סוגייה: היכן עובר הקו

סוגייה: היכן עובר הקו

ברצוני להעלות סוגיה לדיון ואנא בלי מלחמות. שאלה לגופו של עניין. היכן עובר הקו בין אתר בית ספרי לבין ההיבט החינוכי שלו האם הפורום הזה אמור להתעסק רק ברקע ובצבע הגופן כפי שהוגדר או גם בסוגיות חינוכיות הקשורות לבניית אתרים. אני מבינה שאני קשת הבנה אבל ברצינות. למה שלא אוכל להעלות כאן שאלות שאני רוצה לפתח באתר ואינן קשורות לצבע וגופן למה ההפרדה המאולצת הזו? אלישע התשובה שניתנה לריקי כששאלה אם אפשר יהיה להעלות כאן גם שאלות שאינן קשורות באתרים בית ספריים עדיין תופסת???
 

motyka

New member
לגופו של עניין

לפי מיטב הבנתי נצנועה (ותמיד אמרו לי שאני קשה תפישה*, הפורום הזה נועד לסייע בבניית האתר. בעיקר מהצד האכני, כולל איך לטרגן את האתר, ומהם החומרים שראוי שיהיו בו, ומה יהיה סדר הצגתם. אבל, מאחר וכמעט אין מקרים בהם אכן כל מה שמטריד הוא פן טכני, ומכיוון שכאן נמצאים אנשים העסוקים בבניית אתרים, אז מותר להעלות כאן גם שאלות פדגויות חינוכיות הקשורות לאתר. ואיך להפעיל מורים אחרים, ואיך להפעיל תלמידים, והאם ראוי לדרוש גמול עבור העבודה, והיכן המקום הראוי לאחסן את האתר, והאם נושא מסויים עשוי לעניין גם אנשים שמחוץ לחבורה המצומצמת העסוקה בבניית האתר, וכו´ ולבסוף - נציג בפורום המורים את התוצר המוגמר ונצפה למחמאות ותשבוחות. יש לי רושם שכאן גם תהיינה תגובות אמיתיות, ולא רק "נפלא" "נהדר" ןשאר סופרלטיבים.
 

mirigon

New member
לפעמים...

חיה, לפעמים כדאי גם לדחות שאלות לזמן אחר, ולא מפסידים דבר, אלא להפך. ההרגשה שלי היא שלמרות שאת כותבת שאינך מעוניינת במלחמות, ואני מקווה שכך הוא, לשאול שאלה כזו כשהפצע פתוח ועדיין לא התחיל אפילו בתהליך הההחלמה, זה להכאיב אפילו עוד יותר מהפתיחה. אינני מכירה אותך אישית אך לא פעם התרשמתי מהתיחסותך הרצינית והחכמה לבעיות שונות שאעלו אנשים בפורום, השתמשי בחוכמתך זו, ואולי אפילו ביתר רגישות והחליטי בעצמך. אני בטוחה שתחליטי נכון ואף אחד לא יצא נגד. לא מעט אנשים כבר התיחסו בצורה זו או אחרת לבעיה שהעלית.
 

mirigon

New member
לא הטפה, רק בקשה.

אכן, כל מה שקשור לצד הטכני של בניית אתרים - מקומו רק כאן. לגבי שאר הנושאים - חשבי האם השאלה מתאימה רק לאנשים העוסקים בבנית אתרים - אם כן, הרי שמקום השאלה היא כאן. אם השאלה יכולה או צריכה לעניין גם כאלה שאינם עוסקים בבניית אתרים והם יוכלו להתחבר אל שאלתך, להבין אותה ולהגיב עליה, הרי ששאלתך יכולה להופיע גם בפורום המורים. זוהי באופן כללי דעתי האישית. תסמכי על ההגיון שלך, ראיתי שהוא עובד היטב בסוגיות הרבה יותר קשות. תני לתהליך ההפרדה את הזמן שלו, גם סוגיות חשובות אפשר לדחות קצת או אם באמת זה מאוד לוחץ לשאול במסר אישי. מכולנו נדרש קצת יותר רגישות בתקופה הקרובה.
 

Elishabb

New member
שלום חיה

בעיקרון התשובה היא חיובית. כל אחד יפעיל את שיקול דעתו בנושא. מקסימום אוסיף הערה אם לדעתי חשוב שהנושא יועלה גם בפורום המרכזי. באופן טבעי, נושאים שאינם קשורים בצורה זאת או אחרת לבנית אתרים יזכו פחות להתייחסות ובתהליך אבולוציוני, הפורום יעצב את תכניו. כל זה כמובן אם לא תהייה החלטה לאחד את שני החלקים שנית. אלישע
 

חוה 1

New member
אני לא חושבת שזה כל כך משנה

כל מה שקשור לאתרים תכתבי כאן, כל מה שלא קשור לאתרים וקשור לחינוך תכתבי שם. אף אחד לא יתלה אותך על עץ גבוה אם תשאלי שאלה במקום הלא נכון. אני כותבת כל מה שקשור למחשבים כאן.
 
למעלה