סיכום הופעה בקפה ביאליק - 18.06.09

gellerj

New member
סיכום הופעה בקפה ביאליק - 18.06.09

שבוע אחרי ההופעה במרתף10 ושבועיים אחרי ההופעה הקודמת בתל אביב, ערן חזר העירה לקפה ביאליק הביתי. כרגיל הגעתי מוקדם, בהגזמה פרועה אפילו. יצא שהיה לי איזה חור בלו"ז שלא היה במה למלא, אז החלטתי להגיע מראש למקום ולשבת שם. הגעתי ב-19:30 (להופעה שפתיחת הדלתות תוכננה להיות ב-22:00). שתיתי קצת בירה עוד ב-Happy Hour וקראתי 5 מוספי כלכלה שונים מ-3 עיתונים, עדיין לא ברור לי איך זה יכול להיות. לקראת 21:00 הגיעו יובל וערן והתחילו בכיוונים ובבלאנס, ונראה שלצוות המקום היה לא נעים להוציא אותי אז אף אחד לא עשה בעיות עם נוכחותי שם.
ההופעה התחילה בערך ב-23:00 לקול צלילים מוכרים: 1. בגן שלך 2. על קו העימות 3. פרפרי תעתוע 4. תכלית בתחתית 5. בלילות של ירח מלא 6. קיץ 7. הוא והיא 8. ערב ב' כסלו 9. מישהו מביט בי מלמעלה 10. ואז הופיעה בטי 11. אליסה + קרבות תרנגולים 12. מה את עושה 13. הג'ינס הנמוכים 14. לשטוף 15. עלבון 16. בדידותי 17. רטוב וחם 18. Rush Time 19. תמונה אימפרסיוניסטית הדרן: 20. בחוץ 21. פרח שחור הדרן שני: 22. ירושלים אהובתי 23. נשל הנחש ב"על קו העימות" הייתה הפסקת חשמל במקום. אחד הנוכחים (מעצבן ממש שכל הזמן צעק לערן ומחא כפיים באמצע שירים) המשיך לשיר ואני הצטרפתי אליו, ערן ויובל המשיכו לפרוט בלי חשמל וכשחזר החשמל ערן המשיך משם. "מישהו מביט בי מלמעלה" הוא שיר שבוצע בהשמעת בכורה בהופעה הקודמת בקפה ביאליק ואני שמח שערן ביצע אותו שוב, שיר מעולה שיהיה באלבום החדש. וכמובן שהיה מאוד כיף לשמוע את "מה את עושה", תמיד כיף לשמוע משהו חדש בלייב.
 

osn

New member
על קו העימות

כמה זמן לא שמעתי.... אני מניחה שאנחנו עדיין לא ממש מכירים את "מישהו מביט בי מלמעלה", או שאני טועה?? והיו שני הדרנים!! נשמע ממש כיף. חבל שלא יצא לי להגיע לערב הספרותי בביט, אבל אנחנו מחכים להמשך הסיבוב....
 

gellerj

New member
את צודקת

למיטב ידיעתי "מישהו מביט בי מלמעלה" נוגן רק פעמיים - אתמול ובהופעה הקודמת בקפה ביאליק. מצד שני לי עוד לא יצא לשמוע את "בעין הסערה", אז אנחנו תיקו.
אני לא זוכר מתי הייתה הפעם האחרונה שלא היה "על קו העימות", לפחות בהופעות בתל אביב זה נמצא באופן קבוע בין 4 - 5 השירים הראשונים בהופעה.
 
בפעם האחרונה בה היינו שלושתינו באלפנט,

הוא שר לנו שיר נעים ועדין, בהדרן זה לא היה זה? (לא שאלתי אז איך קוראים לו) בכל אופן שיר חדש זה תמיד מרגש, כייף לך ותודה על הסיכום את בעין הסערה אני אוהבת מאד, כל כך עושה חשק להרגיע, לחבק, ללטף, לנשק לאט, רך, לגעת, לרפרף, לענג...
 

gellerj

New member
באלפנט היה את "הבגד"

שמאז לא שמעתי באף הזדמנות. באמת צריך להזכיר לערן על זה, כמו גם לגבי ג'נטלמן.
 
וואלה,כלומר תפוז, נכון

איך זכרת? חשבתי ש "מישהו מביט בי מלמעלה" נשמע לי מוכר, אבל כנראה טעיתי. אני את ג'נטלמן שומעת בכל יום לפחות 5 פעמים באימון זה שיר שנותן לי המון כוח, משהו בעוצמה, בלחן, אבל אשמח (מאד מאד מאד )לשמוע אותו בהופעה... לאן, לאן הוא נעלם השיר הזה?
 
למעלה