סליחה שאני מתערבת, אבל, זה לא נראה לכם כמו

mishelli

New member
סליחה שאני מתערבת, אבל, זה לא נראה לכם כמו

סטייה??? איפה הצניעות? איזה דבר זה?????????? הגעתי מהעמוד הראשי.
 
סטיה??? צניעות??? כלל לא!!!

הערום הוא חלק טיבעי מאיתנו והסתרתו היא זאת שמהווה סטיה ואף זילזול בבורא עולם. הרי מטרתו של בורא עולם היתה שנסתובב ערומים וכך אכן הייה,עד שחווה אכלה מהתפוח האסור והחליטה להתלבש ואף נענשה בחומרה על כך. האם בהתנהגותך את מנסה להתעלות מעל ריבון עולם והחלטותיו? הליכה בגאון לבושים היא הסטיה בהתגלמותה!!! הערום הוא ההתחברות לאני,לעצמי,למקור,לתום,לזכות,לאלוהות. נשמח מאוד אם תצטרפי למפגש קבוצתי עימנו להרגשת החוויה כל טוב אישה יקרה
 

mishelli

New member
לא חשבתי על זה כך. אבל כיום זה לא מקובל

מאז גירוש אדם וחוה מגן העדן. איך תסביר שדווקא הדתיים והחרדים מתרחצים בחופי רחצה נפרדים??? אז חיו בגן עדן, בטבע, וזה התאים לתקופה. היום זאת תקופה אחרת.
 

mishelli

New member
חוץ מזה, אדם וחוה היו בני האדם היחידים בעולם

ואז הם היו תמימים. וגם עדיין לא היו ילדים בעולם. היום זה לא מכובד.
 
טענותייך לגמרי לא נכונות

שימי לב מה את אומרת בעצם ,דבריך הם בעצם תירוצים עלובים להתרחקות מהאלוקים,ורצונו. ערום הוא הדבר הראשוני,טוהר המידות,והקירבה לאל,כל סטייה מכך היא פרוש לא נכון של הדברים. נכון שייש חופים נפרדים אז מה? זה אומר שזאת הדרך הנכונה? דוגמאותייך המובאות מהעולם החרדי הם לגמרי לא נכונות,תראי כמה זרמים יש לעולם החרדי רפורמים,אורתודוכסים,ליטאים,חרדיים,כיפות סרוגות,נטורי קרתא,ברסלבים,ועוד. כל זרם בעל גישה וראיה משלו של הדת ראיתה ותפיסתה,מה שקיבלנו שכל זרם מפרש את חוקי האל כראות עיניו לאן הגענו. אנו מתיחסים לערום כמו שהוא,בלי פרשנות,מה שמתקבל זה מימד הזכות והטוהר בלי כל התוספות הנילוות. מה ההבדל בין תינוק המסתובב ערום,לבין גבר המסתובב ערום או לחילופין גברת,אין שום הבדל.ההבדל הוא בגישתך ובקונוטציות שאת מדביקה לכך. מדוע לא תיפסלי מראה תינוק ערום זה טיבעי בעיניך ובצדק,גם ערום בוגר הוא טיבעי כל עוד הוא מגיע ממקום של טוהר והתחברות לטבע. נולדנו ערומים ונמות ערומים הכל במצוות האל,כשאת מתביישת לחשוף את גופך את בעצם מסתירה את יצירת האל ולא זאת מטרתנו. חשיפת גופנו לעיין כל מראה את חיבורנו לטבע במלוא מובן המילה בצורתה הטהורה ביותר. מדוע שלא תנסי להצטרף אלינו למפגש ולהרגיש את הבריאה במלוא עוצמתה.
זיכרי ערום הוא לבושנו הטיבעי במצוות האל,ליבשי את מערומייך בגאון הסתרתם הוא בעצם ענישה של עצמך.
 

mishelli

New member
עובדה שלמקומות ציבוריים לא תלכו כך

כי זה לא מקובל כיום. אם מישהו ילך ערום ברחוב (ושמעתי על מקרים כאלו) ישר יאשפזו אותו. כי זה נראה חריג ולא תקין. אני מבינה את הכוונה שלך, וגם אני לא אוהבת הרבה שינויים שיש בעולם. אבל אם אנהג לפיהם, אחשב חריגה. גם כך יש אנשים שלא מקבלים המון דעות שלי. גם אני חושבת שיש דברים מרגיזים בנורמה. ואני דווקא מאד אוהבת את אתר הידברות. וההרצאות שם.
 
לא נכון

אנו מתאימים עצמנו לסביבה מה שמראה דווקא על רגישותנו והטוהר במעשינו. אין אנו כופים את מעשינו על הסביבה הכל נעשה בתום,טוהר,ואהבת הבריאה. המיפגשים שלנו נעשים תמיד במקומות שיועדו לכך מבעוד מועד. אחשב לחריגה? כלל לא נכון!!! אנו שומרים על כל הכללים כך שאין חריגה,לא נסתובב ערומים בחוצות העיר(וחבל על כך) אבל במקומותנו אין שום בעיה בכך. אם למשל תבואי לבושה למפגש שלנו מי יהיה החריג?כולם ערומים ואת הלבושה היחידה מובן שלא נסלקך,אבל את זאת שתרגישי חריגה לא ותעדיפי להיות חלק מהכלל ולהתפשט. ערום הוא הדבר האמיתי הלבוש הוא החריג,האם בסתר ליבך לא בא לך להצטרף אלינו ולחבור לטבע בלי זיופים.
 

mishelli

New member
מצטערת, אני ממש לא בקטע

שיהיה לכם בהצלחה. כל אחד והבחירות שלו בחיים.
 
את דוחה!!!../images/Emo4.gif

את דוחה את הצטרפותך אלינו,לא נעים,מה יחשבו,מה יגידו,לא מתאים ועוד. את דוחה!!! ניכר שהצטרפותך אלינו היא רק שאלה של זמן וכל שאלותייך הם הכנת הקרקע להתפשטות. אוהבים ומחזקים אותך בהחלטתך אחותנו הנטורטיסטית בנשמה
 

mishelli

New member
לדעתי עירום מתאים רק בין בני זוג

בפרטיות. ולא בפומביות.
 

blacklack

New member
שרשור הזוי

בתור נודיסט (לא נטוריסט!) וחובב תנך והסטוריה שניכם לא מדייקים בעובדות. מצחיק.
 
חובב תנך והיסטוריה ומה אם עיברית?

אתה נודיסטטטטט לא נטוריסט הדיון סב סביב השקפת הנטוריזם לא הנודיזם!!! אגב יותר מאשמח אם תעמידני על אי דיוק דברי בהקשר התנכי.
 

tamirzak1

New member
לגבי ההקשר התנכי וחלק מההיסטורי אני מסכים

אתך במאה אחוז. נולדנו עירומים ומטרת האל (למי שמאמין) היתה שגם נחיה עירומים. אממה,חוה ואדם עברו את העבירה הראשונה ואכלו את פרי עץ הדעת (שאסור היה להם לאכול לפי מצוות האל) ורק אז התלבשו. על כך הם קיבלו אפילו עונש. לא משנה איך תסובבו את הנושא (צניעות וכו') , היינו צריכים לחיות עירומים. והיסטוריה , אפילו את המשחקים האולימפיים הראשונים ביוון , שיחקו בעירום מלא.
 
למעלה