סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.

מצב
הנושא נעול.

Yarenn

New member
למעלה מימין שכונת רחבעם של כרמיאל נבנית על הר כרמי

הפורטל המזרחי של מנהרות גילון
במקום אווירה של פעילות ועבודות הכנה על הקמת מבנה האנרגיה הגדול.
למעלה מימין שכונת רחבעם של כרמיאל נבנית על הר כרמי
 

בועז ל

New member
תצפית על התוואי מהכניסה לאזוה"ת בר-לב.

סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום קיים השבוע סיור בפרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל" בקו לכרמיאל. פרויקט המבנה העליון הנו פרויקט בעלות כוללת 1.5 מיליארד ש"ח, שמשתלב בשלושה מגה-פרויקטים: 531, מסילת העמק והקו לכרמיאל. הפרויקט מבוצע ע"י שותפות של 3 חברות: "לסיכו", "שיכון ובינוי" ו-DB הגרמנית. עובדה זאת לבדה, הופכת את פרויקט המבנה העליון למגה-פרויקט בפני עצמו. את הפרויקט מנהלת "אתגר הנדסה וייעוץ" עבור "נתיבי ישראל". לפני שאעבור לתיאור תכולת הפרויקט, אבקש להודות מקרב לב למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ" על האירוח הלבבי לו זכינו לקבל בסיור.
תודה לאינג' אריק פולק, מנהל הפרויקט והאיש שהוביל עבורנו את הסיור בהסברים מקצועיים, מעניינים ומלומדים.
תודה נוספת שלוחה לערן אסינגר מ"אתגר" על מלאכת התיאום היעילה ואישורי הכניסה לתחנות אחיהוד וכרמיאל, שאינן נכללות בפרויקט המבנה העליון.
אחרונים ומאוד חביבים: תודה למשתתפי הסיור שהטריחו עצמם צפונה בעיצומו של חודש אוגוסט (כן-כן, חודש ספטמבר עדיין בגדר שמועה בלבד
).
בתמונה: מבט מתוך מנהרת גילון הדרומית אל חצר הפורטל המערבי.
בתמונה: מבט מתוך המנהרה הדרומית של מנהרות גילון אל הפורטל המערבי.
תצפית על התוואי מהכניסה לאזוה"ת בר-לב.
תמונה אחת לכיוון מזרח ובה נראה התוואי המעמיק ושתי תמונות מערבה לעבר רציפי תחנת אחיהוד.





 

בועז ל

New member
תחנת אחיהוד.

סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום קיים השבוע סיור בפרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל" בקו לכרמיאל. פרויקט המבנה העליון הנו פרויקט בעלות כוללת 1.5 מיליארד ש"ח, שמשתלב בשלושה מגה-פרויקטים: 531, מסילת העמק והקו לכרמיאל. הפרויקט מבוצע ע"י שותפות של 3 חברות: "לסיכו", "שיכון ובינוי" ו-DB הגרמנית. עובדה זאת לבדה, הופכת את פרויקט המבנה העליון למגה-פרויקט בפני עצמו. את הפרויקט מנהלת "אתגר הנדסה וייעוץ" עבור "נתיבי ישראל". לפני שאעבור לתיאור תכולת הפרויקט, אבקש להודות מקרב לב למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ" על האירוח הלבבי לו זכינו לקבל בסיור.
תודה לאינג' אריק פולק, מנהל הפרויקט והאיש שהוביל עבורנו את הסיור בהסברים מקצועיים, מעניינים ומלומדים.
תודה נוספת שלוחה לערן אסינגר מ"אתגר" על מלאכת התיאום היעילה ואישורי הכניסה לתחנות אחיהוד וכרמיאל, שאינן נכללות בפרויקט המבנה העליון.
אחרונים ומאוד חביבים: תודה למשתתפי הסיור שהטריחו עצמם צפונה בעיצומו של חודש אוגוסט (כן-כן, חודש ספטמבר עדיין בגדר שמועה בלבד
).
בתמונה: מבט מתוך מנהרת גילון הדרומית אל חצר הפורטל המערבי.
בתמונה: מבט מתוך המנהרה הדרומית של מנהרות גילון אל הפורטל המערבי.
תחנת אחיהוד.
מראה כללי של מבנה התחנה ממגרש החניה. בתמונה נראה גם המעבר התת"ק שעובר מתחת לרציפים. הקמת המבנה מתקדמת לא רע, אך העיצוב שוב מייבא, לטעמי, חיפוי שנראה קודר ואינו מתאים לנוף ארצנו. קבלן מבצע: "טר ארמה".

