נשרפים באוטובוסים

מצב
הנושא נעול.
נשרפים באוטובוסים

נשרפים באוטובוסים
מה אפשר לעשות כדי שישימו וילונות באוטובוסים?
מספיק יום חורף עם קצת שמש ונהיה בלתי אפשרי לשבת ליד החלון.
אני נשרף!
פניתי לחברת קוים ולא נעניתי. פניתי למשרד התחבורה, לממונה על התחבורה הציבורית וגם לא נעניתי. פניתי ל״יהיה בסדר״ בגלי צה״ל ולא חזרו אלי.
מה יהיה בימי הקיץ הקשים???
 

Bus Nerd

Active member
באוטובוסים חדשים יותר יש חלונות כהים ולא צריך וילון

נשרפים באוטובוסים
מה אפשר לעשות כדי שישימו וילונות באוטובוסים?
מספיק יום חורף עם קצת שמש ונהיה בלתי אפשרי לשבת ליד החלון.
אני נשרף!
פניתי לחברת קוים ולא נעניתי. פניתי למשרד התחבורה, לממונה על התחבורה הציבורית וגם לא נעניתי. פניתי ל״יהיה בסדר״ בגלי צה״ל ולא חזרו אלי.
מה יהיה בימי הקיץ הקשים???
באוטובוסים חדשים יותר יש חלונות כהים ולא צריך וילון
 
חלון בולע הרבה מהקרינה העל סגולה

נשרפים באוטובוסים
מה אפשר לעשות כדי שישימו וילונות באוטובוסים?
מספיק יום חורף עם קצת שמש ונהיה בלתי אפשרי לשבת ליד החלון.
אני נשרף!
פניתי לחברת קוים ולא נעניתי. פניתי למשרד התחבורה, לממונה על התחבורה הציבורית וגם לא נעניתי. פניתי ל״יהיה בסדר״ בגלי צה״ל ולא חזרו אלי.
מה יהיה בימי הקיץ הקשים???
חלון בולע הרבה מהקרינה העל סגולה
אם עורך לא רגיש במיוחד לא תשרף, מקסימום יהיה לך חם.
בימי הקיץ השמש יותר גבוהה אז פחות מאוטובוס יושפע.
 
אני עכשיו באוטובוס ואי אפשר לשבת ליד החלון

חלון בולע הרבה מהקרינה העל סגולה
אם עורך לא רגיש במיוחד לא תשרף, מקסימום יהיה לך חם.
בימי הקיץ השמש יותר גבוהה אז פחות מאוטובוס יושפע.
אני עכשיו באוטובוס ואי אפשר לשבת ליד החלון
למי פונים???
 

darkshadow1

New member
כלום- מבחינת משרד התחבורה נוסעי האוטובוסים הם סוג ב',

נשרפים באוטובוסים
מה אפשר לעשות כדי שישימו וילונות באוטובוסים?
מספיק יום חורף עם קצת שמש ונהיה בלתי אפשרי לשבת ליד החלון.
אני נשרף!
פניתי לחברת קוים ולא נעניתי. פניתי למשרד התחבורה, לממונה על התחבורה הציבורית וגם לא נעניתי. פניתי ל״יהיה בסדר״ בגלי צה״ל ולא חזרו אלי.
מה יהיה בימי הקיץ הקשים???
כלום- מבחינת משרד התחבורה נוסעי האוטובוסים הם סוג ב',
והשירות היחיד שמשרד התחבורה מנסה לספק להם הוא הגעה מנקודה א' לנקודה ב' במינימום כסף- משך הנסיעה ונוחות הנסיעה לא רלוונטיים.
 
ואני חושב שהציבור נהיה יותר ויותר מפונק וכמובן לא מוכן לשלם

כלום- מבחינת משרד התחבורה נוסעי האוטובוסים הם סוג ב',
והשירות היחיד שמשרד התחבורה מנסה לספק להם הוא הגעה מנקודה א' לנקודה ב' במינימום כסף- משך הנסיעה ונוחות הנסיעה לא רלוונטיים.
ואני חושב שהציבור נהיה יותר ויותר מפונק וכמובן לא מוכן לשלם
על זה.
&nbsp
 

matrix200200

Active member
על מה בדיוק לשלם?

