סוף סוף ..... איפה לומדים ?

סוף סוף ..... איפה לומדים ?

אני שמייח לראות ש"פתאום" צץ לו פורום בנושא ,בזמן האחרון שמעתי על הנושא של זכוכית חמה וכאלה ואני מנסה לברר את הנושא לקבל פרטים ואולי לקחת קורס או שניים . איזה קורס/סדנה יש בנושא ? אני רוצה לייצר כל מיני דברי אומנות מזכוכית ,כוסות ,מזוזות ,אקווריומים ובכלל כל מיני מוצרים . איך קוראים לנושא הזה ? איפה אפשר למוצא את המקום ללימודים ? אני מהצפון (קריות) ,פעם ראיתי מודעה של מפעל בעכו שמספק גם קורסים או סדנה ואני לא מוצא את המקום . יש למישהוא מושג <?
 
ויטראז ? פיוזינג ? לא ברור מה אתה בדיוק מחפש . אבל, לא מזמן נפתחה חנות חדשה של גיל רפאל בצ'ק פוסט. יש שם קורסים גם לויטרז וגם לפיוזינג. וכמובן את החנות עצמה ,עם מבחר גדול של זכוכית צבעונית, וחומרים אחרים שדרושים למגוון הטכניקות השונות שיש בעבודה עם זכוכית.
 

michal_sil

New member
כוסות מכינים בניפוח(אפשר במבער)

כל היתר אפשרי בטכניקות שפרט חובב ציון.
 
יופי המקום קרוב לאיזור שלי

אחלה זו גם התקדמות..... אני יקפוץ שם למקום ויברר את הנושא אני בטוח ששם אני יקבל תשובות... דרך אגב אני לא ממש יודע מה ההבדל בין ויטראז ופיוזינג אבל נראה לי שהמפעל בעכו שבזמנו ראיתי זה פיוזינג . ממה אני יכול לייצר כוסות ,צלחות , כדים ,אגרטלים ,אקווריומים וכל מיני כאלה דברים פיוזינג או ויטראז ? בכל אופן רב תודות
 
למעלה