סיור בתחנות שדרות ונתיבות

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
חבל שלא התקינו את הדרגנועים הנוספים

הכנה לדרגנוע נוסף.
כדי לקבל שני דרגנועים במועד הפעלת התחנה, כנראה שצריך להיות רמלה...

ואגב רמלה, ודאי זכור לכם כי תהליך הרכבת הדרגנועים הנו תהליך ארוך ומורכב שנמשך כחודש. כל דרגנוע ודרגנוע מגיע בעשרות רבות של מארזים גדולים ובמספר גדול יותר של מארזים קטנים יותר. ברמלה זה נגמר על הקשקש. בשדרות לא אמורה להיווצר בעיה.
בעיה שבכ"ז עלולה להיווצר היא הכנסתו של הדרגנוע הנוסף. בנקודה זו אציין, כי תקרת הבטון שמעל הרציפים נבנתה רק לאחר שהוכנס גרם הדרגנוע (השלד הבסיסי בלבד) בשלמותו למקומו. מעניין, אם כן, כיצד יוכנס בעתיד הדרגנוע הנוסף.
חבל שלא התקינו את הדרגנועים הנוספים
תחנה כל כך יקרה ומושקעת תהיה חסרה בלי הדרגנועים הנוספים, וכפי שציינת לא ברור איך יצליחו להכניס את הדרגנועים הנוספים אחרי שתקרת הבטון נבנתה (אני מניח שזה אפשרי אבל מסובך וכנראה יקר יותר).

כאן המקום לציין שקיים אי-שוויון בין הרציפים: הגישה לרציף מס' 1 (לכיוון באר שבע) היא ישירות מאולם ההמתנה והמעבר שמתחת לכביש שאורכו כ-100 מטר (לא נורא), אבל כדי להגיע לרציף מס' 2 (בכיוון אשקלון/ת"א) יש צורך לרדת למעבר התת-קרקעי מתחת למסילות ולעלות חזרה. זה אומר שבבוקר (ובוודאי בשנים הראשונות להפעלת התחנה) הדרגנועים יהיו צריכים להיות בכיוון ירידה מרציף 1 ועלייה לרציף 2, ובערב הכיוונים צריכים להיות הפוכים.
 

darkshadow1

New member
היא תסתדר טוב מאוד בלעדיהם.

חבל שלא התקינו את הדרגנועים הנוספים
תחנה כל כך יקרה ומושקעת תהיה חסרה בלי הדרגנועים הנוספים, וכפי שציינת לא ברור איך יצליחו להכניס את הדרגנועים הנוספים אחרי שתקרת הבטון נבנתה (אני מניח שזה אפשרי אבל מסובך וכנראה יקר יותר).

כאן המקום לציין שקיים אי-שוויון בין הרציפים: הגישה לרציף מס' 1 (לכיוון באר שבע) היא ישירות מאולם ההמתנה והמעבר שמתחת לכביש שאורכו כ-100 מטר (לא נורא), אבל כדי להגיע לרציף מס' 2 (בכיוון אשקלון/ת"א) יש צורך לרדת למעבר התת-קרקעי מתחת למסילות ולעלות חזרה. זה אומר שבבוקר (ובוודאי בשנים הראשונות להפעלת התחנה) הדרגנועים יהיו צריכים להיות בכיוון ירידה מרציף 1 ועלייה לרציף 2, ובערב הכיוונים צריכים להיות הפוכים.
היא תסתדר טוב מאוד בלעדיהם.
בתחנות העמוסות ביותר בארץ יש דרגנוע אחד לרציף ואפילו פחות.
 

jarondl

New member
האם המעבר מתחת לכביש לא מתחבר למעבר מתחת

חבל שלא התקינו את הדרגנועים הנוספים
תחנה כל כך יקרה ומושקעת תהיה חסרה בלי הדרגנועים הנוספים, וכפי שציינת לא ברור איך יצליחו להכניס את הדרגנועים הנוספים אחרי שתקרת הבטון נבנתה (אני מניח שזה אפשרי אבל מסובך וכנראה יקר יותר).