ואני חושב שהציבור נהיה יותר ויותר מפונק וכמובן לא מוכן לשלם
על זה.
&nbsp
על מה בדיוק לשלם?
אתה מציע להעלות מחירים נסיעה באוטובוס?
תאמין לי שגם אם תכפיל את מחיר הכרטיסים, שרות אוטובוסים ישאר עלוב בדיוק כמו שהוא היום.
השמש שמסנוורת היא דבר די שולי בעניין.
לאחרונה יצא לי לנסוע מספר פעמים באוטובוס מספר 319 מרחובות לבני ברק.
זה פחות או יותר קו אידאלי מבחינה לוגיסטית בשבילי.
התחנה שלו ברחובות נמצאת במרחק 5 דקות הליכה מהבית ומרחק מהתחנה ליעד אפילו פחות מזה.
ועדיין זאת היתה חוויה נוראית.
איך לעזאזל אני אמור להיות מרוצה מאוטובוס (אוטובוס ישיר אגב עם מעט מאוד תחנות) שלוקח לו יותר משעה וחצי להגיע ליעד כאשר עם אוטו הייתי עושה את אותה הדרך במקרה הגרוע בשני שליש מהזמן?
ובאמת שמדובר כמעט בקו אידאלי מבחינת זמן נסיעה (אין החלפות, לא צריך ללכת הרבה לתחנה ומתחנה ליעד, רוב הדרך אין תחנות).
לקחתי אותו כי הייתי צריך לעשות הרבה נסיעות ופשוט היה יוצא יקר לקחת רכבת+מונית מ,אל תחנת רכבת ליעד כמו שאני עושה בדרך כלל).
אגב ברכבת זה יוצא בערך אותו זמן (עם החלפות) אבל לפחות הנסיעה היא הרבה יותר נוחה ולא מרגישה כמו שמסיעים אותך ברכב שמיועד להסעת בטון (לנהגים מסתבר לא ברור שלעשות ברקס ככה שאם אתה עומד הייתה עף, זה לא דבר מקובל).
מזל שאני לא מאוד רגיש לעניין, אחרת הייתי מקיא את הנשמה שמה באוטובוס עם צורת הנהיגה הזאת.
 
בהחלט המחירים זולים מידי

על מה בדיוק לשלם?
אתה מציע להעלות מחירים נסיעה באוטובוס?
תאמין לי שגם אם תכפיל את מחיר הכרטיסים, שרות אוטובוסים ישאר עלוב בדיוק כמו שהוא היום.
השמש שמסנוורת היא דבר די שולי בעניין.
לאחרונה יצא לי לנסוע מספר פעמים באוטובוס מספר 319 מרחובות לבני ברק.
זה פחות או יותר קו אידאלי מבחינה לוגיסטית בשבילי.
התחנה שלו ברחובות נמצאת במרחק 5 דקות הליכה מהבית ומרחק מהתחנה ליעד אפילו פחות מזה.
ועדיין זאת היתה חוויה נוראית.
איך לעזאזל אני אמור להיות מרוצה מאוטובוס (אוטובוס ישיר אגב עם מעט מאוד תחנות) שלוקח לו יותר משעה וחצי להגיע ליעד כאשר עם אוטו הייתי עושה את אותה הדרך במקרה הגרוע בשני שליש מהזמן?
ובאמת שמדובר כמעט בקו אידאלי מבחינת זמן נסיעה (אין החלפות, לא צריך ללכת הרבה לתחנה ומתחנה ליעד, רוב הדרך אין תחנות).
לקחתי אותו כי הייתי צריך לעשות הרבה נסיעות ופשוט היה יוצא יקר לקחת רכבת+מונית מ,אל תחנת רכבת ליעד כמו שאני עושה בדרך כלל).
אגב ברכבת זה יוצא בערך אותו זמן (עם החלפות) אבל לפחות הנסיעה היא הרבה יותר נוחה ולא מרגישה כמו שמסיעים אותך ברכב שמיועד להסעת בטון (לנהגים מסתבר לא ברור שלעשות ברקס ככה שאם אתה עומד הייתה עף, זה לא דבר מקובל).
מזל שאני לא מאוד רגיש לעניין, אחרת הייתי מקיא את הנשמה שמה באוטובוס עם צורת הנהיגה הזאת.
בהחלט המחירים זולים מידי
ואכן בעייה מרכזית בתחבורה ציבורית כפי שגם רואים בתגובתך, שכל נוסע חושב רק על הצרכים שלו. התחבורה היא
ציבורית.
 

matrix200200

Active member
היתה על זה בדיחה בבריה"ם.