 

nOnAmE134

New member
דומה לתחנת אופקים ><

תחנת אחיהוד.
מראה כללי של מבנה התחנה ממגרש החניה. בתמונה נראה גם המעבר התת"ק שעובר מתחת לרציפים. הקמת המבנה מתקדמת לא רע, אך העיצוב שוב מייבא, לטעמי, חיפוי שנראה קודר ואינו מתאים לנוף ארצנו. קבלן מבצע: "טר ארמה".
דומה לתחנת אופקים ><
 

בועז ל

New member
אחיהוד - באולם הנוסעים

סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום קיים השבוע סיור בפרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל" בקו לכרמיאל. פרויקט המבנה העליון הנו פרויקט בעלות כוללת 1.5 מיליארד ש"ח, שמשתלב בשלושה מגה-פרויקטים: 531, מסילת העמק והקו לכרמיאל. הפרויקט מבוצע ע"י שותפות של 3 חברות: "לסיכו", "שיכון ובינוי" ו-DB הגרמנית. עובדה זאת לבדה, הופכת את פרויקט המבנה העליון למגה-פרויקט בפני עצמו. את הפרויקט מנהלת "אתגר הנדסה וייעוץ" עבור "נתיבי ישראל". לפני שאעבור לתיאור תכולת הפרויקט, אבקש להודות מקרב לב למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ" על האירוח הלבבי לו זכינו לקבל בסיור.
תודה לאינג' אריק פולק, מנהל הפרויקט והאיש שהוביל עבורנו את הסיור בהסברים מקצועיים, מעניינים ומלומדים.
תודה נוספת שלוחה לערן אסינגר מ"אתגר" על מלאכת התיאום היעילה ואישורי הכניסה לתחנות אחיהוד וכרמיאל, שאינן נכללות בפרויקט המבנה העליון.
אחרונים ומאוד חביבים: תודה למשתתפי הסיור שהטריחו עצמם צפונה בעיצומו של חודש אוגוסט (כן-כן, חודש ספטמבר עדיין בגדר שמועה בלבד
).
בתמונה: מבט מתוך מנהרת גילון הדרומית אל חצר הפורטל המערבי.
בתמונה: מבט מתוך המנהרה הדרומית של מנהרות גילון אל הפורטל המערבי.
אחיהוד - באולם הנוסעים
טוב, הסטנדרט כבר מוכר לנו היטב ואיני מוצא טעם לחזור על מה שראינו באופקים ונתיבות. אגב, תחנת אחיהוד אינה נכללת בפרויקט המבנה העליון. הביקור בה התאפשר באדיבותם הרבה של אנשי "אתגר הנדסה וייעוץ".



 

בועז ל

New member
מתחת לרציפי התחנה.

סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום קיים השבוע סיור בפרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל" בקו לכרמיאל. פרויקט המבנה העליון הנו פרויקט בעלות כוללת 1.5 מיליארד ש"ח, שמשתלב בשלושה מגה-פרויקטים: 531, מסילת העמק והקו לכרמיאל. הפרויקט מבוצע ע"י שותפות של 3 חברות: "לסיכו", "שיכון ובינוי" ו-DB הגרמנית. עובדה זאת לבדה, הופכת את פרויקט המבנה העליון למגה-פרויקט בפני עצמו. את הפרויקט מנהלת "אתגר הנדסה וייעוץ" עבור "נתיבי ישראל". לפני שאעבור לתיאור תכולת הפרויקט, אבקש להודות מקרב לב למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ" על האירוח הלבבי לו זכינו לקבל בסיור.
תודה לאינג' אריק פולק, מנהל הפרויקט והאיש שהוביל עבורנו את הסיור בהסברים מקצועיים, מעניינים ומלומדים.
תודה נוספת שלוחה לערן אסינגר מ"אתגר" על מלאכת התיאום היעילה ואישורי הכניסה לתחנות אחיהוד וכרמיאל, שאינן נכללות בפרויקט המבנה העליון.
אחרונים ומאוד חביבים: תודה למשתתפי הסיור שהטריחו עצמם צפונה בעיצומו של חודש אוגוסט (כן-כן, חודש ספטמבר עדיין בגדר שמועה בלבד
).
בתמונה: מבט מתוך מנהרת גילון הדרומית אל חצר הפורטל המערבי.
בתמונה: מבט מתוך המנהרה הדרומית של מנהרות גילון אל הפורטל המערבי.
מתחת לרציפי התחנה.
גם כאן שולט החום הקודר ולא ניתן לציין אי-אילו דברים שלא ראינו בתחנות הרכבת האחרונות שהוקמו. עניין אחד בכל זאת שווה התייחסות והוא מספר הדרגנועים שיופעלו בתחנה. לדברי מנהל העבודה, "אלקטרה" תפעיל שני דרגנועים בכל רציף; אחד לעלייה והאחר לירידה. בנישת הדרגנועים אכן ניתן למקם שני דרגנועים, אך לאור "החיסכון" שראינו במספר תחנות, אני מטיל ספק אם אכן זו התוצאה שנראה עם הפעלת התחנה.





