6 חודשי עבודה שתלך היא והגן שלה לעR#$%%#$
 
יש לי 2 בוסיות

הבוסית הישירה היא מאוד אמפטית לגבי הכל ועל זה אני מאוד נאמנה לה ולא מנצלת אותה, להיפך אני נותנת מעצמי יותר מהכל וכשיש תוצאות טובות היא מפרגנת הבוסית מעליה הזיעה לקבל את התפקיד הזה דרסה אנשים בדרך והגיעה למקום שלה בלוחמניות היא לא סובלת נשים חלשות, אמהות שיוצאות מוקדם הביתה היא לא סובלת טיפשות והיא גסה מאוד אדם כזה מוציא את הרוח מהמפרשים חבלז
 

qwertas

New member
תופעה ידועה

בגלל העולם השוביניסטי בו אנו חיים, נשים שהגיעו לעמדות גבוהות מרגישות שעשו זאת כנגד כל הסיכויים, למרות ולא בזכות, ו"אם אני הצלחתי כולן יכולות". דווקא הן מפנימות את הקוד הגברי באופן מושרש הרבה יותר, והתנהגות כזאת כלפי נשים מהווה ביטוי של זה.
 
לצערי, נתקלתי בהרבה מקרים כאלה

אני חושבת שעצם מהעובדה שעולם הניהול הוא רובו ככולו גברי, נשים שמגיעות לעמדות ניהול מרגישות שהן צריכות להיות אסרטיביות וכוחניות יותר מכרגיל כדי להשתלב ולהראות שהן שוות, והרבה פעמים זה בא על חשבון הגיון, סבלנות וגמישות.
 

הילהל

New member
ידוע מוכר ומאכזב

כנראה נובע מצורך להוכיח שאני קודם כל מנהל ורק הרבה אח"כ אישה. הכרתי מעט מאוד מנהלות שהרגישו חלק מ"אחוות נשים". אחת מאלו שהכרתי היא פרופ' רבקה כרמי - היום נשיאת אוניברסיטת בן-גוריון (נשיאת אוני' ראשונה בישראל) לפרופ' כרמי היה סדר יום פמיניסטי מאוד עוד קודם, אז לא פלא שהיא מניעה רפורמות כמו הארכת זמן לחוקרות שילדו לגבי פרסומים ופוסט דוקטורט או הפעלת חדרי הנקה בקמפוס. לכל מי שאוהבות לומר שהפמיניזם דפק אותונו - כשהוא באמת עובד ולא נכשל הוא מאוד לטובתנו.
 

תאירU4

New member
כשהפכתי להיות מנהלת במחלקה שלי

הייתי מנהלת של משאבי האנוש במפעל שלי ממש השתדלתי לא להפוך לכזאת. זכרתי את כל הביקורת שמתחנו על קודמי בתפקיד והיה לי מאוד חשוב להחזיר את כל נושא המשפחתיות בעבודה ביחד עם זה שזה בכל זאת מקום עבודה. אני מאוד מקווה שהצלחתי, עובדה שהאנשים זכרו אותי מאוד לטובה בשעזבתי ועד היום כל בזמן מוסרים לי ד"שים דרך בעלי וכשפוגשים אותי פה ושם ממש שמחים לראות אותי ככה שנראה לי שדי הצלחתי בתפקיד שלי.
 
הייתה לי בוסית ח&$א אמיתית

אני יודעת שהייתי בוסית טובה - לפחות כך אמרו והתנהגו העובדים שלי. אוח... אני מתגעגעת אליהם. לשמחתי אני לא בוסית כבר ואין לי בוסים.
 
לא חושבת שזה נכון - כל מקרה לגופו

הבוסית שלי נהדרת. מתחשבת ומתייחסת יפה מאוד. יש בינינו כימיה טובה מאוד. קצת רקע - הבוס שלי פרש לגמלאות לפני שנה בדיוק והיא באה כמחליפה שלו. גם אני חששתי מאוד מאיך יהיה לעבוד עם בוסית אשה. החששות שלי התפוגגו כי היא אשה נחמדה מאוד, מקצועית ורצינית. אני לא אשכח שבשבוע הראשון שלה בתפקיד הזעיקו אותי מהגן של הקטנה כי היא פספסה. התקשרו בשעה 10:00 ולא ידעתי מה לעשות ובעיקר איך להסביר לה שאני צריכה לרוץ לגן של הקטנה. התגובה שלה: זה בסדר, אני מבינה אותך כי גם אני אמא וגם אותי מזעיקים לפעמים.
שרק ימשיך כך
 

א י ו ש י

New member
איזו אורחת, איך כיף להתקל פה בכל כך הרבה

ניקים מוכרים ואהובים מלהיות הורים שנעלמו מה שלומך????
 
אצלי הכל טוב ../images/Emo57.gif אני שמחה לראות אותך ועוד

ניקים מוכרים כאן. מידי פעם אני גולשת בלהיות הורים.
 
למעלה