בהחלט המחירים זולים מידי
ואכן בעייה מרכזית בתחבורה ציבורית כפי שגם רואים בתגובתך, שכל נוסע חושב רק על הצרכים שלו. התחבורה היא
ציבורית.
היתה על זה בדיחה בבריה"ם.
"רכוש העם הוא של כולנו ובעצם לא של אף אחד אז קדימה בואו נגנוב כי גם ככה לאף אחד לא איכפת"

יש על זה עוד אימרה "הוא אהב אנושות אבל שנא בני אדם".
בתגובה שלך הצגת בצורה ברורה למה תחבורה ציבורית בארץ (בעיקר האוטובוסית) היא כשלון חרוץ ותישאר כזאת כל עוד טובת "הכלל" שאף אחד לא יודע להגדיר תהיה מעל טובת קהל יעד ספציפי כזה או אחר ולא פותרים בעיות ספציפיות וחושבים על איך להיות "הוגנים" ולנסות לתת לכולם כאשר בסוף זה נגמר שאף אחד לא מקבל כלום כי ככה זה הכי הוגן שיש.
זה פשוט לא יעבוד, חבל על המאמץ ועל הכסף שזורקים לפח.

בתגובה שלי לא ביקשתי כלום מאף אחד ובעצם רק הדגמתי את נחיתות האוטובוס גם במצב שהוא כמעט אידאלי.
אז נכון אם היה נתיב ייעודי לאוטובוס ייתכן בהחלט שהפער בין אוטובוס לרכב הפרטי היה מצטמצם.
לגבי הנוחות וצורת הנהיגה של נהגי האוטובוס (שהיא בין בינונית מינוס לאיומה עד כדי שהייתי שולל להם את רשיון) לדעתי שום דבר לא יעזור חוץ מאכיפה ופשוט שלילת רשיון נהגיה שלהם לכל החיים (עם בעיתה מהעבודה אוטומטית באותו יום ללא פיצוי ושום תנאים).
היות ואני יודע שהדבר לא יקרה אז גם בזה חבל על המאמץ.
 
בהחלט אפשר לתכנן תחץ גם מעבר לנקודת ראות של נוסע

היתה על זה בדיחה בבריה"ם.
"רכוש העם הוא של כולנו ובעצם לא של אף אחד אז קדימה בואו נגנוב כי גם ככה לאף אחד לא איכפת"

יש על זה עוד אימרה "הוא אהב אנושות אבל שנא בני אדם".
בתגובה שלך הצגת בצורה ברורה למה תחבורה ציבורית בארץ (בעיקר האוטובוסית) היא כשלון חרוץ ותישאר כזאת כל עוד טובת "הכלל" שאף אחד לא יודע להגדיר תהיה מעל טובת קהל יעד ספציפי כזה או אחר ולא פותרים בעיות ספציפיות וחושבים על איך להיות "הוגנים" ולנסות לתת לכולם כאשר בסוף זה נגמר שאף אחד לא מקבל כלום כי ככה זה הכי הוגן שיש.
זה פשוט לא יעבוד, חבל על המאמץ ועל הכסף שזורקים לפח.

בתגובה שלי לא ביקשתי כלום מאף אחד ובעצם רק הדגמתי את נחיתות האוטובוס גם במצב שהוא כמעט אידאלי.
אז נכון אם היה נתיב ייעודי לאוטובוס ייתכן בהחלט שהפער בין אוטובוס לרכב הפרטי היה מצטמצם.
לגבי הנוחות וצורת הנהיגה של נהגי האוטובוס (שהיא בין בינונית מינוס לאיומה עד כדי שהייתי שולל להם את רשיון) לדעתי שום דבר לא יעזור חוץ מאכיפה ופשוט שלילת רשיון נהגיה שלהם לכל החיים (עם בעיתה מהעבודה אוטומטית באותו יום ללא פיצוי ושום תנאים).
היות ואני יודע שהדבר לא יקרה אז גם בזה חבל על המאמץ.
בהחלט אפשר לתכנן תחץ גם מעבר לנקודת ראות של נוסע
ואף מנסים לעשות זאת, לא סתם עורכים סקרי נסיעות, ותצפיות נסיעה,
אנשים כמו מנהל הפורום למשל הרבו לדווח על מקרים שמשפרים את התחץ בכללותה ולא רק מנקודת ראות של נוסע, שלא חושב על נהגים, מסופים ואוטובוסים זמינים.
 

