סדרת התקפים של שתן דמי

דיאליז

New member
סדרת התקפים של שתן דמי

מאז שגילו אצלי ברז'ה ב1992, כל גשם ראשון מביא איתו התקף של שתן דמי לשלשה ימים, אחרי זה נפסק, ובחורף רגיל יש לי עוד התקפים של יומיים פה, יומיים שם, החורף הזה עוד לא התחיל וכבר יש לי שבועיים רצוף שתן דמי !!! 10 פעמים שתן דמי, ואז פעמים שתן רגיל, וחוזר חלילה הבעיה מתחילה בבדיקות של קופת חולים, אני רואה בעיינים שיש לי שתן דמי ויש לי קבוע גם דם בשתן בכל השנים מאז 1992, רק שעכשיו בכל הבדיקות נטען שאין לי כלל שתן דמי ! לי זה נשמע כאילו התבלבלו בבדיקות,,, חזרתי על הבדיקות פעמיים, ושום דבר לא התגלה,,, האם יתכן שבדיקות המעבדה מפספסות ? או מה יכול להיות הסיבות האחרות לצבע הדם בשתן ? סליחה שאני נכנס לפירוט כזה, אבל לא מזמן, היו לי תולעים בצואה, ובבדיקות מעבדה, על אף שהיו אין ספור תולעים בדגימה, נכתב שאין סימן לתולעים, מאז אני מפקפק באמינות של התוצאות, אני חושש שיש קשר בין התולעים לשתן הדמי זה מפחיד אותי מאוד, שלא מגלים מה הסיבה לשתן האדום, ואין לי מושג, אם כל התקף גורם נזק לכליות, באולטראסאונד אובחנו הכליות כבעלי פרנכימה דלה, ואני מפחד שגם זה לא ישאר, ולא רוצה להגיע למצב של דיאליזיה,,, מה עושים חוץ מללכת דחוף לנפרולוג - ולא רק לרופא המשפחה ואיזה בדיקות מקיפות כדאי לבקש חוץ מאיסוף שתן 24 שעות :)
 

Avraham F

New member
תגובה

ךפחות רק משום "הפחד" מדיאליזה, עליך להיבדק ע"י אורולוג, כדי לבדוק את מקור הצבע בשתן וטיבו. רק אם יחליט האורולוג שזו בעייה כלייתית, לא תוכל להימנע מביקור "לא כואב" אצל נפרולוג. במיוחד שיש לך בכליות איזור(ים) של פרונכימיה קלה. שני המקצוענים הנ"ל, יתנו לך כל אחד לחוד, את הבדיקות המתאימות. עיצות, את רופא המשפחה שלך תחליף. אל תאכל סלק לפני בדיקת שתן.
 

דיאליז

New member
שכחתי בכלל שיש דבר כזה אורולוג :)

עד האיבחון הייתי אצל אורולוג, מאז שאיבחנו אצלי את הבעיה, לא הייתי אצל אורולוג ושכחתי כבר מהאופציה הזאת, מה שמטריד אותי זה בעיקר שבדיקות המעבדה בדוק "מזייפות" אני רואה בעיניים דם בשתן, וגם בכלי הבדיקה זה ממש נדבק לדפנות אבל בתוצאות - אין כלום,,, כשתמיד יש לי,,, אני "נופל" עכשיו על הנפרולוג שלי בלי לקבוע תור,,, רק בשביל לקבל את כל הבדיקות האפשרויות הדרושות, או שהוא ישלח אותי לבדיקות מקיפוץ במרפאות חוץ של בית חולים,,,
 

miko007

New member
מעבדה

באיזה בית חולים אתה עושה את הבדיקות... או באיזה מרפאה, אולי כדאי לעשות במקום אחר. יש היום כל כך הרבה בלאגן, בדיקת סיווג רקמות שעשיתי במחלקה אחת בבלינסון לא הגיע למקום הנכון בגלל טעות בשליחה של הטיל... ולכן אמרו לי לעשות שוב בדיאליזה (שאני עושה בדרום) אמרתי לא תודה ועשיתי בחדר של הסיווג רקמות, שלא ישלחו את הדם לשום מקום, לצמצם את כל האופציות של הטעויות.
 

Avraham F

New member
מה קשורה מחט לתחת ?

הבחור מתלונן על שתן דמי ואתה על ה"טילים" של "ביילינסון" ? מה זה קשור לפספוסים בתוצאות מעבדה (שלא בטוח שהיו בכלל). לידיעתך, "טילים" במרכז "רבין" מגיעים בסופו של דבר ליעדן. אף אחד לא חומד את תוצאות הבדיקה שלך, במחלקת סיווג הרקמות, יש העתק מכל בדיקה שנעשתה שם ב 10 שנים אחרונות לפחות. אין דבר כזה, "הבדיקה לא הגיעה" (ועוד ב"טיל").
 

shontal levin

New member
איזו גסות רוח בפורום של אנשים חולים

והמנהלים לא מוחקים את זה ?
 

chesssass

New member
זה המחיר שתצטרכי לסבול כדי לקבל תשובות כאן

בכללי את יכולה לראות שהרב כאן הם נחמדים ולא מדברים בצורה כזו בלי סיבה
 

shontal levin

New member
בכל זאת זה פורום של אנשים חולים

אני לא חושבת שצריך לשלם מחיר בשביל לדבר או לשאול משהו בפורום כלשהו ולא מבינה מדוע צריך להגיב כך כלפי משהו . אני חושבת שלא צריך להגיב כך כלפי אף אחד אף פעם וטוב לדעת שלא כולם מתנהגים כך פה
 