 

בועז ל

New member
רציפי תחנת אחיהוד.

סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום קיים השבוע סיור בפרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל" בקו לכרמיאל. פרויקט המבנה העליון הנו פרויקט בעלות כוללת 1.5 מיליארד ש"ח, שמשתלב בשלושה מגה-פרויקטים: 531, מסילת העמק והקו לכרמיאל. הפרויקט מבוצע ע"י שותפות של 3 חברות: "לסיכו", "שיכון ובינוי" ו-DB הגרמנית. עובדה זאת לבדה, הופכת את פרויקט המבנה העליון למגה-פרויקט בפני עצמו. את הפרויקט מנהלת "אתגר הנדסה וייעוץ" עבור "נתיבי ישראל". לפני שאעבור לתיאור תכולת הפרויקט, אבקש להודות מקרב לב למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ" על האירוח הלבבי לו זכינו לקבל בסיור.
תודה לאינג' אריק פולק, מנהל הפרויקט והאיש שהוביל עבורנו את הסיור בהסברים מקצועיים, מעניינים ומלומדים.
תודה נוספת שלוחה לערן אסינגר מ"אתגר" על מלאכת התיאום היעילה ואישורי הכניסה לתחנות אחיהוד וכרמיאל, שאינן נכללות בפרויקט המבנה העליון.
אחרונים ומאוד חביבים: תודה למשתתפי הסיור שהטריחו עצמם צפונה בעיצומו של חודש אוגוסט (כן-כן, חודש ספטמבר עדיין בגדר שמועה בלבד
).
בתמונה: מבט מתוך מנהרת גילון הדרומית אל חצר הפורטל המערבי.
בתמונה: מבט מתוך המנהרה הדרומית של מנהרות גילון אל הפורטל המערבי.
רציפי תחנת אחיהוד.
שני רציפי צד יהיו בהפעלת הקו עם אופציה עתידית (אם בכלל וכאשר) להפיכת הרציף הדרומי לרציף אי. מבט מהיר אל הרציפים מגלה גם כאן ארבעה חדרי ממ"ד וקירוי עתידי שיהיה באחוזים מופחתים משמעותי מאלה שפגשנו בתחנות הדרומיות. עוד ניתן לראות את מרכיב העבודה שדורש הכי הרבה דיוק בביצוע: אבני קצה הרציף.





 

