סיפורי לידות בית

meravbr

New member
הנה סיפור לידת הבית של הקטנה שלי

כבר בת שנה ושבועיים (אבל מי סופר), איך הזמן טס.... כאן
 

meravbr

New member
ותמונה שמעולם לא העלית, מיד אחרי

הלידה, מלאה בורניקס ועם ציפיה לפרנץ' מניקור
 
איזו ג'ינג'ית מקסימה !!!

והסיפור גם מרגש, אני מוסיפה אותו למאמרים. תודה על השיתוף
 

Michal7

New member
סיפור הלידה של נתנאל (14/11/04)

UP/UC היו לי צירים לא סדירים למשך שבועות. צירים אמיתיים התחילו ביום שישי בערב (11\13) ניסיתי להתעלם מהם וצפיתי ב”שר הטבעות”. זה עזר קצת. הלכנו לישון ב-22:00. לא יכלתי להירדם. ב11 בלילה הצירים התגברו ולא הייתה לי הפסקה ביניהם. ב1 בלילה הערתי את בעלי ובקשתי ממנו שיכין אמבטיה, שהפעם לא עזרה בכלל לכאבים. בעלי חזר לישון. הלכתי הלוך וחזור לשירותים. רק הישיבה באסלה הקלה במעט. הכאבים התגברו יותר ויותר. ב2 בלילה כאשר הצירים המשיכו, לא יכלתי להשאר שקטה אז התחלתי להשמיע קולות בשיא כל ציר. (אני מתפלאת שאף אחד לא טלפן למשטרה...) אוקיי, בנקודה מסויימת הרגשתי שאני הולכת להתעלף, רעדתי והרגשתי כמו שכל העולם מסתחרר מסביבי. בעלי רצה שאעבור לחדר השינה, כי להתעלף על האסלה זה לא רעיון כל כך מוצלח. ברגע של הארה ביקשתי ממנו שיביא סמרטוט רטוב ושינגב את המצח והצוואר. (בנתיים על האסלה היו לי כבר כמה לחיצות לא רצוניות) בסופו של דבר, אספתי מספיק כוחות לעבור לחדר השינה ששם עמדתי עמידת שש על ידי וברכי (בעלי היה צריך לעבוד קשה לשכנע אותי לעבור לשם ואני שמחה שהוא התעקש על זה). אני חושבת שזה היה בסביבות השעה 3:30 לפנות בוקר כאשר חשבתי שאולי התינוק תקוע, כי לחצתי ושום דבר לא קרה והתינוק פשוט לא התקדם. התחלתי להרגיש ספיקות בעצמי, אבל בעלי עודד אותי שאני יכולה לעשות את זה, ובעצם אני עושה את זה. הוא תמך בפריניאום עם סמרטוט חמים ולח. זה עזר לי להתרכז בלחיצות יותר יעילות. שיניתי תנוחות מעמידת שש על ברכי וידי ועמידה על הברכיים כאשר סובבתי את האגן בסיבובים, כאשר אני מנסה לתפוס את נשימתי. בשלב כלשהו (אני חושבת שזה היה ב5:30 בבוקר), קיבלתי עוד הארה לפיה התינוק נשאר איפה שהוא כי אולי אין לי מספיק פתיחה. בקשתי מבעלי שישים 4 טיפות שמן תפוזים על טישו ולתת לי להריח את זה. ואז הרגשתי שהדברים מתקדמים סוף כל סוף. הרגשתי את הראש יורד. הרגשתי את הפריניאום נמתח (אני אסירת תודה לבעלי שתמך שם) והרגשתי איך שהראש לוחץ על רצפת האגן, ועומד לפקוע החוצה משם. בשלב הזה אמרתי לבעלי שאני יכולה להרגיש את הראש, ובאותו רגע זה קרה, בעלי התחיל לתמוך בראש. פחות מחצי שעה הראש החליק לגמרי החוצה. בעלי אמר שעדיין עלי לדחוף את גופו החוצה. אמרתי לו שאעשה את זה בציר הבא. נחתי קצת, והשתמשתי בתנופה של הציר הבא ללחוץ את הלחיצה הסופית. שמעתי את בכייתו הראשונה של התינוק. זה היה אחד מהרגעים ההכי מהממים והמדהימים בחיים שלי. נתנאל נולד ב14\11 לידיו האוהבות של אבא ב7 בבוקר. השיליה יצאה ב9:48 בבוקר. עוד פרטים: המים פקעו בפנים, בגלל זה לא הרגשתי שהתינוק עומד להוולד עכשיו. בעלי סילק את השק מהפנים של התינוק בלחיצה האחרונה, התינוק היה בבירור ערני וניסה לנשום. השק כיסה רק את פניו ואת אחת מכתפיו. ותודות לתמיכתו של בעלי בפריניאום, אין לי קרעים! באופן כללי זו הייתה חווית לידה נהדרת. כן, הצירים הסופיים, שנמשכו כמה שעות, היו הכאב האיום שהרגשתי אי פעם, אבל מייד אחרי הלידה הרגשתי שכל זה היה שווה.
 
וואי איזה סיפור!

תכננתם מראש ללדת בלי מיילדת? זו לידה ראשונה? אגב, מה הפרוש של הקיצורים UP/UC?
 

Michal7

New member
כן, תכננו לידה אינטימית ממש

כפי שתהליך היצירה היה אינטימי וללא קהל.
זו הייתה הלידה הראשונה. עלי להודות שהייתה לנו תוכנית גיבוי קרי טסים לבית החולים שהור במרחק 5 דקות נסיעה מביתנו באם אחוש שמשהו לא בסדר. UP-UNHINDERED PREGNANCY UC- UNHINDERED CHILBIRTH
 
מדהים, איזה אומץ וביטחון!

אני אישית לא הייתי מעיזה בלי מיילדת, לפחות לא בלידה הראשונה. אפשר להוסיף את סיפור הלידה שלך למאמרי הפורום?
 
../images/Emo35.gifשאלה לי../images/Emo35.gif

האם קיבלת מענק לידה ודמי לידה
אני יודעת שהחוק שונה, וגם מי שלא אופשזה דקה אחת זכאית לכל הכספים המגיעים לה, אבל גם שמעתי שלעיתים הביטוח הלאומי מערים קשיים ומבקש הוכחה שמדובר בבן/ בת שלך, כלומר שאת אכן ילדת ומחייב הצהרה של עדים על כך. מה קרה במקרה שלכם?
מראש. באמת סיפור לידה מדהים.
 

mise

New member
כן, באמת שאלה שעלתה גם אצלי.

מה עושים במצב כזה שאין אישור מיילדת/בי"ח על הלידה? יש לי זוג חברים שילד ככה ב - 15 שנה האחרונות את כל ילדיו, ואצלם זו היתה פרוצדורה מעייפת וארוכה, רק כעבור שנתיים ולפעמים יותר, הילד נרשם במשרד הפנים, שלא לדבר על כך שלא קיבלו אגורה מביטוח לאומי. אני אמנם לא אושפזתי, אבל ניגשתי לבי"ח לרשום את הילדה בשביל המענק, והיה לי אישור מהמיילדת. לא היו לי בעיות. קיבלתי את המענק ואת דמי הלידה.
 

Manty

New member
סתם כדי לזרוע מלח על הפצעים ../images/Emo3.gif

ביפן, אין שום בעיה לקבל מענק לידה, גם ללא הופעה אישית. רישום פשוט בעיריה (של הבעל) מזכה אותך תוך חודשים שלושה ב 3000 דולר. בגלל מצב הילודה הנמוך ביפן, שעומד ליצור מצב בו תוך 20 שנה כוח העבודה יהיה נמוך ממקבלי הפנסיה, קיים עידוד היסטרי ללידה והמענק עומד לעלות למשהו בסביבות ה 8000 דולר
(לצערי זה יתחיל בסוף שנה הבאה...)
 

g a n i

New member
החצי הרגע אמר לי (להצעתי להגר ומיד!

"כן, וב3000$ קונים שם בננה לילד!"
 

Manty

New member
טוב, אי אפשר לקבל הכל בחיים

אבל האמת היא, שההריון פה מ-א-ד יקר!!!!! כל בדיקה אצל רופא, הכוללת (תמיד!) אולטראסאונד, עולה 50 דולר (סה"כ בערך 14 בדיקות). האישפוז בבית חולים ללידה הוא בדר"כ ל 6 ימים, אלא אם כן יש קיסרי, ואז זה ל - 10 ימים. (אמנם תנאי בית מלון, אך גם המחיר..). המענק למעשה נועד לכסות את עלות הלידה, ובעתיד גם את עלות ההריון. מה עושים חכמים כמונו? מוותרים על מעקב הלידה, ועל הלידה בבית חולים וחוסכים מספיק כסף ל... כיסוי עלות של חודש באוניברסיטה
 

כרמית מ.

New member
מענק לידה בלי אשפוז?

זה חדש לי. את יכולה לפרט קצת - ממתי (בערך), ואיפה ראית את זה? הלוואי וזה נכון!
 

mise

New member
כתבתי בקומונה:

אני קיבלתי מענק לידה מבלי להתאשפז אפילו דקה אחת. פשוט הגעתי לבי"ח לבצע את רישום הילדה בעמדת משרד הפנים. בבי"ח מעייני הישועה בב"ב. מה שמעניין אותי באמת, זה אם אפשר לקבל מענק לידה בלי להגיע אפילו לבי"ח לרישום.
 

כרמית מ.

New member
השאלה היא אם זה שינוי התקנות

או סתם נחמדות של בית החולים (שמבתי החולים הגדולים, ידוע לי רק על אסף הרופא שנוהגים כך - ומבחינתי לפחות, המרחק שלו לא ריאלי). לי זה כמובן כבר מאוחר מדי, אבל מעניין לדעת.
 
למעלה