סוחר רכב שרימה, ניתן לתבוע? המון תודה

חיש2

New member
סוחר רכב שרימה, ניתן לתבוע? המון תודה

ראשית, לצערי אין לי כמעט הקלטות מכל האמור מטה, אלא זה יהיה בבית משפט סוג של מילה נגד מילה. כמו כן המוכר נוכל עצום, וכבר כעת מכחיש הכול..:ואציין ממש בקצרה:
הלכתי לקנות רכב מסוחר. הוא לצערי משך אותי בחלקלקותו. רציתי לקחת למוסך לבדיקה, אך עבד לשכנע אותי שאין צורך כי הוא קצין רכב לשעבר בצה"ל.. והוסיף "המוכר הוא רב, אם היה בעיה, היה מספר לי"..
כשנסענו לפני הקניה לדואר, כל רמזור שעצרנו מולו, הוא כמעט פגע בפגוש של הרכב. שאלתי למה, יש בעיה בבלמים? אמר לא,הבלמים מצויינים. אני לא מקפיד על עצירות נכונות, עלי להקפיד..
ביקשתי שיתחום על הסכם, אך סרב בטענה שאין צורך, במיוחד שהוא כל כך דואג ו"כמו אח שלי". אז ביקשתי שלפחות יתחייב בעל פה שכל תקלה משמעותית שתתגלה בשבועיים הקרובים, הוא יהיה אחראי. אז הוא הסכים. מיד שחזרתי עם הרכב התגלה שמאוד קשה לבלום, וצריך ללחוץ עד הסוף. התקשרתי אליו, ואמר "תקריב את הכסא יותר חזק".. כך עשיתי. ובאותו יום ערב איבדנו את הבלמים בנסיעה בין עירונית = לחצנו חזק עד הסוף, וזה קושי בלם עשירית מהכוח... הלכנו למות ולהתנגש בתאונה קטלנית.. צפרנו בחוזקה והדלקנו אורות מהבהבים.. ורכבים פינו את הנתיב עד שהרכב בנס הצליח להאט, והמשכנו בנסיעה במהירות 20 קמש במשך שעה ארוכה עד הבית.
למעשה היה כאן אדם שידע שעומד לפניו מישהו נהג חדש שלר מבין בכלום, ושומע ממנו שקשה מאוד לבלום, ובמקום להגיד "אל תיסע" אומר "תקריב את הכסא עד הסוף".. דבר שהביא אותנו עד סכנת מוות. אנחנו דורשים פיצויים אפילו רק על זה!
נציין שלמחרת לקחנו למוסך, והתברר שיש בעיות ענקיות בעלות 5 אלף שח.
נציין שהתקשרנו לבעלים הקודמים (שמכר לסוחר), (את שיחה זו כבר כן ידענו להקליט), ואמר שהסוחר לקח את הרכב לבוחן לפני שקנה ממנו, ובגלל שהתגלו בעיות הוריד לו 3 אלף מהמחיר "כי הוא יצטרך לתקן" - אלא שמתברר שלבסוף לא תיקן כלום, אלא שיקר שהכול תקין , דבר שכאמור עמד לסכן אותנו.
השאלה: בהנחה שאותו אדם יכחיש הכווול, יש לנו קייס לתביעה (שלפחות ייקח הכסף חזרה! גם אם לא פיצוי), או שאין לכך סיכוי?
 
למעלה