סטטוס קוו הרסני

סטטוס קוו הרסני

מצוקת העם הפלשתינאי- אמהות ילדים וקשישים שלא רוצים בשלטון החמאס ובהשלכותיו , זועקת השמיימה. המבצע הזה צודק לחלוטין מבחינתנו וצה"ל נוהג במוסריות שאין שנייה לה כאשר מזהיר אוכלוסיה עויינת מפני ההפגזה (בניגוד לחמאס שמנסה לכוון רק על אוכלוסיה אזרחית)- אך מה יעשו אותם אנשים המפנים את בתיהם ואין להם לאן ללכת? אין להם היכן להסתתר מפני הפגזות צה"ל? ...אני חושבת שעלינו להציע להם להתפנות לשטחי ישראל, למקלט בטוח - ובמקום שנספק לעזה תרופות ומזון - נספק את זה רק למפונים. מתנדבים שלהם אשר ירצו לעזור לכוחותינו לאתר משגרים ונשק- יקבלו תדרוך וממון לצורך הקמת מפלגה שתתנגד לחמאס ותפעל למיגורו בעזה...מי יודע אולי מעז יצא מתוק לכולנו... זה תהליך שיקח זמן, נכון, אך זהו מהלך שיכול לשנות סוף סוף את הסטטוס קוו ההרסני הקיים
 
העם לא בחר

סביר להניח שאופן התנהלות הבחירות ברשות הפלסטינית תואם את הבחירות בסוריה ובאירן- זה לא משנה מה הם בוחרים. קבוצת העבריינים של החמאס לקחה שלטון בכח האלימות והאיומים
 

פורטי40

New member
לאחר שהחמאס זכה ברוב קולות, הוא חיסל כל מי

שלא היה תומך-חמאס. זה נכון
אבל מלכתחילה, החמאס אכן זכה בקולות אנשי רצועת עזה, משום שהפת"ח היו מושחתים, והחמאס סיפק כיתות לימוד וארוחות חמות לעניים וילדיהם.
 

eoli

New member
וואו,איזו דאגה....

הידעת שישנם פלסטינים לא רק ביהודה ובשומרון ובעזה ובירדן ועוד, יש גם פלסטינים שעזבו את האזור וחיים בחו"ל. הם לא סובלים דיכוי ואיום מצד החמאס והפת"ח ועוד מכל מיני תת-גופים שצצים כפטריות בעולם המוסלמי המטורף. אם כן,למה אנחנו לא שומעים הפגנות ומחאות נגד הדיכוי והרצח של בני עמם הפלסטינים ע"י החמאס?

מה לגבי ערביי ישראל? למה הם לא מפגינים נגד הדיכוי של בני עמם? אולי הם לא יודעים מה שאת יודעת? ואולי הם כן יודעים מה שאת לא יודעת?
מה לגבי הסטודנטים הערבים בארץ? למה הם לא מפגינים...? אולי הם לא יודעים מה שאת יודעת? ואולי הם כן ...?

מה לגבי חברי כנסת הערביים הכביכול מוסרניים שנובחים על חוסר המוסר שלנו ולא של חמאס ועוד? האם הם לא רואים את ה"סבל והדיכוי והפשעים" שנעשים לאוכלוסייה הפלסטינית? בוודאי שהם לא רואים כי אין מה לראות. אין דיכוי ואין פשעים ואין כלום, ואת זה הם יודעים מצוין. כל התמונות [ גם כאלה שנלקחו ממדינות מוסלמיות שטובחות...] וכל האמירות,וכל ההצהרות האומללות נועדו אך ורק לעולם שקונה את הסחורה הרקובה שלהם בלי לבדוק. כל רצונם הוא ליצור דה-לגיטימציה לישראל. איך אמרתי,כל הדרכים כשרות לממש את תקוותם לשוב ל"ארצם פלסטין".