כאן המקום לציין שקיים אי-שוויון בין הרציפים: הגישה לרציף מס' 1 (לכיוון באר שבע) היא ישירות מאולם ההמתנה והמעבר שמתחת לכביש שאורכו כ-100 מטר (לא נורא), אבל כדי להגיע לרציף מס' 2 (בכיוון אשקלון/ת"א) יש צורך לרדת למעבר התת-קרקעי מתחת למסילות ולעלות חזרה. זה אומר שבבוקר (ובוודאי בשנים הראשונות להפעלת התחנה) הדרגנועים יהיו צריכים להיות בכיוון ירידה מרציף 1 ועלייה לרציף 2, ובערב הכיוונים צריכים להיות הפוכים.
האם המעבר מתחת לכביש לא מתחבר למעבר מתחת
למסילות? כלומר האם צריך לעבור מתחת לכביש, לעלות לתחנה, להכנס, לרדת למעבר מתחת למסילות, ולעלות שוב??
או שיש גם כניסה תת קרקעית לתחנה?
 

amit1270

New member
הרציפים הם באותו מפלס כמו המעבר מתחת לכביש

האם המעבר מתחת לכביש לא מתחבר למעבר מתחת
למסילות? כלומר האם צריך לעבור מתחת לכביש, לעלות לתחנה, להכנס, לרדת למעבר מתחת למסילות, ולעלות שוב??
או שיש גם כניסה תת קרקעית לתחנה?
הרציפים הם באותו מפלס כמו המעבר מתחת לכביש
המעבר בין הרציפים הוא במפלס נמוך יותר.
 

olli3

New member
מנהל
התמח"ת יכולה לתרום כמה דרגנועים שלא עבדו כבר

הכנה לדרגנוע נוסף.
כדי לקבל שני דרגנועים במועד הפעלת התחנה, כנראה שצריך להיות רמלה...

ואגב רמלה, ודאי זכור לכם כי תהליך הרכבת הדרגנועים הנו תהליך ארוך ומורכב שנמשך כחודש. כל דרגנוע ודרגנוע מגיע בעשרות רבות של מארזים גדולים ובמספר גדול יותר של מארזים קטנים יותר. ברמלה זה נגמר על הקשקש. בשדרות לא אמורה להיווצר בעיה.
בעיה שבכ"ז עלולה להיווצר היא הכנסתו של הדרגנוע הנוסף. בנקודה זו אציין, כי תקרת הבטון שמעל הרציפים נבנתה רק לאחר שהוכנס גרם הדרגנוע (השלד הבסיסי בלבד) בשלמותו למקומו. מעניין, אם כן, כיצד יוכנס בעתיד הדרגנוע הנוסף.
התמח"ת יכולה לתרום כמה דרגנועים שלא עבדו כבר
10 שנים לפחות.
 

tapuzo

New member
יותר יפה מרוב הקניונים, השקעה מבורכת בעיצוב

הכנה לדרגנוע נוסף.
כדי לקבל שני דרגנועים במועד הפעלת התחנה, כנראה שצריך להיות רמלה...

ואגב רמלה, ודאי זכור לכם כי תהליך הרכבת הדרגנועים הנו תהליך ארוך ומורכב שנמשך כחודש. כל דרגנוע ודרגנוע מגיע בעשרות רבות של מארזים גדולים ובמספר גדול יותר של מארזים קטנים יותר. ברמלה זה נגמר על הקשקש. בשדרות לא אמורה להיווצר בעיה.
בעיה שבכ"ז עלולה להיווצר היא הכנסתו של הדרגנוע הנוסף. בנקודה זו אציין, כי תקרת הבטון שמעל הרציפים נבנתה רק לאחר שהוכנס גרם הדרגנוע (השלד הבסיסי בלבד) בשלמותו למקומו. מעניין, אם כן, כיצד יוכנס בעתיד הדרגנוע הנוסף.
יותר יפה מרוב הקניונים, השקעה מבורכת בעיצוב
הלוואי שישקיעו קצת יותר מחשבה ביתר הקופסאות המשעממות שבונים פה בתור בתי ספר ומבני ציבור
 

בועז ל

New member
בעל הבית

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
בעל הבית
כבר אין צורך להציג אותו.
 

