נשים יקרות יש לי שאלה חשובה

Vdrums

New member
את זאת שאוכלת סרטים מכל אחד שרושם משהו

שלא קשור לקונדומים שלך.
 

star2o

New member
לא רוצה לעשות

ענבל החמודה.... את בדיוק בראש שלי גם אני לא רוצה לעשות את זה...בכלל ומתנזרת מגברים אבל עם נשים הייתי מסכימה להתנסות ולגעת באהבה....!
 

Vdrums

New member
היא לא בראש שלך, היא רוצה גברים רק לא

באין כניסה.
 

star2o

New member
הבנתי אותך

אבל תסכים איתי שהיא צודקת... שהיא לא רוצה מאחורה....זה שייך להומואים בלבד...ולשונאי נשים...
 

FlitzGN

New member
...או לנבערים מדעת.

גם בקאמה סוטרה, גם בהיסטוריה היוונית ובעוד תרבויות התיחסו ל"ביאה מאחור" כאקט מיני לכל דבר וכל עוד זה נעשה בהסכמה ובעדינות, אין כאן שום אספקט של שנאת נשים. נסי ותהני.
 

star2o

New member
מין אנאלי

לפי דעתי זה ממש מגעיל וגם מביא מחלות מין, לבצע מין אנאלי... או בכלל אוראלי...,אני חושבת שזו המצאה של המין הזיכרי.. ואל תנסה לשכנע נשים לבצע דברים מגעילים כאלה איכס....בא לי להקיא....אהההההההההה
 

seymore butts

New member
מגעיל...מביא מחלות...המצאה של המין הזכרי

כמה סטיגמות ודעות קדומות בתגובה קצרה אחת. ממש עצוב לקרוא את זה. כמו שענו לך - אפשר להידבק בשלל מחלות מין גם בזיון דרך הכוס. נכון שגם אם אין מחלת מין מומלץ לקיים יחסי מין אנאליים עם קונדום, אבל זה נועד יותר להגן על הגבר מחטיפת זיהומים בזין. גם מין אוראלי לא טוב? גם זו המצאה של המין הזכרי ? הרבה זמן לא שמעתי שטות כזו. כל כך הרבה נשים אוהבות שיורדים להן, וגם הרבה נשים נהנות למצוץ לגברים שלהם, אם בגלל שזה מהנה אותן ישירות, ואם בגלל שהן רואות את ההנאה שזה מסב לגבר שלהן. קראתי בתגובה אחרת שלך שאת מתנזרת מגברים ומעדיפה נשים. לגיטימי לחלוטין, ואגב גם בסקס לסבי ניתן להינות ממין אוראלי ואנאלי. כל מה שצריך זה להיפטר מסטיגמות וקצת להיפתח...בראש וגם...בתחת. כמובן שאם בכל זאת תעדיפי להתנסות יום אחד במין אנאלי - עדיף אחרי מקלחת, ואף לבצע חוקן. דעי לך שאחרי חוקן יסודי יש בפי הטבעת הרבה פחות חיידקים מאשר בכוס.
 

Eladdin

New member
ומאיזו אולפנה לסבית את זחלת?

לעומת כל החברים פה שהגיבו נורא פוליטיקלי קורקט, אני אהיה קצת יותר בוטה: תחזרי מאיפה באת. דעות קדומות ודביליות. ואל תעני לי ב"זכותי להאמין במה שאני רוצה", כי את לא יכולה לדרוש זכויות כשאת מגיבה בצורה כזו על דעות של אחרים. חיי המין שלך (אם יש כאלה. לא יודע מה נשאר לך בלי גברים ובלי מין אוראלי. לעשות ביד?) יהיו משעממים לנצח. נשים (וגברים) כמוך לא ראויים להשתתף בדיונים כאלה, את אפילו לא יכולה לבסס את הדעות שלך (המצאה של המין הגברי? מביא מחלות? רק של הומואים? מאיפה הבאת את זה?) בקיצור, סתמי.
 

star2o

New member
צודקת בהחלט

האם התכוונת שאת לא מקיימת בכלל יחסי בין? ושזה ניראה לך לא טיבעי? מה שכן אני מסכימה איתך שיחסי מן זה לא מה שעושים מהם.... ולפעמים זה סתם מגעיל....ואפשר לחיות גם בלי קטע עם גבר!
 
חשוב שקונדום יהיה בתאריך תפוגה מתאים

וגם לא בתיק חשוף לשמש כי אז הוא מאבד את האלסטיות ואת יכולת עזרה במניעת הריון ושאר נגיפים ולמי שהמליץ לך על אנאלי הוא אינו יודע עד כמה יחסים כאלה מאוד לא בריאים הורסים את החולחולת ויוצרים נימי דם ובעיות קשות מי שמוכן לשלם את המחיר שיעשה זאת רצוי להתייעץ אם פרוקטולוג ישעביר לכם את החשק וגם באוראלי נא לשים קונדום אחרת אין הריון כמובן אבל החיידים ונגיפים הכי קשים עלולים לעבור זה בדוק יש קונדומים בטעמים שונים...ביי
 
למעלה