סוף עונת התפוזים

doresh shalom

New member
סוף עונת התפוזים ../images/Emo41.gif

שלום לכולם, התחלתי לנהל את הפורום בגיל מאוד מוקדם - 13.5-14, כשענבר (EVERMAN), היה לקראת גיוס וחיפש מנהל מחליף. בחלוף אותן שנים היה הפורום במה לדיונים מעניינים ומחכימים והזדמן לי לפגוש בו כמה אנשים מעניינים ביותר. עם זאת, בשלב זה או אחר הפורום החל להתמלא בטרולים ימניים טורדנים, שהורידו את רמת הדיון והבריחו את רוב המשתמשים הייעודיים של הפורום. ניסיתי להלחם בתופעה, אך כל הצלחה הייתה זמנית בלבד. כמו כן, כמות הזמן שיכולתי להשקיע בפוורם (כמו גם במוטיבציה לנוכח אופיו בזמן האחרון) גרמה לצמצום השתתפותי בפורום, עד לשלב שבו אני אך ורק מאשר/מוחק הודעות. ברור שמצב זה אינו רצוי, ומאחר שבמתכונתו הנוכחית של הפורום אין לי עניין להשתף בדיונים שבו, החלטתי לעזוב את ניהול הפורום. אני תקווה שימצא לפורום הזה מנהל אחר אשר יוכל לפתור את הבעיות של הפורום ולהחזיר אותו להיות (בעיקר) במה לדיוני פנים-שמאל מעניינת ופעילה. בברכה, תומר.
 
היי...

חדש פה. לא הבנתי, אתה מנהל וותיק או חדש? ומדוע אתה סבור שלא תוכל להביא את הפורום לפריחה? אוהד.
 

doresh shalom

New member
וותיק ../images/Emo41.gif

ומשום שאני אישית נוטה לחשוב שהפורום חסר תקנה. אני כמובן מקווה לראות שטעיתי.
 

doresh shalom

New member
בנוסף ../images/Emo41.gif

למרות שאינני יודע אם זה המקום המתאים, אני מעוניין להודות לעובדים השונים במח' הפורומים של תפוז, שסייעו בכל עת שהדבר נדרש.
 
פרישת מנהל הפורום../images/Emo20.gif

אנו מודים לדורש שלום על ניהול הפורום עד כה, ומאחלים לו בהצלחה בהמשך
. אנו מחפשים בימים אלו מנהל/ת לפורום. במידה ותרצה/י להציע עצמך, אנא מלא/י את טופס הבקשה לניהול הפורום: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/forms_applications/form.asp המשך גלישה מהנה בתפוז
אנשים
 
למעלה