סיור בתחנות שדרות ונתיבות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
"דיפון סופי".

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
"דיפון סופי".
באולם הכניסה המראה השולט הוא מראה של צנרת ותעלות: חשמל, תקשורת, מיזוג אוויר. פריט יוצא דופן הוא דיפון העץ שממנו משתלשלים כבלי החשמל. אליהם יחוברו גופי התאורה. את תקרת האולם יכסו רצועות פח דקורטיביות.
 

amit1270

New member
עוד קצת תמונות מתוך האולם

"דיפון סופי".
באולם הכניסה המראה השולט הוא מראה של צנרת ותעלות: חשמל, תקשורת, מיזוג אוויר. פריט יוצא דופן הוא דיפון העץ שממנו משתלשלים כבלי החשמל. אליהם יחוברו גופי התאורה. את תקרת האולם יכסו רצועות פח דקורטיביות.
עוד קצת תמונות מתוך האולם
 

בועז ל

New member
אם במקרה החדר הזה נראה לכם עקום...

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
אם במקרה החדר הזה נראה לכם עקום...
אתם לא טועים. פתאום נזכרתי בבניינים המשושים שבשכונת רמות בירושלים. כב' הרב פיינשטיין: מה עלה בגורלם? מישהו חי בהם?
 

amit1270

New member
"שיכוני הכוורת" בשכונת רמות פולין

אם במקרה החדר הזה נראה לכם עקום...
אתם לא טועים. פתאום נזכרתי בבניינים המשושים שבשכונת רמות בירושלים. כב' הרב פיינשטיין: מה עלה בגורלם? מישהו חי בהם?
"שיכוני הכוורת" בשכונת רמות פולין
צורת קירות הבניינים שם (חלקם) הם מחומשים (דודקהדרון) ולא משושים.
http://he.wikipedia.org/wiki/רמות_פולין
 

בועז ל

New member
לא נוספה איזושהי צלע במשך השנים?


"שיכוני הכוורת" בשכונת רמות פולין
צורת קירות הבניינים שם (חלקם) הם מחומשים (דודקהדרון) ולא משושים.
http://he.wikipedia.org/wiki/רמות_פולין
לא נוספה איזושהי צלע במשך השנים?

תודה, דוק'. שמע, אני מתקשה להחליט מה יותר נורא בעיניי: הבניין המקורי או תוספת הבנייה המאוחרת. בררררר....
 

darkshadow1

New member
העיצוב דווקא נראה מאוד מעניין.

לא נוספה איזושהי צלע במשך השנים?

תודה, דוק'. שמע, אני מתקשה להחליט מה יותר נורא בעיניי: הבניין המקורי או תוספת הבנייה המאוחרת. בררררר....
העיצוב דווקא נראה מאוד מעניין.
אני חושב שהבניין נראה רע בגלל שילוב של בנייה ברמה נמוכה והזנחה רבת שנים של המבנה עצמו ושל הסביבה שלו.
 

amit1270

New member
היית מסכים לגור בדבר כזה?

העיצוב דווקא נראה מאוד מעניין.
אני חושב שהבניין נראה רע בגלל שילוב של בנייה ברמה נמוכה והזנחה רבת שנים של המבנה עצמו ושל הסביבה שלו.
היית מסכים לגור בדבר כזה?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בוודאי. מאוכליסם בצפיפות ולעייפה

אם במקרה החדר הזה נראה לכם עקום...
אתם לא טועים. פתאום נזכרתי בבניינים המשושים שבשכונת רמות בירושלים. כב' הרב פיינשטיין: מה עלה בגורלם? מישהו חי בהם?
בוודאי. מאוכליסם בצפיפות ולעייפה
זה נקרא "רמות פולין".
 

בועז ל

New member
הכניסה למעבר התת"ק.

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
הכניסה למעבר התת"ק.
בחודש מאי הבטיח פיטוסי שבניית המעבר תסתיים ביולי וכביש 34 יחזור למצבו הראשוני. הצהרה זו סיפקה עבורנו את התירוץ לחזור לסיור המעקב הנוכחי. בנוסף, ביקשנו לצלם (עניין שנמנע מאתנו בסיור הקודם בשל סיבות בטיחותיות) את המעבר שמתחת לפסים. כבר בודקים, כפר שמריהו...
 

amit1270

New member
המעבר התת"ק הוא גם מרחב מוגן

הכניסה למעבר התת"ק.
בחודש מאי הבטיח פיטוסי שבניית המעבר תסתיים ביולי וכביש 34 יחזור למצבו הראשוני. הצהרה זו סיפקה עבורנו את התירוץ לחזור לסיור המעקב הנוכחי. בנוסף, ביקשנו לצלם (עניין שנמנע מאתנו בסיור הקודם בשל סיבות בטיחותיות) את המעבר שמתחת לפסים. כבר בודקים, כפר שמריהו...
המעבר התת"ק הוא גם מרחב מוגן
ככל הנראה תקרת בטון בעובי חצי מטר בכל התחנה (כולל הרציפים) לא מספקת הגנה מספקת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה