סיכום שנת תשס"ז ברוק הישראלי

bleeding guitar

New member
אם כבר כתבו אומן מסויים ../images/Emo168.gif

אפשר להסתפק בלעשות
אומן שאוהבים ועוד לא נכתב עליו לפתוח הודעה
 

bleeding guitar

New member
טוב חברים מצטערת ההצבעה הסתיימה ../images/Emo168.gif

חברי סינרגיה ניצחו הוציאו לנו את הכיף לכלכו את השרשור, לי אישית אין כח לזה יותר. השרשור נינט שנפתח במפתיע היום בערב (פתאום בשניה אחת כולם נזכרו גם בה) הניק שפתח את ההיסטריה נפתח רק היום, החשד יכול ליפול רק על חברי סינרגיה שרוצים לראות האם נפסיק הצבעות אחרות, שוב לא ממש בזין שלי להתמודד עם זה. אני מניחה שאצליח לקלוע לטעם האנשים הקבועים פה, באמת סליחה על כל הבלאגן לא ציפינו שזה מה שיקרה, אבל ככה זה בחיים. אנשים קבועים בפורום מוזמנים להמשיך להוסיף הצעות משלהם, גם בפורום גם במסרים נשתדל להתייחס להכל, כל אדם אחר שיצביע זה כבר לשיקול לדעתנו. בכל מקרה אנחנו כבר נועלים דברים לקראת ההצבעה (שאני מקווה שתתבצע שבוע הבא) שוב סליחה עמוקה מחברי הפורום הקבועים כאן
 
פתטי../images/Emo31.gif אנשים מסכנים פשוט...

עזבי יפית חבל על המאמצים. זה חבורה של אנשים פנאטים שלא מעניין אותם כלום והערצה שלהם עיוורת. שומעים מצעד\תחרות ישר מתגייסים במלוא המרץ להצביע. גם אם זה המצעד היומי של רדיו קרית אונו הם ירוצו להצביע. בתכלס לא לסינרגיה ולא לנינט יש מקום בשירשור הזה. סינרגיה לא רוק ובטח שלא נינט. יש לי הצעה מקווה שהיא תעבוד. אולי תהפכי את הפורום לפורום סגור לכמה ימים שבו המנהלים מאשרים את ההודעות של המשתמשים. זה אולי יהיה קצת מעייף אבל אם זה אומר שסינרגיה ונינט ומעריציהם לא יהיו בשירשור הזה אולי זה שווה את זה. תחשבי שפורום שירי מיימון או שי גבסו היה שומע שנינט רצה פה יפה,ישר מבול של משתמשים היו באים להצביע להם בתירוץ ש"איך אדע" זה שיר רוק מטורף(שמעתם את הגיטרות בתחילת השיר? ישר מהגהינום) ומעריצי שירי שיגידו ש"כמה פעמים" זה שיר רוק קלאסי שאיחר את זמנו ב60 שנה,ואם היה נוצר אז בטח היה נותן פייט טוב לסינטרה. או שפשוט תשני את שם השירשור ל"סיכום שנת תשס"ז ברוק הישראלי האייכותי והאמיתי בלבד" אני סומך עליך שתמצאי פתרונות
 

bleeding guitar

New member
האמת שזה כבר לא משנה הרבה ../images/Emo168.gif

אנחנו לא באמת נותנים להם להרוס, ולא משנה גם אם יהיו עכשיו מיליון תגובות תמיכה באריק ברמן או כל מיני אומנים אחרים שלא קשורים אלינו, לא יודעת אם הבהרנו או לא אבל ההחלטה הסופית של המועמדים היא שלנו. כל שנה עשיתי את זה ש- 50% בערך מהבחירה היא של הפורום והשאר היא בחירה של המנהלים כשאנחנו משתדלים להוסיף כמה שיותר אומנים אלטרנטיביים שאין סיכוי שיצעדו בכל מצעד אחר. אז התוספות שלהם לא משנות הרבה כי לא נשתמש בהם, אבל בהחלט אם יש למישהו מהקבועים מה להוסיף (בעיקר המלצות על אלבום השנה, שיר השנה וכאלה, די מיצינו את זמר/ת/להקה ממילא) בהחלט נשמח לשמוע. אין מצב שאף אחד יהרוס לנו כלום
 

