סיכום השבוע הראשון

טילי2

New member
סיכום השבוע הראשון../images/Emo17.gif../images/Emo28.gif

סיכום שבוע ראשוןו טילי2 √
ביום שישי לפני שבוע "עלינו לאויר" בשבוע הראשון התפקדו לשורותינו 18 בנות. איפה הגבר שיהיה על תקן ליאור של חנה האגדי הצלחנו להעלות שני דיונים מענינים הראשון באמצעות אמו של נתנאל, ששאלה ביאוש עמוק מה עושים עם ילד פורץ גבולות? הדיון השני עסק במצב "הנוכח נפקד" שמרביתינו שרויים בו באשר לסבא וסבתא של ילדינו. המענין שאין בפורום כמעט פעילות לילית וזאת יען כי אנחנו נשפכים מקודם לאחר שהשכבנו את הטף. אולי עוד אחד מסממני הגיל. שיהיה לכולנו סופשבוע נעים ושמשי. טילי
 
10 בלילה אני נרדמת במקום בו

אני נמצאת באותו הרגע בדרך כלל בישיבה על הספה מול הטלויזה כשהגדול כבר ישן והקטנה מנסה למשוך עוד קצת זמן העיניים שלי נעצמות לבד בלי שאני אפילו ארגיש אחרי כמה זמן אני שומעת נהמה מכיוון החצי "קומי תעברי למיטה"
 

pf26

New member
פעילות לילית?

דווקא יש הרבה אצלנו בבית... האפרוח רואה מפלצות שבאות בד"כ בשתיים לפנות בוקר ובתגובה הוא בא אלינו ואז מתחילה נדידת העמים שלנו: ממיטה אחת לאחרת.
 
תגידו כולכם פה מכירות אחת את השניה

ממקומות אחרים ורק אני חדשה? בכל אופן זה הרושם שמתקבל כשקוראים את מה שאתן כותבות
 
אני מכירה חלק מהנפשות הפועלות

מפורומים אחרים את טילי אני מכירה מהריון אחרי טיפולים כנ"ל את דשית נועם@ גאיה של זיו חמניה אבל יש הרבה חדשות שלא הכרתי קודם ותמיד נחמד להכיר אנשים חדשים
 

טילי2

New member
בואו עננים יקירתי, יש בפורום גרעין

של שתתפים שכלו ביחד בדרכי טיפולי הפוריות העקלקלות. חלקן לא ידעתי שהן מעבר לגיל ארבעים, למרות שאני צועדת בדרכים הללו למעלה מחמש שנים. פתיחת הפורום באה דווקא מהנהלת הפורומים שקיבלה כנראה בקשות לתת במה לציבור רחב יותר ולמגוון בעיות גדול יותר ממה שעולה בפורום להורים על סוגיו השונים. אנחנו לעשה לנו כאן קבוצה שתתרכז סביב הורות מאוחרת ללא קשר לטיפולי פוריות, גירושים, חד הוריות, נישואים שניים וכ'. כל זה יהיה ברקע ההורות שלנו לילדינו ולהורינו.
 
ברכות לפתיחת הפורום../images/Emo140.gif

המושג "הורות מאוחרת" מאד השתנה במהלך השנים. אני גדלתי בהרגשה שיש לי אמא מבוגרת, שכן היא ילדה אותי בגיל 34, והיתה מבוגרת מרוב האמהות של החברות שלי בהרבה מאד שנים (למרות שהיתה מאד צעירה ברוחה ועדיין כך). ברכות לפתיחת הפורום, מעניין כאן מאד.
 

yaelli10

New member
שאלה או שתיים

האם הדבר הפריע לך בשנות הילדות? האם הרבית להשוות את אמך לאמהות הצעירות האחרות ?
 
לא הפריע לי בכלל

ואם אמא שלי לא היתה מדברת על זה (כי כנראה לה זה הפריע), לא הייתי שמה לב, בודאי לא בשנות הילדות המוקדמות. הפריע לי כששאלו אותי חברות בת כמה אמא שלי ובאיזה גיל היא התחתנה, כנראה שזה מה שענין בנות לפני הרבה שנים. אם אפשר להסיק איזושהי מסקנה, הייתי אומרת שמה שמפריע לאמא היא משדרת או מעבירה ישירות לילד שלה, וזה אגב נכון לגבי כל תחום.
 

טילי2

New member
מאוד אופטימי מה שאת אומרת כי זה

אחת הבעיות שאותי ואני רואה שגם עוד בנות נדרשות אליה.
 
תודה על הסיכום.

בפורום יש כרגע פעילות דלילה והשעה לא ממש משנה. כן, יש כאן פעילות לילית (לפחות אצלי) ואני בטוחה שעוד תהיה גם בפורום.
 
למעלה