סוג של הרשמה מאוחרת

infinitesadness

New member
סוג של הרשמה מאוחרת

אהלן, יש לי שאלה קצת מסובכת (האמת, סיכוי טוב שהניסוח יהיה יותר מסובך מהשאלה) אבל אולי יש פה מישהו שיוכל לעזור... סיימתי מכינה באת"א במסלול מדוייקים ובערך לקראת הסוף החלטתי לעשות סוויץ' ולשנות את העדיפות הראשונה שלי (שכללה, מסיבה שעדיין לא ברורה לי לחלוטין, סוג מסויים של הנדסה). הסכם שלי גבוה מהסכם של משפטים אבל ההרשמה סגורה (היא נסגרה לפני ששיניתי את סדר העדיפויות) ולכן אני לא באמת בטוחה שהתקבלתי. אמנם אני מעל הסכם אבל יכול להיות ששומרים מקומות ספציפיים לתלמידי המכינה ורישום מאוחר ואז יש עדיפות לאנשים מתחום מדעי החברה?! בכל אופן, הבעיה היא שאני ממש לא רוצה להפסיד שנה והאופציה הנוספת היא להרשם למשפטים בעברית, הבעיה היא שמדובר בדמי רישום של כמה מאות שקלים ולי אין מספיק כסף לתוספת זיתים על הפיצה. מישהו יודע אולי האם מיקום של כמה נקודות מעל הסכם מאפשר קבלה אפילו אם ההרשמה סגורה או שיש לי ממה לדאוג? המון תודה מראש:)
 

sacrament

New member
רצוי לברר את העניין עם המרכז למרשם

בעיקרון, אם נסגרה ההרשמה אז אבוד לך- בעיקר כשמדובר בחוג מבוקש כמו משפטים, אבל שווה לברר ולראות מה אפשר לעשות כדי להיכנס בכל זאת.מי יודע- אולי את כבר במתקבלים ואת לא יודעת. האם משפטים דורג אצלך כעדיפות שנייה או שלישית? אולי ככה כן תתקבלי אם לא תרצי את הראשון שסימנת בהתחלה. בכל מקרה- תתקשרי למרכז למרשם, מחר על הבוקר. אם לא עונים- תתקשרי למזכירות משפטים. בהצלחה!
 

infinitesadness

New member
היי, תודה רבה על התגובה המהירה:)

משפטים הייתה הבחירה השנייה שלי. העניין הוא שכשפניתי למרכז למרשם לשנות את העדיפויות הם אמרו שאין בעיה צריך רק לשלוח פקס. המרכז למרשם הוא מקום מאוד מסודר ומאורגן ולכן, כצפוי, הפקס הגיע אבל העדיפויות לא שונו. אין ספור התרוצצויות ופניות נואשות (ביניהן גם מזכירות משפטים) ורק לאחר שהגעתי לשם אישית שינו לי את העדיפות וטענו, פעם נוספת, ש "אין בעיה". לכן אני די בטוחה שהבעיה תתעורר מתישהו:) אנחנו מקבלים את הציונים הסופיים מהמכינה רק עוד כשבוע ועד שהם יתעדכנו באוניברסיטה אני מפחדת שהעברית לא תהיה אופציה. אני מניחה שכל מה שנותר עכשיו הוא לקוות לטוב:)
 

sacrament

New member
אז נראה לי שיהיה בסדר

אם הם אישרו לך לשנות אז לא איחרת את ההרשמה בכל מקרה, דברי איתם שוב just in case
 
למעלה