סיכום שבוע מנצנץ

סיכום שבוע מנצנץ../images/Emo70.gif

טוב, אז אני אמנם בקריה כל השישבת.... אבל זה לא אומר שלא צריך לסכם שבוע......
שיר השבוע של נועם:
שיר השבוע של אומן אחר:
אלבום שבועי:
זמר\זמרת שעשו לכם את השבוע:
חוויה חיובית מהשבוע:
אחת לא משהו מהשבוע:
למה אתם הכי מחכים בשבוע הבא?:
SMS / שיחת טלפון שעשתה לכם את השבוע:
מאכל שבועי:
אדם שעשה לכם את השבוע:
ציטוט:
תמונה: שיהיה סופ"ש קסום ושבוע מדהים
 
'בלבול אוחז בתוך ליבי'

שיר השבוע של נועם: לא כזה שמעתי אבל שיהיה-דמעות יבשות שיר השבוע של אומן אחר: הולך לאיבוד,לילה,משוגע,רגעים,האמת,אם מתים עדיף למות בסתיו-אביב גפן,זהב,מחכה לאיש שלי,חלומות בטון-שרון הולצמן אלבום שבועי: זהב-שרון הולצמן,השלישי-אביב גפן זמר\זמרת שעשו לכם את השבוע:שרון הלצמן חוויה חיובית מהשבוע: לא יותר מדי למען האמת. היה טוב ביום התנדבות לקהילה,יחסים טובים עם אבא,טלפון חדש,עם רעות אחת לא משהו מהשבוע: וואי לא חסר. אנשים נעלמים,בלאגנים עם המפקד,עם אחותי לא חסר וואי וואי טפו טפו למה אתם הכי מחכים בשבוע הבא?:לפסטיבל הפסנתר!^_^ SMS / שיחת טלפון שעשתה לכם את השבוע:השיחה עם מיה. מאכל שבועי: הארוחת בוקר בארומה אתמול. אדם שעשה לכם את השבוע: מיה,הילי.. ציטוט:'עוד הערב תנוחי בטרם תתחילי לחיות' תמונה: אין סבלנות
 
אל תשאלו אותי למה.. :)

שיר השבוע של נועם: סתם. מקורי. שיר השבוע של אומן אחר: לומדת לעוף, חמימות חולפת-דנה ברגר.
הקלה-יהושע לימוני. אלבום שבועי: אין זמר\זמרת שעשו לכם את השבוע: דנה ברגר, יהושע לימוני. חוויה חיובית מהשבוע: יומולדת בבסיס, ג'אפניקה עם חברים, וכל מיני אהבות קטנות כאלו..
אחת לא משהו מהשבוע: האכזבה ממנו. למה אתם הכי מחכים בשבוע הבא?: לראות את הבנות האהובות שלי. SMS / שיחת טלפון שעשתה לכם את השבוע: ואי היו הרבה, באמת. אבל יש אחד שמחזיק אותי ממש. מאכל שבועי: סושייייייי והרבה. אדם שעשה לכם את השבוע: מיה, שני, אליעד, אמא ושי. ציטוט: 'מי מחכה למי באזור הנפשי, מי לא קורא למי אני אני, להסתכל אחד לשני בעיניים.' תמונה: תמונה עם שני ועם הצ'יפס בצורת לב שלנו, מהמטווחים.
 
למעלה