בועז ל

New member
מבט לעבר אזוה"ת בר-לב

סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום קיים השבוע סיור בפרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל" בקו לכרמיאל. פרויקט המבנה העליון הנו פרויקט בעלות כוללת 1.5 מיליארד ש"ח, שמשתלב בשלושה מגה-פרויקטים: 531, מסילת העמק והקו לכרמיאל. הפרויקט מבוצע ע"י שותפות של 3 חברות: "לסיכו", "שיכון ובינוי" ו-DB הגרמנית. עובדה זאת לבדה, הופכת את פרויקט המבנה העליון למגה-פרויקט בפני עצמו. את הפרויקט מנהלת "אתגר הנדסה וייעוץ" עבור "נתיבי ישראל". לפני שאעבור לתיאור תכולת הפרויקט, אבקש להודות מקרב לב למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ" על האירוח הלבבי לו זכינו לקבל בסיור.
תודה לאינג' אריק פולק, מנהל הפרויקט והאיש שהוביל עבורנו את הסיור בהסברים מקצועיים, מעניינים ומלומדים.
תודה נוספת שלוחה לערן אסינגר מ"אתגר" על מלאכת התיאום היעילה ואישורי הכניסה לתחנות אחיהוד וכרמיאל, שאינן נכללות בפרויקט המבנה העליון.
אחרונים ומאוד חביבים: תודה למשתתפי הסיור שהטריחו עצמם צפונה בעיצומו של חודש אוגוסט (כן-כן, חודש ספטמבר עדיין בגדר שמועה בלבד
).
בתמונה: מבט מתוך מנהרת גילון הדרומית אל חצר הפורטל המערבי.
בתמונה: מבט מתוך המנהרה הדרומית של מנהרות גילון אל הפורטל המערבי.
מבט לעבר אזוה"ת בר-לב
קטע רצוף וחביב של אבני קצה הרציף כבר הותקן בצד זה בשני הרציפים.

 

בועז ל

New member
מגרש החניה

סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום קיים השבוע סיור בפרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל" בקו לכרמיאל. פרויקט המבנה העליון הנו פרויקט בעלות כוללת 1.5 מיליארד ש"ח, שמשתלב בשלושה מגה-פרויקטים: 531, מסילת העמק והקו לכרמיאל. הפרויקט מבוצע ע"י שותפות של 3 חברות: "לסיכו", "שיכון ובינוי" ו-DB הגרמנית. עובדה זאת לבדה, הופכת את פרויקט המבנה העליון למגה-פרויקט בפני עצמו. את הפרויקט מנהלת "אתגר הנדסה וייעוץ" עבור "נתיבי ישראל". לפני שאעבור לתיאור תכולת הפרויקט, אבקש להודות מקרב לב למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ" על האירוח הלבבי לו זכינו לקבל בסיור.
תודה לאינג' אריק פולק, מנהל הפרויקט והאיש שהוביל עבורנו את הסיור בהסברים מקצועיים, מעניינים ומלומדים.
תודה נוספת שלוחה לערן אסינגר מ"אתגר" על מלאכת התיאום היעילה ואישורי הכניסה לתחנות אחיהוד וכרמיאל, שאינן נכללות בפרויקט המבנה העליון.
אחרונים ומאוד חביבים: תודה למשתתפי הסיור שהטריחו עצמם צפונה בעיצומו של חודש אוגוסט (כן-כן, חודש ספטמבר עדיין בגדר שמועה בלבד
).
בתמונה: מבט מתוך מנהרת גילון הדרומית אל חצר הפורטל המערבי.
בתמונה: מבט מתוך המנהרה הדרומית של מנהרות גילון אל הפורטל המערבי.
מגרש החניה
250 מקומות חניה יכלול המגרש.



 

בועז ל

New member
ניפרד יפה מתחנת אחיהוד

סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום קיים השבוע סיור בפרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל" בקו לכרמיאל. פרויקט המבנה העליון הנו פרויקט בעלות כוללת 1.5 מיליארד ש"ח, שמשתלב בשלושה מגה-פרויקטים: 531, מסילת העמק והקו לכרמיאל. הפרויקט מבוצע ע"י שותפות של 3 חברות: "לסיכו", "שיכון ובינוי" ו-DB הגרמנית. עובדה זאת לבדה, הופכת את פרויקט המבנה העליון למגה-פרויקט בפני עצמו. את הפרויקט מנהלת "אתגר הנדסה וייעוץ" עבור "נתיבי ישראל". לפני שאעבור לתיאור תכולת הפרויקט, אבקש להודות מקרב לב למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ" על האירוח הלבבי לו זכינו לקבל בסיור.
תודה לאינג' אריק פולק, מנהל הפרויקט והאיש שהוביל עבורנו את הסיור בהסברים מקצועיים, מעניינים ומלומדים.
תודה נוספת שלוחה לערן אסינגר מ"אתגר" על מלאכת התיאום היעילה ואישורי הכניסה לתחנות אחיהוד וכרמיאל, שאינן נכללות בפרויקט המבנה העליון.
אחרונים ומאוד חביבים: תודה למשתתפי הסיור שהטריחו עצמם צפונה בעיצומו של חודש אוגוסט (כן-כן, חודש ספטמבר עדיין בגדר שמועה בלבד
).
בתמונה: מבט מתוך מנהרת גילון הדרומית אל חצר הפורטל המערבי.
בתמונה: מבט מתוך המנהרה הדרומית של מנהרות גילון אל הפורטל המערבי.
ניפרד יפה מתחנת אחיהוד
עם עוד שלוש תמונות מאולם הנוסעים.