דבר נוסף, ההורים והמורים ואנשי הדת מסיתים את האספסוף הפלסטיני ואף את המשכילים שבהם [מה עם קולם?],שהארץ שלנו שייכת להם,ובלי בעיה החכמים שבהם הרכיבו להם היסטוריה מכלום [ וכולם מאמינים בה] ,שתצדיק את תביעתם על א"י ותפתח בהם תקווה לשוב לפלסטין ,לא,לא רק ליהודה ושומרון ועזה והגדה. לככככל פלסטין, וכל הדרכים כשרות לממש את חזונם. עם חזון כזה את סבורה שאפשר לדבר על שלום?

ועוד דבר נוסף ואחרון, ברגע שמוסלמי מאמין מאד שהאדמה שייכת לו מכוח זכות אבות או משהו בדומה, על-פי דת האסלאם, אסור לו באיסור חמור לוותר או למכור את אדמתו,וכל המפר איסור זה דינו מוות. נקודה.
 

aaa123

Member
אלו שמפנים את בתיהם בהתאם להוראות צה"ל לא

תומכים בחמאס היום אחרת היו נשארים בבתיהם בהתאם להוראות חמאס.

סביר להניח שלא מדובר במוסלמים מאמינים מאוד.
אני חושב שבהחלט אפשר לדבר על שלום עם כל אחד.
דעות ואמונות של אנשים הן דבר שניתן לשינוי.

אני לא בעד לסלוח לטרוריסטים שאנחנו יודעים שהם טרוריסטים אבל צריך ורצוי לדבר עם מי שלא ידוע לנו שהוא מעורב במעשי טרור גם אם יש לו דעה שתומכת בהשמדת ישראל או תומכת במעשי טרור.

אני לא בטוח כמה מהמוסלמים באמת מאמינים ,וכמה פשוט אומרים שהם מוסלמים כי זה מה שמקובל בסביבה שלהם(אבל בלב הם לא מאמינים).
 

פורטי40

New member
מניסיוני עם מוסלמים (עבדתי איתם)...

רובם מאמינים בדתם.
בצפון אמריקה הם ממשיכים בתפילות במסגדים, בקיום רמדאן, ורבות מנשותיה - גם בלבוש "צנוע". וזאת למרות שהם מיעוט החי בתוך אתאיסטים, נוצרים ואחרים.
 

eoli

New member
רק בצפון אמריקה?

בכל הארצות בעולם. יש ביניהם משכילים ועשירים,שמרשים לעצמם לוותר על כל האורנמנטים [לבוש] שמגדירים אותם, אבל לא על קיום הטקסים ותפילה. ברור שיש כאלה שמזייפים פה ושם,אבל לא כי הם לא מאמינים. זה נובע מעייפות החומר ולא הרוח .
 

פורטי40

New member
הנסיון האישי שלי הוא בצפון אמריקה

קרוב לוודאי שזה קיים במקומות נוספים.
 

eoli

New member
או קיי לפי הסדר

אתחיל מ אני חושב שבהחלט אפשר לדבר על שלום עם כל אחד.דעות ואמונות של אנשים הן דבר שניתן לשינוי. בהחלט אני איתך,תמיד אפשר לדבר על שלום,זה מה שקורה פה. מדברים שלום ואין שלום. השלום נותר כתמונה ממוסגרת ולמה? הבעיה היא שרק צד אחד מכיר בזכותם להגדרה עצמית של הצד השני ומוכן לוויתורים ולשחרור אסירים, ובכלל לחיות בשכנות תומכת ובונה לשני הצדדים,ואילו הצד השני רוצה שלום,בוודאי,כך על-פי הצהרותיהם,אבל בלי להכיר בזכותו של האחד להתקיים בשטח גאוג' נתון ,לא מוכן...ולא מוכן...ולא...

,דעות ואמונות ניתן לשנות"|סדגש חחח ...של מוסלמים? או קיי,אני מחזיקה לך אצבעות.

אלו שעוזבים את בתיהם ,לא משום שהם לא תומכים בחמאס,אלא משום שהם פוחדים לאבד את חייהם. לכולם יש אזרחות זרה נוספת ובעלי מצב אקונומי טוב. מן הסתם רוב האוכלוסייה היתה מתפנה לפי הוראות צה"ל שלנו,רק שמצבם הכלכלי לא מאפשר.
אני באמת מנסה למצוא נקודות זיכוי לאוכלוסייה ,אבל אני לא מוצאת. נדהמתי לגלות שלמספר לא מבוטל של פלסטינים יש אזרחות נוספת ומצבם הכלכלי טוב,וזה אומר שמדובר באוכלוסייה משכילה שבהחלט טוב לה לחיות תחת שלטון החמאס,כי מה מונע מהם לעזוב משטר של דיכוי ופחד? מדוע אנחנו לא שומעים מהם דברים נגד החמאס ונגד הטרור? פחד? מספיק עם זה. אני לא קונה.
היייי,שמע משהו,וואו, ממש עכשיו אני שומעת בערוץ 10,במקרה, מה אומרים בכירים במצרים על החמאס? שהם נוסעים במכוניות פאר,ויש להם וילות מפוארות,וכל מה שהם אומרים הכל שקר.שיו... רגע היסטורי ממש. נו,מה אתה אומר על זה? אתה יודע איזו שנאה יש למצרים לחמאס אחרי האבדות שהחמס גרם להם בסיני,והתמיכה במורסי והאחים המוסלמים.

אין דבר כזה מוסלמי לא מאמין [חילוני],יש ערבי,מצרי,ירדני ועוד ועוד.כולם משתייכים לדת המוסלמית על כל זרמיה. כל אחד המשתייך לאחד מהלאומים שציינתי אינו מורשה לומר שהוא לא מאמין,אחרת דינו מוות. האופציה היחידה לכאלה שאינם מאמינים היא לעזוב את הדת ולהתנצר ולהתגייר. כמובן שמעשה זה עלול להיות המעשה האחרון בחייו. אל תתפתה להאמין למוסלמי שאומר לך בארבע עיניים שהוא לא מאמין בדת ורוצה לחיות בשלום,הם מומחים בהולכת שולל. הם שקרנים פתולוגיים. ראה מה קורה אצלינו היהודים ואצל הנוצרים? כל אחד יכול לקום ולומר מה דעתו על תורת ישראל .אתאיסטים על זרמיהם,ועוד ועוד מכפישים ומכחישים ומה לא. אתה יכול לתאר לך מצב של חירות מחשבה אצל האיסלם? האסלאם היא דת דיקטטורית פר-אקסלנס. אין דבר כזה אצלם דמוקרטיה. ושלא נדבר על שיטת הלימוד שלהם. הכל שינון ושינון בלי פרשנות ובלי סיעור מוחין.אסור לשאול שאלות כי זו כפירה. 99% לא מבינים כלום על הדת ,ואנשי הדת... אין לי מושג מה הם יודעים.
 

aaa123

Member
לא דיברתי אישית עם מוסלמים

אני פשוט יודע שיש יהודים לא מעטים שחזרו בשאלה,וגם יהודים שלא מאמינים אבל חוששים לעזוב את החברה הדתית כך שאני מניח שהגיוני לחשוב שאותו דבר נכון גם למוסלמים(לפחות החלק האחרון).

לגבי זה שבכירים בחמאס עשירים אז לא מדובר ברוב האוכלוסיה ודי ברור שרוב אוכלוסית עזה הם לא אנשים שיש להם וילות מפוארות ומכוניות פאר.
אם אנשים פוחדים לאבד את חייהם ומבינים טוב שהוראות החמאס עלולות לגרום להם לאבד את חייהם אז לא נראה לי הגיוני שהם יתמכו בחמאס.

לגבי זה שאנחנו לא שומעים מאנשים בעזה דברים נגד החמאס ונגד הטרור אז בהחלט יכול להיות שהם פוחדים.
אם מדברים על אנשים שעזבו את עזה אז יכול להיות שיש להם משפחה בעזה ,והם פוחדים שהחמאס יפגע במשפחה שלהם.
 

eoli

New member
שמע,אני חושבת

שכדי לדבר על אמונות ודעות ובכלל לחוות דעה על קבוצה אתנית או לאומית,יהיה נכון ללמוד היטב את הכרונולוגיה התרבותית שלה. לדבר ולחוות איתם לפחות חלק מתרבותם. רק כך אתה יכול לנתח אותה.

קיים הבדל משמעותי בין יהודי דתי לבין מוסלמי. לראשון יש אפשרות לבחור בין חיים ללא דת לבין חיים ללא משפחה וחברה בה הורגל מילדות. למוסלמי אין אפשרות בחירה,אלא אם כן הוא ייעלם מהחמולה שלו,אחרת ...חבל"ז.למעשה ישנו אחוז מאד קטן וזניח של מוסלמים שכופרים בדתם. זו דת שמאד קל להתחבר אליה.

פחד ? אם כך זו אוכלוסייה שמגיע לה. נסה לדמיין אותנו שותקים נוכח דיכוי של קבוצה קטנה ביחס לגודל האוכלוסיה. אם היינו פוחדים ויש לנו דרכון זר,אז תהיה בטוח שהיינו עוזבים את הארץ בהמונינו,או שהיינו נאבקים עבור החירות ונגד דיכוי עד מוות,כי מי שמוכן לחיות תחת משטר שמדכא 90% מהאוכלוסייה אומר משהו.לא? אם היו קמים רק 200.000 אלף פלסטינים נגד החמאס,החמאס היה נעלם . נשק? ישראל כבר היתה מספקת למתנגדי החמאס.

זה שאנחנו והעולם לא שומע על משטר הדיכוי של חמאס, גם לא נובע מפחד. כבר כתבתי בהודעה הקודמת ואחזור שוב. למה חברי הכנסת הערביים,וערביי ישראל [ שהם מזוהים עם העם הפלסטיני] וכל הפלסטינים שחיים בחו"ל ואלה שנמלטו לאחרונה [מה הבעיה להסתתר תחת כיסוי של רעלה או מסיכה? ] לא מקימים קבוצות מחאה והפגנות תמיכה בארץ ובעולם נגד החמאס ועוד מטורפים שחיים ברשות הפלסטינית?הרי אין להם סיבה לפחד מהחמאס. הזרוע של החמאס לא תגיע אליהם.
 

aaa123

Member
לגבי ערביי ישראל בהחלט ידוע לי על התנגדות של

חלקם לחמאס.
בנוסף זכור לי שקרוב משפחתה של זועבי פרסם דברים בעד ישראל.

בקשר לתמיכה של ערבים בחמאס אז לדעתי חלק ממנה מגיעה כתוצאה משנאה של יהודים כלפי ערבים בלי קשר למה שהם עושים כי שנאה מביאה לשנאה נגדית.
ראי למשל תגובה מספר 62 שאומרת שצריך למחוק את כל הערבים בלי קשר למה שהם חושבים(בושה שידיעות מאשר לפרסום תגובה כזאת,ובושה שתגובה כזאת זוכה לתמיכה).

אילו דברים היו תלויים בי הייתי שם בכלא לתקופה ממושכת את מי שמפרסם תגובה כזאת או את מי שמאשר תגובה כזאת לפרסום ,ותגובות בידיעות לא מתפרסמות אוטומטית כי צריך שהמערכת תאשר אותם(אותו דבר הייתי עושה גם לערבים שהיו מביעים עמדה דומה נגד יהודים).
 

eoli

New member
אני לא מייחסת

חשיבות לבודדים [ כמה? אחד? עשר? כמה?], כי השפעתם זניחה לגמרי . אני מדברת על קבוצה משמעותית שמגנה את הדיכוי והעוני ברשות הפלסטינית ואת הטרור.

שמע דבר הזוי ומקומם ברמות.כשחברי כנסת מוסלמים מסיתים את הרחוב הערבי והפלסטיני , רוב חברי הכנסת סותמים את הפה,ואתה יודע שהדמוקרטיה במדינת ישראל היא דמוקרטיה מתגוננת,וזה אומר שקיים חוק נגד הסתה והעונש בהתאם [ עונש הסתה הוא רק לצבור היהודי],עד היום המדינה לא קיימה את החוק.

