סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
תודה רבה, דני! ותודה לכולם על התגובות.

רבה בועז ! מזמן לא היה עדכון מהקו המענין הזה !
תודה רבה, דני! ותודה לכולם על התגובות.
 

amit1270

New member
תודה רבה בועז!

סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום קיים השבוע סיור בפרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל" בקו לכרמיאל. פרויקט המבנה העליון הנו פרויקט בעלות כוללת 1.5 מיליארד ש"ח, שמשתלב בשלושה מגה-פרויקטים: 531, מסילת העמק והקו לכרמיאל. הפרויקט מבוצע ע"י שותפות של 3 חברות: "לסיכו", "שיכון ובינוי" ו-DB הגרמנית. עובדה זאת לבדה, הופכת את פרויקט המבנה העליון למגה-פרויקט בפני עצמו. את הפרויקט מנהלת "אתגר הנדסה וייעוץ" עבור "נתיבי ישראל". לפני שאעבור לתיאור תכולת הפרויקט, אבקש להודות מקרב לב למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ" על האירוח הלבבי לו זכינו לקבל בסיור.
תודה לאינג' אריק פולק, מנהל הפרויקט והאיש שהוביל עבורנו את הסיור בהסברים מקצועיים, מעניינים ומלומדים.
תודה נוספת שלוחה לערן אסינגר מ"אתגר" על מלאכת התיאום היעילה ואישורי הכניסה לתחנות אחיהוד וכרמיאל, שאינן נכללות בפרויקט המבנה העליון.
אחרונים ומאוד חביבים: תודה למשתתפי הסיור שהטריחו עצמם צפונה בעיצומו של חודש אוגוסט (כן-כן, חודש ספטמבר עדיין בגדר שמועה בלבד
).
בתמונה: מבט מתוך מנהרת גילון הדרומית אל חצר הפורטל המערבי.
בתמונה: מבט מתוך המנהרה הדרומית של מנהרות גילון אל הפורטל המערבי.
תודה רבה בועז!
שרשור מרתק (כרגיל) מפרויקט שלא זוכה לסיקור נרחב.

 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה, בועז!

סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום קיים השבוע סיור בפרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל" בקו לכרמיאל. פרויקט המבנה העליון הנו פרויקט בעלות כוללת 1.5 מיליארד ש"ח, שמשתלב בשלושה מגה-פרויקטים: 531, מסילת העמק והקו לכרמיאל. הפרויקט מבוצע ע"י שותפות של 3 חברות: "לסיכו", "שיכון ובינוי" ו-DB הגרמנית. עובדה זאת לבדה, הופכת את פרויקט המבנה העליון למגה-פרויקט בפני עצמו. את הפרויקט מנהלת "אתגר הנדסה וייעוץ" עבור "נתיבי ישראל". לפני שאעבור לתיאור תכולת הפרויקט, אבקש להודות מקרב לב למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ" על האירוח הלבבי לו זכינו לקבל בסיור.
תודה לאינג' אריק פולק, מנהל הפרויקט והאיש שהוביל עבורנו את הסיור בהסברים מקצועיים, מעניינים ומלומדים.
תודה נוספת שלוחה לערן אסינגר מ"אתגר" על מלאכת התיאום היעילה ואישורי הכניסה לתחנות אחיהוד וכרמיאל, שאינן נכללות בפרויקט המבנה העליון.
אחרונים ומאוד חביבים: תודה למשתתפי הסיור שהטריחו עצמם צפונה בעיצומו של חודש אוגוסט (כן-כן, חודש ספטמבר עדיין בגדר שמועה בלבד
).
בתמונה: מבט מתוך מנהרת גילון הדרומית אל חצר הפורטל המערבי.
בתמונה: מבט מתוך המנהרה הדרומית של מנהרות גילון אל הפורטל המערבי.
תודה רבה, בועז!
 

alantan

New member
תודה רבה בועז, תמונות ותיאורים מאוד מעניינים

סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום קיים השבוע סיור בפרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל" בקו לכרמיאל. פרויקט המבנה העליון הנו פרויקט בעלות כוללת 1.5 מיליארד ש"ח, שמשתלב בשלושה מגה-פרויקטים: 531, מסילת העמק והקו לכרמיאל. הפרויקט מבוצע ע"י שותפות של 3 חברות: "לסיכו", "שיכון ובינוי" ו-DB הגרמנית. עובדה זאת לבדה, הופכת את פרויקט המבנה העליון למגה-פרויקט בפני עצמו. את הפרויקט מנהלת "אתגר הנדסה וייעוץ" עבור "נתיבי ישראל". לפני שאעבור לתיאור תכולת הפרויקט, אבקש להודות מקרב לב למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ" על האירוח הלבבי לו זכינו לקבל בסיור.
תודה לאינג' אריק פולק, מנהל הפרויקט והאיש שהוביל עבורנו את הסיור בהסברים מקצועיים, מעניינים ומלומדים.
תודה נוספת שלוחה לערן אסינגר מ"אתגר" על מלאכת התיאום היעילה ואישורי הכניסה לתחנות אחיהוד וכרמיאל, שאינן נכללות בפרויקט המבנה העליון.
אחרונים ומאוד חביבים: תודה למשתתפי הסיור שהטריחו עצמם צפונה בעיצומו של חודש אוגוסט (כן-כן, חודש ספטמבר עדיין בגדר שמועה בלבד
).
בתמונה: מבט מתוך מנהרת גילון הדרומית אל חצר הפורטל המערבי.
בתמונה: מבט מתוך המנהרה הדרומית של מנהרות גילון אל הפורטל המערבי.
תודה רבה בועז, תמונות ותיאורים מאוד מעניינים
השכלתי רבות לגבי ה-Slab Track.
&nbsp
אני רואה שאתה נמשך לפרוייקטים ממונהרים... הרווח הוא כולו שלנו!
 