 

בועז ל

New member
כרמיאל

סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום קיים השבוע סיור בפרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל" בקו לכרמיאל. פרויקט המבנה העליון הנו פרויקט בעלות כוללת 1.5 מיליארד ש"ח, שמשתלב בשלושה מגה-פרויקטים: 531, מסילת העמק והקו לכרמיאל. הפרויקט מבוצע ע"י שותפות של 3 חברות: "לסיכו", "שיכון ובינוי" ו-DB הגרמנית. עובדה זאת לבדה, הופכת את פרויקט המבנה העליון למגה-פרויקט בפני עצמו. את הפרויקט מנהלת "אתגר הנדסה וייעוץ" עבור "נתיבי ישראל". לפני שאעבור לתיאור תכולת הפרויקט, אבקש להודות מקרב לב למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ" על האירוח הלבבי לו זכינו לקבל בסיור.
תודה לאינג' אריק פולק, מנהל הפרויקט והאיש שהוביל עבורנו את הסיור בהסברים מקצועיים, מעניינים ומלומדים.
תודה נוספת שלוחה לערן אסינגר מ"אתגר" על מלאכת התיאום היעילה ואישורי הכניסה לתחנות אחיהוד וכרמיאל, שאינן נכללות בפרויקט המבנה העליון.
אחרונים ומאוד חביבים: תודה למשתתפי הסיור שהטריחו עצמם צפונה בעיצומו של חודש אוגוסט (כן-כן, חודש ספטמבר עדיין בגדר שמועה בלבד
).
בתמונה: מבט מתוך מנהרת גילון הדרומית אל חצר הפורטל המערבי.
בתמונה: מבט מתוך המנהרה הדרומית של מנהרות גילון אל הפורטל המערבי.
כרמיאל
גם תחנת כרמיאל אינה נכללת בפרויקט המבנה העליון, אך בכ"ז החלטתי שלא תזיק גיחה סקרנית למקום. בדרך לכרמיאל עוברים את צומת הכבישים 85 ו-784. מנהל הפרויקט מאשר את שידוע לנו על פתיחת הקו עם מפגש במקום וללא הפרדה מפלסית. העבודות על מחסום המפגש והמערכות הנלוות אליו תכללנה בפרויקט המבנה העליון. מפאת קוצר הזמן והחומוסייה הקרובה והדוחקת
, העדפתי לוותר על ביקור מסודר במקום והסתפקתי בתצפית מרחוב קרן היסוד.





 

LG123456

New member
סקירה מהקמת המפגש תהיה מרתקת

כרמיאל
גם תחנת כרמיאל אינה נכללת בפרויקט המבנה העליון, אך בכ"ז החלטתי שלא תזיק גיחה סקרנית למקום. בדרך לכרמיאל עוברים את צומת הכבישים 85 ו-784. מנהל הפרויקט מאשר את שידוע לנו על פתיחת הקו עם מפגש במקום וללא הפרדה מפלסית. העבודות על מחסום המפגש והמערכות הנלוות אליו תכללנה בפרויקט המבנה העליון. מפאת קוצר הזמן והחומוסייה הקרובה והדוחקת
, העדפתי לוותר על ביקור מסודר במקום והסתפקתי בתצפית מרחוב קרן היסוד.
סקירה מהקמת המפגש תהיה מרתקת
בדומה למבצע הסבת מפגש 208 זצ"ל למפגש כפול. זוהי הקמת מפגש כפול חדש לגמרי שנמצא בלב סוגיה מורכבת.
 

