סיפור - נראה מה יצא

Dotan83

New member
סיפור - נראה מה יצא

הייתי בקופת חולים ראיתי שם אישה שנעלבה ממישהו שדחף אותה בתור היא אמרה וקיללה אותו באופנים שביניהם למציאות אין שום קשר, היא חשבה שהוא שונא אותה, והיא ראתה שהיא יכולה להתנהג באופן שיטיב עימה, אך היא החליטה ללכת לכיוון שיצור עוד קקי באזור אני כמובן הבנתי שיש לי עסק עם אדם נהדר שפשוט כואב לו אמרתי לה המון דברים חיוביים שלדעתי הם שקר -> בשביל שהיא תרגיש טוב ידעתי שזוהי הזדמנות שהיקום רקח במיוחד בשבילי- כך אוכל ללמוד לעשות שינוי הרגשתי שהעשיה שלי היא מרעה את מצבי הבריאותי - אבל החלטתי לעשות את המיטב והתאמצתי עוד ועוד בשביל שיהיה יותר נעים באזור. אני שוב חולה - מחר אלך שוב לקופת חולים.
 
תהיה בריא יקירי

אתה מקסים, ולהזכירך, דעות הן תמיד שקר. או במילים אחרות דעה זה לא מציאות זו דעה, אז שקר או אמת לא רלוונטי כאן. דעה משקפת רגש ומחשבה והרי אלה משתנים תדיר, אז דעה יכולה לא להתאים למה שאתה חש כרגע וזה לא שקר, זו משאלה... באהבה ושוב, המון החלמה מהירה!
 

Dotan83

New member
טוב - אז הסבר קצר

לא אני ולא היא שמרנו על 4 ההסכמות לא לקחת באופן אישי: היא נעלבה אני "ידעתי שזוהי הזדמנות שהיקום רקח במיוחד בשבילי" לשמור על טוהר המילה: היא אמרה שטויות שלא תרמו לאף אחד וגם אני לא להניח הנחות: היא חשבה שהוא שונא אותה ואני "הבנתי שיש לי עסק עם אדם נהדר" לעשות את המיטב: היא ראתה שהיא יכולה לפעול באופן שיעשה לה יותר טוב וגם אני - בחרתי באופציה שלא רק שהיא בסופו של דבר לא תרמה לאווירה באזור - אלא אפילו הקשתה על מחלתי לחלוף ממני אז... המצאתי סיפור - מקווה שהיה סבבה למישהו יותר מאשר היה גרוע למישהי. ב-
ד. 83
 
למעלה