סוף סוף הצלחתי לפרק את הT28

סוף סוף הצלחתי לפרק את הT28

סעיד (שוקולד חלב) איך בדיוק אתם מפרקים את הT28 בלי שריטות באלה בצד? דחפתי שם את המברג, עד שהצלחתי כל המבנה נשרט... תסביר לי איך מפרקים בסטייל :). מי שרוצה תמונות של המכשיר המפורק+הסברים (שלי) כיצד לפרק, אני אשמח :).
 
וואה...עכשיו חזרתי לבית.איזה עייפות

קודם כל-תרד מסעיד..הוא לא עשה לך כלום. תקרא לי..שוקו! סבבה?? ואולי תפסיק כבר להתעלל במכשירים האלה??? אתה לא חושב שהגזמת ?
T28 לא פותחים במברג! אתה רוצע לפגוע בכרטיס הראשי??? למכשיר הזה יש מעין 3 סכינים קטנים כאלה(כמו תער) שרק בעזרתם אפשר לפתוח את המכשיר. 2 סכינים דוחפים משני צידיי המכשיר ואת השלישי תוקעים למעלה,ליד האנטנה. אורי-אריקסון זה לא נוקיה. הכל ממש עדין ואם תשלוף את הפנל שלא בזהירות-אתה עלול לקרוע את הכבל מיקרופון!
 
שוקו, זה לא המכשיר הראשון שפתחתי

בחיים שלי. פתחתי מספיק מכשירים סולריים ואלקטרוניים אחרים. לא קראתי את החוט של הפומית אלא ניתקתי אותו, וחוץ מכמה שריטות בצד המכשיר, המכשיר עובד מצויין, אפילו הפעלתי אותו כאשר הוא פתוח. (התאורה שלו מה זה מגניבה!). ובאמת אריקסון עושים חיים קשים לאלה שצריכים לפתוח את המכשירים.
 

oleg_kh

New member
זה לא קשה אם יש לך את הלהבים

המיוחדים מה ששוקו אמר, אתה דוחף אחד מכל צד, ואז לוחץ על כולם ביחד וזה נפתח, תוך שניה, בלי שריטות בלי כלום.
 
כמה דברים

רק שתדע שאם אתה נוגע בכרטיס הראשי ללא הארקה(אנטי סטטי) אתה עלול לגרום נזק לרכיבים. הרי הגוף שלנו טעון במתח חשמלי מסוים וכל נגיעה שלנו ברכיב חשמלי יותר מטען חשמלי(בדיוק כמה שאתה קם מכיסא לדוגמא ואחר כך אתה נוגע בעצם מתכתי ואז אתה מרגיש זרם קטן). תזהר. ובקשר לEEPROM-את האמת שאני לא ממש זוכר אבל אני אשאל :)
 
ידעת שהתאורה עצמה

מופקת מה"מיילר" של המקשים? אין לדים או משהו מתחת לזה ובתצוגה עצמה(מתחת לחלק הלבן) ישנם גבישים שנותנים את התאורה למסך. אני לא יודע אם תצליח לראות אותם. דרך אגב-מאחורי המכשיר ישנו רכיב שנקרא "PA" והוא אחראי על המתחים. אם לא אכפת לך-סרוק את הצד השני של המכשיר. אני רוצה לראות משהו בכרטיס שלך :)
 
ממממ..

אז קודם רשמתי קצת הסברים על הרכיבים השונים במכשיר. ישנם קבוצה מסויימת של רכיבים שאחראים על הקליטה,על השמע וכו´.. בקשר לרכיב הPA-אז אני שמח לבשר לך שהPA שלך תקין! :) איך מזהים PA לא תקין? על כל רכיב PA רשום את ארץ היצור והדגם(P15,P19) P15-על רכיב הזה הכתב רשום בצבע לבן. מדובר ברכיב שעלול לגרום למכשיר להתכבות בעצמו או אף לא להדלק כלל! P19-הכתב בצבע צהוב ומצויינת ארץ היצור(מקסיקו). מדובר ברכיב תקין :)
 

ashomer

New member
הוא סימן

תשים לב מצד שמאל - ריבוע רק לא הבנתי איך הוא קבע שהוא תקין
 
חם?? חחחח.....:)

התכוונתי לPA!(מה אני אעשה שאני לא ואן גוך) :) והאמת שלא ראיתי איזשהם כתוביות לבנות על הרכיב(תגיד לי אתה). משמע יש לך PA תקין
 
למעלה