SV Design

New member
אממ אני לא קבוע לאחרונה הצטרפתי

אבל תאמינו לי אני ממש לא מפורום סינרגיה..אני גם דיי שונא אותם..ובכלל מקסימום שעוד יאהבו את הלהקה הזאת אבל שלא יבואו ויעשו דווקא..
 

gal1983

New member
אתך אני עוד לא התחלתי ... ../images/Emo46.gif

קבוע /לא קבוע זה ממש לא משנה מה זה הקישור הזה בחתימה שלך ????
טוב אני לא באמת כועס אבל אני אסביר לך למה אין הכנסה של קטינים לסינדרום. זה פשוט לא משתלם כלכלית - זה יצריך פיקוח גדול יותר על הבר (שזה בקטנה ) ,ו-זה אומר שהסינדרום מועדון ש חי רק ממכירת אלכוהול צריך עכשיו לשנות את התפריט שלו ולהתחיל למכור גם שתיה רגילה רחבה יותר מאשר מים וקולה ואולי גם להתחיל למכור אוכל ואין לסינדרום מטבח בכלל ... לכ"ץ אין את היכולת לעשות את השינויים האלה אני מאמין וגם לא את הרצון - הוא אוהב , לפי מה ששמעתי אותו אומר בעבר, שיש גם מקום שבו מבוגרים יכולים לשבת לשמוע מוזיקה ולשתות איזה בירה . נותן למקום את הייחוד שלו. אני אישית יכול להבין את זה לחלוטין . אבל ,אני אוהב את העצומה שלך , אני אוהב אנשים שמנסים לגרום לשינויים מבורכים מבחינתם בדרכים הוגנות - כץ מכיר את העצומה ?
 

Tin Doll

New member
מסכימה..

וגם בלי קשר, שכבת גיל אחרת בסינדרום תהרוס את האווירה של הסינדרום..
 

SV Design

New member
חח

טוב אממ, תראה אני התווכחתי ודיברתי על הנושא הזה עם מלא אנשים בפורומים אחרים כבר..ואין לי כוח להסביר עכשיו..אבל אני יגיד בקטנה שיש חובת הזמנה בסינדרום !..וכן מצידי להזמין 4 קולות ולהיות בפנים..לא אכפת לבני הנוער לשלם את החובת הזמנה הזאת..כדי להיות בפנים..
 

gal1983

New member
חובת הזמנה זה כלום

זה 20 שקל - יספיקו לך 3 קולות ... . ואני אספר לך סוד גם אם תזמין קולה אחת יוותרו לך .. (אבל שששש ) אם כל אדם יזמין רק עד גבול חובת ההזמנה - הסינדרום ייסגר עוד יותר מהר מימה שמתוכנן , אין מה לעשות שזה פשוט לא מספיק.
 

Eatliz

New member
זה בסדר אם נמשיך להצביע בכלזאת?

כלומר, לא יודעת מה אתכם, אבל אני לא רואה את ההודעות המספימות ממטר, אותי ההצבעה הזו ממלאת בשמחת חיים ואני מעדיפה שנמשיך להצביע ולשמוח במוּזיקאים שאנחנו אוהבים במקום להתעצבן מספאמרים שאפשר למחוק (אני מניחה שאפשר למחוק).
 

bleeding guitar

New member
אתם יכולים להמשיך להצביע ../images/Emo168.gif

הסיפור יצא מפורופרציות. האמת למניעת המשך הספאמים רציתי לסגור את ההצבעה, לא מפריע לי שממשיכים בעיקר שאתם נותנים מועמדויות שלא חשבנו עליהם זה כל המטרה.
 

gal1983

New member
אוי איילת - זה בדיוק מה ../images/Emo119.gif

זה בדיוק מה שאני אמרתי אתמול ליפית --- fuck them עד שיש הודעה עם מעל ל380 הודעות בתרייד... שהיא אחת כיפית בעולם , כי היא מאפשרת לך להזכר בכל הדברים שקרו פה השנה וגם להציץ ולראות מה כל שאר חברי הפורום חושבים (האם מאיה תבחר בגבע או ביוני, מה פתאום רוני מצביעה לרונה ?ואייך זה שגל לא הצביע לבילויים
), .. שיזדיינו כל המוזרים והלא שייכים ...
 
למעלה