סגירת חוב- בקבוק מימם מינרלים

clear

New member
סגירת חוב- בקבוק מימם מינרלים

לפני כחודש שאלתי כאן שאלה האם מותר להשתמש בבקבוקי מים מינרלים לאורך זמן. קיבלתי תשובה ממשרד הבריאות ששופכת אור על הנושא. אני מצרף אותה. תודה
 
תשובה ממשרד הבריאות?

כל הכבוד! איך עשית את זה? כיצד פנית אליהם? על כל פנים, קראתי עכשיו את התשובה. לא כתוב שם במפורש- אבל ממה שהבנתי, הם מדברים על בקבוקים של תינוקות. לא על בקבוקי מים מינרליים. הלא כן?
 

dora b

New member
הצלחת לבלבל גם אותי

שאלת על בקבוקי מים מינרלים וקיבלת תשובה על בקבוקי תינוקות. וזה מה שאני יודעת מכל סיפור הבקבוקים: בקבוקי מים מינרלים עשויים מפוליאתילן - אין בעיה עם החומר הנ"ל ואינו מכיל ביספינול א. לגבי בקבוקי תינוקות- על זה מדבר המסמך של משרד הבריאות, מדובר על הבקבוקים שעשוים מפוליקרבונט שהוא החומר שמכיל ביספינול א שעלול להיות מסוכן.מקווה שעזרתי.
 
אני??

אני הצלחתי לבלבל אותך, או Clear? בכל אופן, בתוך כל הבלבול נראה לי שאנו מסכימות- התשובה של משרד הבריאות מתייחסת לבקבוקים של תינוקות, ולא עונה על השאלה בנושא בקבוקי מים מינרליים.
 

dora b

New member
עפרה את דווקא הייתי בסדר../images/Emo45.gif

clear לא היתה ממש clear
 

רון ו

New member
הבעיה בשריטה...

יתכן וכל המהומה היא בכלל בהגיינה של בקבוק שנוצרו בו שריטות. זה נכון באותה מידה לקרש חיתוך או מחבת טפלון מתפורר. לא המיקרוגרמים של חומר המיכל שישתרבבו לאוכל או לשתיה אלא חיידקים שיתפתחו בחריץ או בסדק הקשה לנקוי/שטיפה. לדוגמא אסור להשתמש בקרש חיתוך אחד לבשר חי ולסלט למרות שרוחצים אותו בין לבין.
 
כולנו שרוטים ../images/Emo178.gif

אבל במסמך של משרד הבריאות כתוב שהבעיה היא ב"מרככי פלסטיק".
 
למעלה