נתחיל במברוק לפורום החדש

  • פותח הנושא inif
  • פורסם בתאריך

inif

New member
נתחיל במברוק לפורום החדש../images/Emo49.gif

אז ככה אני בן 28+ ואני מתאמן כבר כחצי שנה במכון כושר ובעיתי היא שאני עובד על הבטן די חזק ( 3 פעמים בשבוע ) ורצה תוצאות יותר טובות . לדעתי הבעיה היא בתזונה - אשמח לקבל הסבר קצר (או אם ניתן פרוט )על תזונה שתתאים לסוג האימון שלי !!!
 
ברוך הבא !

נתחיל בזה שתקרא את המאמר בפורום על בטן שטוחה ו"קוביות" ולשאלתך, חסרים לי כמה פרטים: כמה אתה שוקל, מה גובהך, איך אתה מתאמן כיום על הבטן ? כמו כן למה התכוונת תוצאות טובות יותר ? חזור אלי עם תשובות ואנסה לעזור !
 

inif

New member
טוב אז ככה

כמו שציינתי אני בן 28+ גבהי 180 ס"מ ומשקלי כ 66 ק"ג. התחלתי להתאמן עם חבר בביתו לפני כחצי שנה ומאז העלתי במשקלי 4 ק"ג בערך. האימון שלי על הבטן כולל 3 סטים שבהם אני נתלה על מכשיר כאשר הגב אל הקיר ואני מרים את רגלי ממצב של 90 מעלות לכוון החזה ( בד"כ 15 - 20 הרמות לכל סט) וכמו כן בסוף האמון בחדר הכושר אני מבצע כ-3 עד 4 סטים של כפיפות בטן כך שהגב על הספה של תרגילי הבטןוהרגליים מכופפות ב 90 מעלות ונחות על כריות הספה . הכוונה בתוצאות טובות יותר היא שלמרות הכל עדיין נשארת לה בטן קטנה אפילו ששיניתי את תזונתי. מחכה לתשובה
 

דורון K

New member
בטן

טוב אז ככה-הבטן הקטנה היא בגלל שומן-כפיפות בטן ותרגילי בטן עד כמה שיבוצעו נכון לא יכולות להוריד שומן! בנוגע לתזונה אתה אומר שאתה אוכל נכון,השאלה לאיזו מטרה-העלאת שריר שכפי שציינת הינך עולה במשקל או לירידה בשומן ומה אתה רוצה עכשיו-לרדת בשומן או לעלות שריר,ולבנות תזונה בהתאם. צריך להבין גם שכל העניין של יראו את שריר הבטן תלוי בגנטיקה ואחוזי שומן ורק לאחר מכן בחיזוק שרירי הבטן.
 
בטן !

כפי שדורון ציין ואני מסכים אתה צריך להוריד ברקמת השומן (כידוע לך השומן מפוזר על כל הגוף ואין אפשרות להוריד שומן בצורה נקודתית). על מנת לרדת בשומן עליך לדאוג למאזן קלוריות שלילי, כלומר, להוציא יותר קלוריות ממה שאתה מכניס ! איך עושים את זה: 1. אוכלים נכון - ללא שטויות (ממתקים וכו´). 2. מתאמנים אירובי (ריצה, אופנים וכו´). 3. מחזקים את השרירים. הנושא לא כל כך פשוט וחשוב להקפיד שההפרש הקלורי בין מה שנכנס למה שיוצא לא יהיה גדול מדי כי אז הגוף יכנס למצב חרום, תתחיל לפרק שרירים כדי לקבל אנרגיה (את זה אנחנו לא רוצים). חשוב לזכור - תוצאות לוקחות זמן. המלצתי: הקפד על ביצוע פעילות אירובית. המשך לעבוד על השרירים בחדר כושר. הקטן את צריכת הקלוריות היומית שלך. גוון את תרגילי הבטן בהצלחה !
 
למעלה