בועז ל

New member
****

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
****
 

בועז ל

New member
פיר המעלית.

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
פיר המעלית.
כרגיל, מעלית אחת לכל רציף. למי שמתעניין, "אלקטרה" תתחזק את מעליות התחנה.
 

DanBus43Maalit72

Active member
אם אלקטרה מתקינה את המעליות בתחנה

פיר המעלית.
כרגיל, מעלית אחת לכל רציף. למי שמתעניין, "אלקטרה" תתחזק את מעליות התחנה.
אם אלקטרה מתקינה את המעליות בתחנה
יש סיכוי שהיא תתקין מעליות של SJEC מסין כיוון שהותקנו מעליות של SJEC בתחנות הרכבת בחולון בת ים.
 

בועז ל

New member
אלקטרה אינה מתקינה את מעליות התחנה.

אם אלקטרה מתקינה את המעליות בתחנה
יש סיכוי שהיא תתקין מעליות של SJEC מסין כיוון שהותקנו מעליות של SJEC בתחנות הרכבת בחולון בת ים.
אלקטרה אינה מתקינה את מעליות התחנה.
הקבלן עשוש הוא המתקין.
 

בועז ל

New member
מעבר תת"ק מתחת למסילות.

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
מעבר תת"ק מתחת למסילות.
 

בועז ל

New member
מראה דומה ברציף הנוסף.

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
מראה דומה ברציף הנוסף.
 

בועז ל

New member
במרכז - פיר המעליות.

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
במרכז - פיר המעליות.
 

בועז ל

New member
במפלס הרציף

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
במפלס הרציף
 

בועז ל

New member
מבט מרציף לרציף.

סיור בתחנות שדרות ונתיבות
צהריים שמחים וסופ"ש נעים לששת קוראיי הנאמנים.
שבוע התשתיות הדחוס שעברנו מגיע אל קצו בסיור שנערך אתמול בתחנות שדרות ("תחנת המצודה" להלן) ונתיבות. לאחר הסיור בקו לכרמיאל, שהביא עמו את בשורת האי-חשמול המאכזבת, הגיע הזמן לשנות אווירה. כשמדברים על שינוי אווירה, אין כמו לרתום את מיודענו אייל פיטוסי, המרענן הרשמי של אגף הביצוע בחטיבת התשתיות של ר"י. ביני לבין אייל קיים סידור קבוע שמתנהל מזה שנים רבות: בכל פעם שאני מתייצב אצלו לסיור, על אייל להכין עבורי הפתעות.


מלאכת ההפתעות של אייל הייתה קשה וכפולה בסיור זה, שכן, ד"ר התחכמות עמיתוש החליט להצטרף לסיור ולבחון את מיקומה של תחנת נתיבות. מן הסתם, נשמע ממנו את רשמיו בהמשך. לפני שנצא לדרך, אבקש להודות לאנשי המקצוע שליוו אותנו בהסברים מקצועיים ובקפה טוב.
לרונן דביר מחברת הניהול "אחים מרגולין", שזו הפעם השנייה בתוך שלושה חודשים שאנו נפגשים עמו. רונן מנהל את פרויקט תחנת שדרות.
לאורן מ"וקסמן גוברין גבע", שמנהלת את תחנת נתיבות.
לס"מ אגף חטיבת הביצוע ברכבת, אייל פיטוסי, שעדיין לא מאמין שגם בתום 7 שנים אני עדיין דולק בעקבותיו.

לגב' ברכה דיין, המתאמת מס' אחת ברכבת, שקרוב לוודאי גם היחידה שמסוגלת למקם את פיטוסי בשדרות בשעה כה מוקדמת ואפילו להקדים אותי.
מבט מרציף לרציף.
אחחח... הפנטזיה של ידידנו אלן מתגשמת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה