סיור בתחנות שדרות ונתיבות

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
להפצצה אווירית אולי לא :) אבל קסאם לא חודר

המעבר התת"ק הוא גם מרחב מוגן
ככל הנראה תקרת בטון בעובי חצי מטר בכל התחנה (כולל הרציפים) לא מספקת הגנה מספקת.
להפצצה אווירית אולי לא :) אבל קסאם לא חודר
חצי מטר בטון, גם פחות מזה הוא לא חודר. בטח ראית את כל המיגוניות שנמצאות בצמתים ובסמוך לכל תחנות האוטובוס באיזור. באלו עובי הבטון אינו חצי מטר.
 

amit1270

New member
תמונה להמחשה

המעבר התת"ק הוא גם מרחב מוגן
ככל הנראה תקרת בטון בעובי חצי מטר בכל התחנה (כולל הרציפים) לא מספקת הגנה מספקת.
תמונה להמחשה
דלתות בטחון בכניסה למעבר התת"ק (עפ"י מנהל הפרויקט הדרישות מסבכות מעט את הביצוע כי נוצרת שם מדרגונת שעלולה להפריע לנגישות לנכים).
 

down under

New member
חצי מטר בטון מזויין יעצור כל גראד

המעבר התת"ק הוא גם מרחב מוגן
ככל הנראה תקרת בטון בעובי חצי מטר בכל התחנה (כולל הרציפים) לא מספקת הגנה מספקת.
חצי מטר בטון מזויין יעצור כל גראד
רגיל בטח שכל קסאם ופצצת מרגמה.

קיר חיצוני של מקלט תקני הוא בערך בעובי של בין 40 ס"מ לחצי מטר.
קירות ממ"ד בבתים הם בני הרבה פחות מחצי מטר עובי.

חצי מטר עובי זה המון ויש סיכוי שגם פגיעה של טיל ענק, בן מעל ל-120 ק"ג חומר נפץ, הם עשויים לספוג בצורה זו או אחרת.
סקאדים (בני 300 ק"ג ומעלה) ופצצות ממטוסים (בנות רבע טון ועד שני טונות הפצצה) ברור שקיר כזה קורס מיידית כמו מגדל קלפים
שמקבל מכה חזקה ממישהו.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
איזה עובי. אשכרה בונקר!

הכניסה למעבר התת"ק.
בחודש מאי הבטיח פיטוסי שבניית המעבר תסתיים ביולי וכביש 34 יחזור למצבו הראשוני. הצהרה זו סיפקה עבורנו את התירוץ לחזור לסיור המעקב הנוכחי. בנוסף, ביקשנו לצלם (עניין שנמנע מאתנו בסיור הקודם בשל סיבות בטיחותיות) את המעבר שמתחת לפסים. כבר בודקים, כפר שמריהו...
איזה עובי. אשכרה בונקר!
 

בועז ל

New member
הנתיב הקריטי.

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
הנתיב הקריטי.
אייל ורונן מובילים אותנו במדרון המתון של הנתיב הקריטי של הפרויקט. אפשר לסמן
. מעליו נמצא כביש 34 במצבו המקורי. על כך נאמר במקורותינו: ולא נודע כי בא אל קרבו.
 

בועז ל

New member
הדרך למבצר

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
הדרך למבצר
עוברת מתחת לכביש 34.
 

בועז ל

New member
מבט בכיוון ההפוך, לעבר מבנה התחנה .

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
מבט בכיוון ההפוך, לעבר מבנה התחנה .
 

בועז ל

New member
****

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
****
 

בועז ל

New member
רציפי התחנה.

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
רציפי התחנה.
המעבר התת"ק מוביל ישירות לרציף התחנה. הצילום בכיוון המשך התוואי דרומה.
 

amit1270

New member
****

רציפי התחנה.
המעבר התת"ק מוביל ישירות לרציף התחנה. הצילום בכיוון המשך התוואי דרומה.
****
זווית קצת שונה.

אגב, המסילות ליד הרציפים הונחו רק אחרי שהושלמה יציקת התקרה העבה (השטח שימש לפיגומים ותומכים שנשאו על גבם טונות רבות של בטון, מה שלא איפשר הנחת מסילות).
 

בועז ל

New member
הפתעה מס' 3 - הפתעה בנתיב הקריטי.

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
הפתעה מס' 3 - הפתעה בנתיב הקריטי.
את השלמתו של המעבר התת"ק הייתי צריך להזכיר כהפתעה מס' 2. ההפתעה הבאה נמצאה אף היא בנתיב הקריטי של הפרויקט: תקרת הבטון המסיבית שמעל הפסים. גם עליה אפשר לסמן
.
בתמונה: התרחקתי והתרחקתי ע"מ שכל תחנת המצודה תיכנס למסגרת. התרחקתי לא מספיק.
 

בועז ל

New member
עוד קצת מרחק.

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
עוד קצת מרחק.
50 מלש"ח עלות הקמת התחנה.
 

בועז ל

New member
****

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
****
 

בועז ל

New member
****

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
****
 

בועז ל

New member
מבט צפונה.

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
מבט צפונה.
הרציף מתעקל ומיד אחריו מתחיל החפיר.
 

בועז ל

New member
הפתעה מס' 4

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
הפתעה מס' 4
הוצבו שני דרגנועים (אחד בכל צד רציף) לעלייה מהמעבר התת"ק שמתחת למסילות אל הרציף. בתמונה: אחד הדרגנועים.
 

בועז ל

New member
הכנה לדרגנוע נוסף.

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
הכנה לדרגנוע נוסף.
כדי לקבל שני דרגנועים במועד הפעלת התחנה, כנראה שצריך להיות רמלה...

ואגב רמלה, ודאי זכור לכם כי תהליך הרכבת הדרגנועים הנו תהליך ארוך ומורכב שנמשך כחודש. כל דרגנוע ודרגנוע מגיע בעשרות רבות של מארזים גדולים ובמספר גדול יותר של מארזים קטנים יותר. ברמלה זה נגמר על הקשקש. בשדרות לא אמורה להיווצר בעיה.
בעיה שבכ"ז עלולה להיווצר היא הכנסתו של הדרגנוע הנוסף. בנקודה זו אציין, כי תקרת הבטון שמעל הרציפים נבנתה רק לאחר שהוכנס גרם הדרגנוע (השלד הבסיסי בלבד) בשלמותו למקומו. מעניין, אם כן, כיצד יוכנס בעתיד הדרגנוע הנוסף.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה