סינון רעשי רקע מקלטת

kawa

New member
סינון רעשי רקע מקלטת

שלום ברשותי הקלטה שמעידה על הפרת חוזה כלפי עם זאת, מכשיר ההקלטה היה טמון בתוך תיק, הקולות מסוננים ועמומים יש רעשי רקע האם ישנה דרך כלשהיא ליצור חדות ובהירות של הקול באמצעות תוכנה? אשמח לכל עזרה ענבל
 
סינון רעשים

אני יודע שישנם חברות שמתעסקות עם זה. לפעמים כאלה שמתמללים יש להם מכשירים מתאימים לזה. לא כל הקלטה ניתן לנקות, אבל הייתי מתחיל לחפש את התמלילנים מאזור מגוריך. אם לא יעזור, אנסה לחפש לך שם ספציפי. זה שאני עבדתי איתו לא פעיל יותר. ס.
 

YESbar

New member
ישנם אולפנים שנותנים שירות כזה

(הם אוליי יגבו עלות גבוהה), אבל בדרך כלל רעש היסט חזק אפשר להפחית (לא לאפס), רעשי רקע שבאים מהיסט של המיקרופון יותר קשה לסנן, בעמימות אפשר לטפל באולפן. ברעשי רקע, כמו דלת נתרקת, שיעול של מישהו בסביבה ועוד ש"דורסים" את קול הדובר קשה מאוד לסנן. מכשירי ההקלטה הנמכרים (גם אם הם נמכרים בחנויות של חוקרים) במחירים של טווח בין 10 ש"ח עד 7,000 ש"ח יהיו לא משהו משהו, ולכן ציוד כזה לצורך הוכחה כדאי לפעמים לשכור (ולתת בטוחה במחיר הציוד מפני שאולי ההוכחה תהיה שווה את מחיר ההשכרה)..
 

YESbar

New member
אגב, אפשר למצוא בעלי ציוד

מקצועי/אנשים שעובדים באולפן בפורום סאונד והפקה, אני קיבלתי מהם בעבר ייעוץ. אז אולי שווה לך גם להציב שם את השאלה ואולי תמצאי אפילו דיל עם בעל ציוד שיעשה לך את הסינון (הרי לא מדובר בשעות הקלטה רבות אלא בקושי בכמה דקות).
 
למעלה