easylivin

New member
עושה רושם שתחנת כרמיאל נבנית עם הכנה להמשך המסילה

כרמיאל
גם תחנת כרמיאל אינה נכללת בפרויקט המבנה העליון, אך בכ"ז החלטתי שלא תזיק גיחה סקרנית למקום. בדרך לכרמיאל עוברים את צומת הכבישים 85 ו-784. מנהל הפרויקט מאשר את שידוע לנו על פתיחת הקו עם מפגש במקום וללא הפרדה מפלסית. העבודות על מחסום המפגש והמערכות הנלוות אליו תכללנה בפרויקט המבנה העליון. מפאת קוצר הזמן והחומוסייה הקרובה והדוחקת
, העדפתי לוותר על ביקור מסודר במקום והסתפקתי בתצפית מרחוב קרן היסוד.
עושה רושם שתחנת כרמיאל נבנית עם הכנה להמשך המסילה
מזרחה, עם מעבר מתחת לכניסה הראשית לעיר. אמנם זה היה צפוי, אך יש גם כאלה שהטילו ספק...
 

בועז ל

New member
לסיום: תחנת כרמיאל

סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום קיים השבוע סיור בפרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל" בקו לכרמיאל. פרויקט המבנה העליון הנו פרויקט בעלות כוללת 1.5 מיליארד ש"ח, שמשתלב בשלושה מגה-פרויקטים: 531, מסילת העמק והקו לכרמיאל. הפרויקט מבוצע ע"י שותפות של 3 חברות: "לסיכו", "שיכון ובינוי" ו-DB הגרמנית. עובדה זאת לבדה, הופכת את פרויקט המבנה העליון למגה-פרויקט בפני עצמו. את הפרויקט מנהלת "אתגר הנדסה וייעוץ" עבור "נתיבי ישראל". לפני שאעבור לתיאור תכולת הפרויקט, אבקש להודות מקרב לב למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ" על האירוח הלבבי לו זכינו לקבל בסיור.
תודה לאינג' אריק פולק, מנהל הפרויקט והאיש שהוביל עבורנו את הסיור בהסברים מקצועיים, מעניינים ומלומדים.
תודה נוספת שלוחה לערן אסינגר מ"אתגר" על מלאכת התיאום היעילה ואישורי הכניסה לתחנות אחיהוד וכרמיאל, שאינן נכללות בפרויקט המבנה העליון.
אחרונים ומאוד חביבים: תודה למשתתפי הסיור שהטריחו עצמם צפונה בעיצומו של חודש אוגוסט (כן-כן, חודש ספטמבר עדיין בגדר שמועה בלבד
).
בתמונה: מבט מתוך מנהרת גילון הדרומית אל חצר הפורטל המערבי.
בתמונה: מבט מתוך המנהרה הדרומית של מנהרות גילון אל הפורטל המערבי.
לסיום: תחנת כרמיאל
או! סוף-סוף גם באתר התחנה בכרמיאל יש מה להראות ואפילו האוטובוס של אנדי נמצא כאן.

משתתפי הסיור מוזמנים להוסיף על הכתוב מרשמיהם ומתמונותיהם. זה המקום לשוב ולהודות למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ", אשר סייעו בהכנת הסקירה גם לאחר סיום הסיור. חג שמח, ששת קוראיי היקרים!



 

LG123456

New member
תודה רבה על שרשור מרתק בועז!!! חג שמח


לסיום: תחנת כרמיאל
או! סוף-סוף גם באתר התחנה בכרמיאל יש מה להראות ואפילו האוטובוס של אנדי נמצא כאן.

משתתפי הסיור מוזמנים להוסיף על הכתוב מרשמיהם ומתמונותיהם. זה המקום לשוב ולהודות למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ", אשר סייעו בהכנת הסקירה גם לאחר סיום הסיור. חג שמח, ששת קוראיי היקרים!
תודה רבה על שרשור מרתק בועז!!! חג שמח
 
תמונות מעולות. תודה רבה על הדיווח, בעז

לסיום: תחנת כרמיאל
או! סוף-סוף גם באתר התחנה בכרמיאל יש מה להראות ואפילו האוטובוס של אנדי נמצא כאן.

משתתפי הסיור מוזמנים להוסיף על הכתוב מרשמיהם ומתמונותיהם. זה המקום לשוב ולהודות למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ", אשר סייעו בהכנת הסקירה גם לאחר סיום הסיור. חג שמח, ששת קוראיי היקרים!
תמונות מעולות. תודה רבה על הדיווח, בעז
 

Yarenn

New member
שבעת. כרמיאלי פה.

לסיום: תחנת כרמיאל
או! סוף-סוף גם באתר התחנה בכרמיאל יש מה להראות ואפילו האוטובוס של אנדי נמצא כאן.

משתתפי הסיור מוזמנים להוסיף על הכתוב מרשמיהם ומתמונותיהם. זה המקום לשוב ולהודות למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ", אשר סייעו בהכנת הסקירה גם לאחר סיום הסיור. חג שמח, ששת קוראיי היקרים!
שבעת. כרמיאלי פה.
 

nOnAmE134

New member
אחלה של שרשור. תודה, בועז

סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום קיים השבוע סיור בפרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל" בקו לכרמיאל. פרויקט המבנה העליון הנו פרויקט בעלות כוללת 1.5 מיליארד ש"ח, שמשתלב בשלושה מגה-פרויקטים: 531, מסילת העמק והקו לכרמיאל. הפרויקט מבוצע ע"י שותפות של 3 חברות: "לסיכו", "שיכון ובינוי" ו-DB הגרמנית. עובדה זאת לבדה, הופכת את פרויקט המבנה העליון למגה-פרויקט בפני עצמו. את הפרויקט מנהלת "אתגר הנדסה וייעוץ" עבור "נתיבי ישראל". לפני שאעבור לתיאור תכולת הפרויקט, אבקש להודות מקרב לב למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ" על האירוח הלבבי לו זכינו לקבל בסיור.
תודה לאינג' אריק פולק, מנהל הפרויקט והאיש שהוביל עבורנו את הסיור בהסברים מקצועיים, מעניינים ומלומדים.
תודה נוספת שלוחה לערן אסינגר מ"אתגר" על מלאכת התיאום היעילה ואישורי הכניסה לתחנות אחיהוד וכרמיאל, שאינן נכללות בפרויקט המבנה העליון.
אחרונים ומאוד חביבים: תודה למשתתפי הסיור שהטריחו עצמם צפונה בעיצומו של חודש אוגוסט (כן-כן, חודש ספטמבר עדיין בגדר שמועה בלבד
).
בתמונה: מבט מתוך מנהרת גילון הדרומית אל חצר הפורטל המערבי.
בתמונה: מבט מתוך המנהרה הדרומית של מנהרות גילון אל הפורטל המערבי.
אחלה של שרשור. תודה, בועז
 
רבה בועז ! מזמן לא היה עדכון מהקו המענין הזה !

סיור מבנה עליון בקו לכרמיאל.
שבת שלום, ששת קוראיי הנאמנים.
מדור התשתיות של הפורום קיים השבוע סיור בפרויקט המבנה העליון של "נתיבי ישראל" בקו לכרמיאל. פרויקט המבנה העליון הנו פרויקט בעלות כוללת 1.5 מיליארד ש"ח, שמשתלב בשלושה מגה-פרויקטים: 531, מסילת העמק והקו לכרמיאל. הפרויקט מבוצע ע"י שותפות של 3 חברות: "לסיכו", "שיכון ובינוי" ו-DB הגרמנית. עובדה זאת לבדה, הופכת את פרויקט המבנה העליון למגה-פרויקט בפני עצמו. את הפרויקט מנהלת "אתגר הנדסה וייעוץ" עבור "נתיבי ישראל". לפני שאעבור לתיאור תכולת הפרויקט, אבקש להודות מקרב לב למארחינו מ"אתגר הנדסה וייעוץ" על האירוח הלבבי לו זכינו לקבל בסיור.
תודה לאינג' אריק פולק, מנהל הפרויקט והאיש שהוביל עבורנו את הסיור בהסברים מקצועיים, מעניינים ומלומדים.
תודה נוספת שלוחה לערן אסינגר מ"אתגר" על מלאכת התיאום היעילה ואישורי הכניסה לתחנות אחיהוד וכרמיאל, שאינן נכללות בפרויקט המבנה העליון.
אחרונים ומאוד חביבים: תודה למשתתפי הסיור שהטריחו עצמם צפונה בעיצומו של חודש אוגוסט (כן-כן, חודש ספטמבר עדיין בגדר שמועה בלבד
).
בתמונה: מבט מתוך מנהרת גילון הדרומית אל חצר הפורטל המערבי.
בתמונה: מבט מתוך המנהרה הדרומית של מנהרות גילון אל הפורטל המערבי.
רבה בועז ! מזמן לא היה עדכון מהקו המענין הזה !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה