סדנאות פתוחות לכולם... הצעה חדשה

סדנאות פתוחות לכולם... הצעה חדשה

אז ככה, אחרי ניסיונות לקיים מפגשים ראיתי שישנה היענות אך לא מספיקה בגלל שאזורי המגורים ונושאי ההתעניינות שונים.. רציתי להציע מפגש יצירה כללי : כל משתתפת מוזמנת לבוא עם רעיון ליצירה (נגיד: אני מעולה בסריגה אז אני מוכנה ללמד סריגה/ אני מעולה בפימו אז אני אלמד פימו...)ללמד את מי שרוצה ללמוד וללמוד משהו אחר ממי שתרצה ללמד. המפגש יהיה מפגש פתוח ליצירה... אפשר לבקש נושא מסוים אך מגיעים בשביל ליצור ביחד וללמוד אחת מהשניה (מהשני..) כל מיני.... לא תהיה מישהי ספציפית שתדריך- אלא שיתוף ידע... אפשר לבקש מהמשתתפות להביא חומרים מסוימים כדי שתהיה את האפשרות לצאת עם מוצרים ולהתנסות בעצמנו- או להביא בעצמנו חומר שאנחנו רוצות לדעת עליו יותר. בגלל חלוקת האיזורים שננתקלתי בה נדמה לי שיש צורך במפגש אחד בצפון הארץ- איזור הקריות אולי? ומפגש אחר במרכז הארץ-נניח תל אביב... וטרמפים ממודיעין
התשלום יהיה רק למארחת - נניח 20 שח כל אחת, והיום והשעה יקבעו על פי המארחת... מה אתן אומרות? יעל
 

ענת זך

New member
נשמע רעיון מעניין, רק תהיתי לגבי דבר אחד:

הבחורה שתלמד משהו למעשה לא תילמד משהו, הבנתי נכון? או שיהיה מספיק זמן לגם וגם.
 
שיתוף ידע

אני רוצה להאמין שכל אחת תתן מעצמה ותקבל מהאחרות... כמו שאני רואה את זה - זה יהיה מפגש של שיתוף ידע - ופחות "הרצאה-הדרכה-הדגמה" אלא יותר שיח וחומרים-כשכל אחת באה במטרה לחלוק ידע כלשהו עם האחרות(גזרות/פימו/בצק סוכר/סריגה/עיצוב אלבומים/בישול...מה שבא ברוך הבא): בטח לא יהיה זמן להכנס לכל דבר לעומק- אולי רק לחלק ואולי להכל באופן שיטחי... תלוי באופי של כל אחת מאיתנו וביכולות... אפשר שהמפגש יהיה ארוך... ואם יהיה מוצלח להמשיך אותו בפעם נוספת... ולראות את זה יותר כ"שיח ויצירה"-
 

יונית102

New member
נשמע מעניין../images/Emo140.gif פעם ארגנתי מפגש כזה

היה נחמד מאוד ומוצלח. מוכנה לארח באמצע השבוע
 

יעלולו3

New member
המממ...

אני חושבת שאם המופגש לא מוגדר למשהו ספציפי, כשמישהי מדריכה אותו, אז בסוף יוצא מפגש קשקשת נשנשת, שזה אחלה כשלעצמו אבל אם רוצים ללמוד וגם לצאת עם תוצר לא נראה לי שזה הכיוון. (אבל מ'שתחליטו, אני בכל מקרה אשתדל לבוא).
 
צודקת במיליון אחוז

במקום אחר נעשה ניסיון של מפגש יצירה לא מוגדר. זה לא מוצלח וסתם בלגן.
 
השתתפתי בכמה מפגשי יצירה מאד מוצלחים, שבהם

כ"א עבדה על מה שרצתה והביאה עמה. ובלי קשר, אשמח ללמד ולארח... אם תהיה הסכמה על נושא ספציפי ואם תהיה היענות מספקת.
 
אז מה דעתכן על זה:

מפגש ובו הדרכה על: 1.סריגה- פרוייקט קטן של סריגה 2.פימו-הסבר על גליל מילפלורי פשוט 3.נייר-מגזרות/ או כרטיס ברכה/ או עיסת נייר מי שמדריכה תודיע מה הם החומרים שאיתם צריך להגיע ותבוא עם הנחיות מודפסות על נייר או שתשלח אותן במייל אחרי המפגש... מי שבאה ללמוד תביא את החומרים על פי ההנחיה של המדריכות, ותקח בחשבון שהמדריכות לא תהיינה זמינות כל המפגש כי גם הן תרצנה ללמוד. התשלום יהיה רק למארחת20 שח מכל אחת(בעבור כיבוד ושתיה ואירוח). מי שמלמדת תשלם 10 שח במקום 20. כולן מוזמנות להביא כיבוד אם הן רוצות. המפגש יערך בX (תל אביב?/צפון-חיפה?) על פי הרוב שיודיעו שמעוניינות להגיע באחד מימי השישי הבאים.
 

ענת זך

New member
נשמע מעניין ביותר. רק צריך לדעת עכשיו

את התאריך והשעה. אני מניחה שזה יהיה בבוקר אם זה יום שישי ואני מקווה שזה יהיה באזור ת"א - דרומה. אני אשמח ללמוד ללמוד קצת על עיסת נייר וסריגה (ב-2 מסרגות).
 

יעלולו3

New member
מ'זתומרת?

את מתכוונת לכל שלושת הנושאים יחד? במקביל? אחד אחרי השני? לבחור אחד? ואם אני רוצה ללמוד הכל? (איזה נודניקית כמה סימני שאלה..)
 
אז כן אני מתכוונת לשלושתם במקביל

מי שבאה ללמוד בוחרת ממה להתחיל ואחר כך אם יש לה זמן ממשיכה לדבר הבא... צריך לקחת בחשבון שזו פעם ראשונה שאני מתנסה בדבר שכזה... זה נראה לי יכול ללכת סבבה - מאד תלוי באופי המשתתפים וביכולת לזרום...וגם ברצון ללמד של ה"מדריכות" ובכל אופן מקבלים הסבר מודפס לגבי שלושת הדברים. אני מוכנה ללמד גליל מילפלורי פשוט מישהי לסריגה ב2 מסרגות? מישהי לנייר? אירוח בשישי בבוקר?... יעל
 
אני מוכנה ללמד כל מה שקשור בנייר, אבל

אני לא נוגעת בפימו. ונראה לי ששלושה נושאים במפגש אחד יוצרים עומס.
 

נ י נ י

New member
אני מעוניינת ללמוד לעבוד עם עיסת נייר

בעבר הייתי משתתפת יותר בפורום אומנות שימושית, היום פחות אבל אני אשמח לקחת חלק מהמפגשים. עכשיו אני יותר מתעניינת בעיסת נייר ( אפילו אספתי כבר עיתונים ). אני גם אשמח לארח בחצר בביתי בשעות הבוקר והצהריים (אזור אשדוד). לגבי שילוב של כמה נושאים, נשמע לי לא כדאי אלא אם יש קשר בן הנושאים וחומרי העבודה.
 
למעלה