עיתון ידיעות הוא עיתון מגמטי ושמאלני פר-אקסלנס. גועל נפש של עיתון.
 

aaa123

Member
צריך אכן להעניש על הסתה גם ערבים וגם יהודים

וחבל שלא עושים את זה.

לגבי הטענה שעונש הסתה הוא רק לצבור היהודי אז אני לא רואה אותו נאכף בפועל(גם לא לציבור היהודי בלבד).
קראתי לא מעט תגובות של הסתה מצד יהודים,וממה שידוע לי רוב היהודים שקראו מוות לערבים לא נעצרו בכלל על הסתה,ורק אחרי שהמפגינים תקפו פיזית עוברי אורח טרחו לעצור אותם.

אני חושב שהמדינה צריכה להשתדל לעצור את כל מי שמסית בין אם הוא ערבי ובין אם הוא יהודי.
אני לא בשמאל ,ואני לא מכחיש את הצורך להרוג גם אזרחים כדי להגן עלינו מטרוריסטים אבל הדגש צריך להיות על גם כלומר שזאת לא המטרה אלא הכרח מצער.

מי שקורא להרוג את כולם או להרוג שהמטרה איננה טרוריסטים(וערבים אינה מילה נרדפת למחבלים) הוא מסית שמקומו בכלא.
 

eoli

New member
שמע

הבעיה האמיתית היא חוסר הסימטריה ביחס כלפי השמאל וכלפי הימין ואף בין הערבים והפלסטינים לבין היהודים. כששמאלני מביע דעה מקוממת ואף מסית נגד המדינה ונגד הדתיים ונגד והימין באופן גורף, התקשורת כמעט שלא מתייחסת,ואם היא מתייחסת זה רק כדי לתת לגיטימציה לדבריו ע"י הסברים שונים ומשונים. מצב זה גורם תסכול וזעם בימין המתבטא בתג מחיר ,ועכשיו לאור הטרור מעזה גם קריאות לרצח ערביי עזה. אתה בטח שמעת על רצח החייל באוטובוס ע"י ערבי פלסטיני,שמעת על רצח הנערה ע"י נהג מונית ערבי תושב נצרת, האם שמעת שיצאנו לרחובות בקריאות רצח לערבים ? בוודאי שלא,כי אנחנו לא כאלה,אבל רצח שלושת הנערים והתגובות שקיבלנו מחברי הכנסת הערביים שהצדיקו את המעשה ,ומהרחוב הפלסטיני בעזה יחד עם טילים הוציאו אותנו משלוותינו. יש גבול לסבלנות ולסובלנות. דם יהודי לא יהיה הפקר.

אגב, תמיד חשדתי שגם ערביי ישראל מרססים כתובות על בתים ומסגדים וחותמים "תג מחיר". נראה קצת מוגזם כל הקטע הזה עם הכתובות,ומה התגלה לאחרונה? שנמצאו כמה ערבים שאחראים להפצת כתובות בשם "תג מחיר". ואתה יודע למה הערבים עשו זאת ? כי הם ראו עד כמה הימין ובפרט השמאל יוצאים מדעתם נוכח התופעה. השמאל מיד עלה על העגלה והתחיל במסע הכפשות נגד הדתיים הציוניים .חברי כנסת יצאו לבקר בכפרים הערביים כמו בכפר פרדייס, כדי להרגיע את המפלצת הערבית. כמה חנופה החנפנו להם. כאילו "תג מחיר" רצח עשרות ערבים. מה הוא עשה? ריסס כתובות,שרף צמיגים והרס כמה אהלים של מחנה צבאי. בושה וחרפה. כשבמקביל נעשים מעשים הרבה יותר נפשעים של ערבים נגד יהודים, אתה שומע קולות פה ושם. חוסר הסימטריה בהתייחסות מעורר תופעות איומות ונפשעות של גזענוות ורצח.אז מי אשם?
 

חשמלן

New member
רק אלוהים יסלח לטרוריסטים לכשיפגוש אותם

התפקיד שלנו הוא לארגן להם את הפגישה ומהר...
 
למעלה