נתקעתי בסמסטר האחרון-עזרה

lironana

New member
נתקעתי בסמסטר האחרון-עזרה

שלום לכולם, אני בסמסטר האחרון לתואר ונפלתי על קורס חובה המחייב להגיש 7 עבודות על שבעה מאמרים, כל המאמרים הם באנגלית וזו הבעייה שלי-אני לא מסוגלת להתמודד עם אנגלית-כל מאמר הוא מקס בין 15 עמודים ואני ממש צריכה עזרה של מישהו שיכול ויש לו זמן....אני אשמח לעזור בכל תחום, אם זה בהכוונה, כתיבת סמינרים,מתמטיקה או כל דבר שתצטרכו בתחום הלימודים. למי ששולט באנגלית זה קלי קלות וזה רק לכתוב סיכום של עמוד למאמר אבל אני צריכה עזרה ואני רוצה להצליח ויש לי רצון ומוטיבציה אבל אין לי יכולת. נא עזרה ממי שיכול. המייל שלי ליצירת קשר הוא [email protected] תודה רבה מאוד מראש, מי שיכול שיעזור, זה ממש קלי קלות למי ששולט בשפה, לי זה חשש וזה ממש חשוב, הגעתי ממש עד סוף התואר ואני יעריך כל עזרה ואשמח להשיב.
 

invisable

New member
אפשר להציע לך משהו?

תשפרי את האנגלית שלך, ככה תהיי פחות תלויה באחרים, וגם יהיה לך יותר קלץ את יכולה לעבוד עם מילון, ובהתחלה זה יהיה קשה, אבל בהמשך זה ילך הרבה יותר מהר. הייתי מציעה את עזרתי, אבל עם הידע שיש לי- אני לא אהייה הרבה תועלת... בכל מקרה בהצלחה
 

עורבי

New member
אני עם הבלתי נראית

אם ברחת מלהתמודד עם אנגלית בתואר שלך עד כה - הגיע הזמן לעשות זאת. על שום ההיקף, ומכיוון שמדובר בעבודת סיום תואר, אני מניח שמדובר בעבודה סמינריונית. עבודות סמינריוניות ניתן למתוח מבחינת מועד ההגשה, אז הכי הרבה בקשי הארכה. אין דבר כזה "אין לי יכולת". מדובר בלקרוא אנגלית, לא בריצת מרתון. אל תפני לפתרון הקל. תתאמצי.
 
למעלה