matrix200200

Active member
כן גם הסובייטים חשבו שאפשר לבנות מערכת כלכלית שמבוססת על

בהחלט אפשר לתכנן תחץ גם מעבר לנקודת ראות של נוסע
ואף מנסים לעשות זאת, לא סתם עורכים סקרי נסיעות, ותצפיות נסיעה,
אנשים כמו מנהל הפורום למשל הרבו לדווח על מקרים שמשפרים את התחץ בכללותה ולא רק מנקודת ראות של נוסע, שלא חושב על נהגים, מסופים ואוטובוסים זמינים.
כן גם הסובייטים חשבו שאפשר לבנות מערכת כלכלית שמבוססת על
ניהול מרכזי.
כי הרי כל נסיון להקים מערכת הנותנת שרותים שלא מתבססת על רצון הלקוחות היתה הצלחה מזהירה.
להמשיך לחלום זה דבר טוב, אבל תרשה לי לצטט לך את מה שאמרה דמות בסרט סובייטי שמאוד אהוב על הרבה מאוד אנשים (תשאל דוברי רוסית בפורום הזה) "תנסו את זה קודם על חתולים".
 
ישראל זאת לא בריה"מ, לכן השוואה לשם לא רלבנטית

כן גם הסובייטים חשבו שאפשר לבנות מערכת כלכלית שמבוססת על
ניהול מרכזי.
כי הרי כל נסיון להקים מערכת הנותנת שרותים שלא מתבססת על רצון הלקוחות היתה הצלחה מזהירה.
להמשיך לחלום זה דבר טוב, אבל תרשה לי לצטט לך את מה שאמרה דמות בסרט סובייטי שמאוד אהוב על הרבה מאוד אנשים (תשאל דוברי רוסית בפורום הזה) "תנסו את זה קודם על חתולים".
ישראל זאת לא בריה"מ, לכן השוואה לשם לא רלבנטית
בנוסף זה לא מה שכתבתי, לילה טוב.
 

darkshadow1

New member
הגיוני לחלוטין שיעלו את מחירי הכרטיסים.

ואני חושב שהציבור נהיה יותר ויותר מפונק וכמובן לא מוכן לשלם
על זה.
&nbsp
הגיוני לחלוטין שיעלו את מחירי הכרטיסים.
מחירי התחבורה הציבורית בארץ היו נמוכים יחסית גם קודם- ונהיה אפילו נמוכים יותר אחרי תכנית "מע"מ אפס" ורפורמות התעריפים למיניהן שקיצצו את העלות החודשית לנוסעים קבועים ברכבת. לא סביר שמשרד התחבורה משקיע מאות מיליוני שקלים בשנה בהורדת מחירי הכרטיסים הנמוכים ממילא (דובר על כך שמע"מ אפס בלבד עלה 650 מיליון ש"ח בשנה) בזמן שהענף סובל ממחסור חמור בנהגים, אוטובוסים מתפרקים ומתוחזקים רע, טכנולוגיה מיושנת (כמה שנים לוקח להוסיף קוראי רב-קו בכל הדלתות?), מסופים עלובים ותפעול רע באופן כללי.
 
רק לא בטוח שהעלאת המחיר תגרור שיפור בשירות ובתנאים.

הגיוני לחלוטין שיעלו את מחירי הכרטיסים.
מחירי התחבורה הציבורית בארץ היו נמוכים יחסית גם קודם- ונהיה אפילו נמוכים יותר אחרי תכנית "מע"מ אפס" ורפורמות התעריפים למיניהן שקיצצו את העלות החודשית לנוסעים קבועים ברכבת. לא סביר שמשרד התחבורה משקיע מאות מיליוני שקלים בשנה בהורדת מחירי הכרטיסים הנמוכים ממילא (דובר על כך שמע"מ אפס בלבד עלה 650 מיליון ש"ח בשנה) בזמן שהענף סובל ממחסור חמור בנהגים, אוטובוסים מתפרקים ומתוחזקים רע, טכנולוגיה מיושנת (כמה שנים לוקח להוסיף קוראי רב-קו בכל הדלתות?), מסופים עלובים ותפעול רע באופן כללי.
רק לא בטוח שהעלאת המחיר תגרור שיפור בשירות ובתנאים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה