סופ"ש בלה בלה בלה

  • פותח הנושא kinks
  • פורסם בתאריך

er77

New member
כל מיני

במסגרת טעימות של סוסון ים בדרך היין, שנין בלאן 2013, האהוד עלי ממגוון יינות היקב, אם כי בגרסת 2013, יותר מידי טעמי עץ ובעיקר וניל לטעמי. חוץ ממנו מטענו גראנש - מהדורה מיוחדת לדרך היין - לא התחברתי אליו ורומין (G.S.Mׂׂׂ), שהיה בסדר ולא יותר מזה.

אסף קברנה סילבר 2011, אסף פינוטאז' 2012, אסף קברנה רזרב 2010 ואסף שיראז קיסריה 2010. המוצלח לטעמי אסף קברנה סילבר, מאוד אוהב את מה שיוצא מ 2011. הרזרב צריך עוד הרבה זמן לדעתי עד שניתן יהיה להנות ממנו.
עוד, עמק האלה מרלו 2011, מאוד אהבתי, סגל רכסים דישון 2011 - כמעט כבר יין הבית אצלי.
וגם בירה פעמיים.. טובורג מהחבית.
 

nimrodrosen

New member
מסיבת רווקים

טומאטין NAS שעלה 140 ש"ח- אחלה VFM
הנסי VS
גלנליבט מאסטר שקרסון NAS לדיוטי
אולד פאשנד על בושמילס+תוספות מעליית הגג
בירות ביתיות שהוכנו בעזרת מי מעיינות בצפון (פגז) וגם טעימה של המכבי 7.9% המזעזעת (בירה בטעם סוכרזית)
 

knappertsbusch

New member
כמו סוכרזית, רק בלי מתיקות!

הזהרתי את הפורום לפני שבועיים אבל זה לא עובד עם נמרוד.

בירה איומה.
 

gabi a

New member
הסופ"ש שלי

יין - מלבק ברברה 2012 של דדה. בלנד לא שגרתי שנותן יין לא שגרתי - פרי בשל מאוד והרבה עץ יחד עם חמיצות מאוד בולטת, שלא יוצרים שילוב הרמוני במיוחד, לטעמי לפחות.
פתחתי את הקרטון שקניתי בחנות החדשה בתל אביב (Bibovino), היין הוא יין אדום צעיר, בלנד של סירה וקברנה אם אני זוכר נכון, מאיזור פאי ד'אוק שבצרפת. צעיר מאוד, המון פרי, רמת בשלות בינונית, חמיצות גבוהה וגוון מעושן מעט שמוסיף עניין. שילמתי על הדבר הזה, שמכיל 3 ליטרים, 200 ש"ח. אני לא בטוח שהיין עצמו מצדיק את המחיר, אבל האריזה מאוד נוחה למי ששותה הרבה יין אבל לא מספיק כדי לסיים בקבוק ביום- יומיים, כי היא יכולה לשמור על היין מספר שבועות לאחר הפתיחה, לפי הבטחות היצרן לפחות.
בירה - תומס הארדי'ס אייל 2007 - מצאתי במקרה בשר המשקאות. 11.7% אלכוהול, ללא מיגוז, מתיקות גבוהה ומורכבות מעניינת.יין שעורה תהיה הגדרה הרבה יותר טובה מאשר בירה.
 
יין ובירה

Condedo de Haza 2010 מריברה שיש/היה גם בארץ
היה אחלה פרי באף אבל גם המון חבית ומרירות
כשבקבוק לא מסתיים בין שלושה אנשים בארוחה אז משהו לא בסדר

בנוסף הייתה גם פילזנר הבית (רדברגר) ו- Finestkind IPA של Smuttynose, שמלבד היותה אחת ה-IPA המקומיות החביבות עלי יש לה גם תווית אדירה (תמונה להמחשה)

 

אילן די

New member
מיכטר 10 שנה

לגמתי בפעם הראשונה ברבן של מיכטר. 10 שנים. צבע כהה ועשיר. אף : קרמל, קצת טבק וקפה. מעושן, קצת פרי הדר.
גוף: פלפלי ותבליני מאד, פירות הדר, וניל וחמאה. מצויין לחורף.
סיומת: לא חזקה במיוחד, פלפל חריף על האש, מדורה, טבק ותבלינים נוספים.

למרות הסיומת המהירה, זה אחד הברבנים הטובים שלגמתי ולא הייתי מהסס לכלול אותו בטופ 3. יום לאחר שטעמתי ניסיתי למצוא אותו בחנויות אבל די קשה למצוא אותו במערב ארה"ב. קניתי את המיכטר הרגיל כדי לנסות אבל בהחלט אחפש את ה- 10 שנה. 20 שנה דווקא מצאתי אבל במחיר מפולפל של 450$ - ויתרתי.
 

yoavge

New member
לא הרבה

נתתי לכבד לנוח אבל יצא לי לשתות קצת מהליין החדש של אולטמור. ה-12 לא רע בכלל אבל יקר וה-21 טוב מאוד אבל עוד יותר יקר (הכל ביחס למקבילים שלהם בקבוצת הגיל כמובן)
 
למעלה