דיאליז

New member
מבקש מהמנהלים שימחקו הודעות שלא קשורות

לשאלה היתה כאן אי הבנה בין כמה אנשים שניסו לעזור לי וחבל עדיף שזה ימחק :)
 

Avraham F

New member
לגב' לוין (שונטל)

"מה קשור מחט לתחת", הוא ביטוי השגור בשפה העברית, המצביע על אי שייכות התגובה לנושא המדובר. אם את מייחסת "גסויות" לביטוי בזה, ה"גסויות" הן רק בדמיון שלך. גם המילה מחט וגם המילה תחת, לא זרות לחולים שאת דואגת כל כך לעדינותם. חתימה לבריאות טובה יותר.
 

miko007

New member
אברהם היקר

עם כל הכבוד התגובה שלך פוגעת ומזלזלת... יש דרך לכתוב ולהביע את דעתך על גבי פורום ציבורי. אי אפשר להתווכח עם עובדות... נשלחה בדיקה לסיווג רקמות, ובמקום זה עשו ממנה רק בדיקה כימית... בגלל שאני מכבד אותך מפאת גילך אני לא כותב תגובה חריפה יותר. מחכה להתנצלות, עומר.
 

Avraham F

New member
לעומר,

א. ראה הסבר לגב' לוין. ב. תגיד לי מה פגע בתגובה שלי על "סיפורי המעבדה" והקשר לדם בשתן של השואל הראשון. אני מתמצל בפניך, במיוחד על שלא הבנת ואינך מבין את משמעות ה"ביטוי" בו השתמשתי. גילי איננו פקטור לשום דבר והזכרתו היא עלבון גדול יותר, במיוחד, לאור היכרותנו. חתימה טובה.
 

miko007

New member
קראתי

ועדיין אני חושב שהתגובה לא במקום, אם יש לך תשובה לנושא הרלוונטי אז בבקשה... אבל לקטול מישהו אחר בגלל שתשובתו לא תואמת את מחשבותיך זה לא יפה. אני לא התכוונתי להעליב כשאמרתי "מפאת הגיל" אני תמיד נותן כבוד לכל אחד שמבוגר ממני. במידה ונפגעתי, ראה את התנצלותי הכנה. שנה טובה חג שמח. והרבה בריאות עומר
 

Avraham F

New member
כל הכבוד

שקראת. תגובתי הרלוונטית היתה לשואל, שבמקרה נדיר גם הסכים איתי. לך לא עניתי, כי זו לא היתה שאלה, אלא "סיפור", תואם או לא תואם את מחשבותי. כאשר סיפור אינו שייך לנושא, הגבתי עליו שהוא כמו "מחט ב.."'. לאמירה, לא היתה כוונת "קטילה". כתבתי שגילי אינו עניין רלוונטי והזכרתו, עם כל הכבוד שאתה רוכש למבוגרים ממך, לא היתה במקום. לצערי, ה"נוער" של היום, שכח מה זה כבוד למבוגרים. גמר חתימה טובה, לך ולמשפחתך. (בינינו לדעתי, אין שום חשבון של "פגיעה" בין אדם לחברו, החייבות בסליחה.) אגב, "קוץ בתחת", איננו "מחט השייכת או לא, לתחת".
 

Avraham F

New member
|הדגש|אשרי ויופי לי|סדגש|../images/Emo105.gif

שיש בין החברים כאן... דוחה ומכוער כמוני. דוחה ומכוער כמוני, נסיונך האישי הוא מול המראה שלך.
 

דיאליז

New member
חוק מרפי

הלכתי אתמול לנפרולוג מצויין באיזור המרכז ישבתי אצלו וקיוותי שמישהו לא יגיע, כי זה הזמנה של 3 חודשים מראש, אבל כולם הגיעו כמו שעון,,, חיכיתי עד הסוף, והוא הסכים לשמוע אותי ל5 דקות [ תודה ! תודה ! ושוב תודה ] הוא שלח אותי להמון בדיקות שלא שלחו אותי, כמו איסוף שתן 24 שעות [ וזה הזמן לספר שבפעם הקודמת היה לי מה שנקרא "תכיפות במתן שתן" ובאתי עם 3 בקבוקים מלאים, הרופא שאל בצחוק כמה ימים אספתי ? שבוע ?
] רק שבחוק מרפי - אני קם בבוקר - רוצה ללכת לקופה וזה פשוט עבר כמו שזה בא - שבועיים אני סובל,,, נראה אם זה באמת נעלם כי במהלך השבועיים היה כבר שזה נעלם לחצי יום,,, אני יעדכן,,, ואשמח לשמוע לאיזה מומחים אני יכול לפנות, כי גם לנפרולוג הכי טוב שאני מכיר אין הסבר לחלק מהתופעות שיש לי,,, כל הבדיקות עד עכשיו יוצאות תקין, ואני משתין קינלי,,, וזה לא משהו מהאוכל :)
 

D o r o t h y

New member
חברה אתם יודעים שאני לא אוהבת

שנכנסים פה לויכוחים מיותרים. אני מבקשת (שוב) לשמור על כבוד החברים פה,
 

Avraham F

New member
הגיע הזמן לעשות

מה שכתוב כמעט בכל טופס: "מחק את המיותר" !
 
למעלה