easylivin

New member
תודה בועז - גם לך על הסקירה המרתקת וגם למארחים!

סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום קיים השבוע סיור בפרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל" בקו לכרמיאל. פרויקט המבנה העליון הנו פרויקט בעלות כוללת 1.5 מיליארד ש"ח, שמשתלב בשלושה מגה-פרויקטים: 531, מסילת העמק והקו לכרמיאל. הפרויקט מבוצע ע"י שותפות של 3 חברות: "לסיכו", "שיכון ובינוי" ו-DB הגרמנית. עובדה זאת לבדה, הופכת את פרויקט המבנה העליון למגה-פרויקט בפני עצמו. את הפרויקט מנהלת "אתגר הנדסה וייעוץ" עבור "נתיבי ישראל". לפני שאעבור לתיאור תכולת הפרויקט, אבקש להודות מקרב לב למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ" על האירוח הלבבי לו זכינו לקבל בסיור.
תודה לאינג' אריק פולק, מנהל הפרויקט והאיש שהוביל עבורנו את הסיור בהסברים מקצועיים, מעניינים ומלומדים.
תודה נוספת שלוחה לערן אסינגר מ"אתגר" על מלאכת התיאום היעילה ואישורי הכניסה לתחנות אחיהוד וכרמיאל, שאינן נכללות בפרויקט המבנה העליון.
אחרונים ומאוד חביבים: תודה למשתתפי הסיור שהטריחו עצמם צפונה בעיצומו של חודש אוגוסט (כן-כן, חודש ספטמבר עדיין בגדר שמועה בלבד
).
בתמונה: מבט מתוך מנהרת גילון הדרומית אל חצר הפורטל המערבי.
בתמונה: מבט מתוך המנהרה הדרומית של מנהרות גילון אל הפורטל המערבי.
תודה בועז - גם לך על הסקירה המרתקת וגם למארחים!
אין ספק שצפויות לנו כמה שנים מעניינות לפנינו.

אז מנהרות רכבת יש לנו, slab track גם כן "יש", ETCS יהיה בקרוב - רק החשמול חסר כדי שנהפוך "למדינה נורמלית".
רק בתחום הרכבות בינתיים.
 

mauzer

New member
תודה בועז !

סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום קיים השבוע סיור בפרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל" בקו לכרמיאל. פרויקט המבנה העליון הנו פרויקט בעלות כוללת 1.5 מיליארד ש"ח, שמשתלב בשלושה מגה-פרויקטים: 531, מסילת העמק והקו לכרמיאל. הפרויקט מבוצע ע"י שותפות של 3 חברות: "לסיכו", "שיכון ובינוי" ו-DB הגרמנית. עובדה זאת לבדה, הופכת את פרויקט המבנה העליון למגה-פרויקט בפני עצמו. את הפרויקט מנהלת "אתגר הנדסה וייעוץ" עבור "נתיבי ישראל". לפני שאעבור לתיאור תכולת הפרויקט, אבקש להודות מקרב לב למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ" על האירוח הלבבי לו זכינו לקבל בסיור.
תודה לאינג' אריק פולק, מנהל הפרויקט והאיש שהוביל עבורנו את הסיור בהסברים מקצועיים, מעניינים ומלומדים.
תודה נוספת שלוחה לערן אסינגר מ"אתגר" על מלאכת התיאום היעילה ואישורי הכניסה לתחנות אחיהוד וכרמיאל, שאינן נכללות בפרויקט המבנה העליון.
אחרונים ומאוד חביבים: תודה למשתתפי הסיור שהטריחו עצמם צפונה בעיצומו של חודש אוגוסט (כן-כן, חודש ספטמבר עדיין בגדר שמועה בלבד
).
בתמונה: מבט מתוך מנהרת גילון הדרומית אל חצר הפורטל המערבי.
בתמונה: מבט מתוך המנהרה הדרומית של מנהרות גילון אל הפורטל המערבי.
תודה בועז !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה